Powyższy ranking ten sporządzany jest przez portal galeriehandlowe.pl na podstawie ilości odwiedzin poszczególnych prezentacji centrów handlowych przez użytkowników portalu. Statystyki w rankingu zliczane są przez cały rok kalendarzowy, a z ostatnim dniem roku następuje wyzerowanie licznika.
Prezentacje centrów handlowych, które na ostatni dzień 2009 roku osiągnęły największą liczbę oglądalności należą do:
1. Factory Outlet Luboń / k. Poznania z ilością 55817 odsłon prezentacji
2. Focus Mall Piotrków Trybunalski z ilością 36861 odsłon prezentacji
3. Factory Outlet Wrocław z ilością 23958 odsłon prezentacji centrum!
Zainteresowanie użytkowników portalu znajduje odzwierciedlenie w odwiedzalności galerii przez klientów. Galeria rozrywkowo-handlowa Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim została oddana przez Parkridge Retail Poland do użytku 13 listopada 2009 r. i od razu przyciągała tłumy klientów. W ciągu zaledwie 2 tygodni funkcjonowania ustanowiła rekord na rynku nieruchomości komercyjnych w odwiedzalności obiektu. Galerię w 14 dni odwiedziło ponad 350 tys. osób.
Dalsze statystyki przedstawiają się następująco: w dniach od 1-31 grudnia 2009r. galerię odwiedziło 477 037 osób, a od 1-5 stycznia 2010r. - 74 950 osób.
Jak pokazują statystyki odwiedzin prezentacji internetowej, a przede wszystkim samej galerii - wydaje się, że zapotrzebowanie w mniejszych miastach na tego typu obiekty jest wciąż wysokie i nie przeszkadza temu spowolnienie gospodarcze, o którym się dużo mówi w mediach.
- Rosnące koszty funkcjonowania w dużych aglomeracjach sprawiają, że handlowcy i przedsiębiorcy doceniają tańsze lokalizacje - twierdzi Jarosław Fijałkowski, Prezes Parkridge Retail Poland. - Średnie i mniejsze miasta wymagają jednak przemyślanej, starannie opracowanej strategii, która będzie ponadczasowa i nie oprze się kryzysowi. Dodatkowo na taki sukces składa się bardzo dobra lokalizacja i szeroka oferta rozrywkowo-handlowa wpisana w oczekiwania i potrzeby mieszkańców miasta. Tak duże zainteresowanie mieszkańców ofertą galerii świadczy też o bardzo dobrze przeprowadzonej komercjalizacji, którą w przypadku galerii w Piotrkowie Trybunalskim, jak i przy wszystkich pozostałych Focus Mallach Parkridga, zajmuje się firma The Blue Ocean Investment Group – BOIG. 2 miejsce- jakie otrzymaliśmy w rankingu oglądalności prezentacji naszej galerii - to dla nas kolejne bardzo ważne wyróżnienie, bo wynika ono nie z oceny specjalistów z branży, co jest dla nas ważne, ale właśnie klientów, za co bardzo serdecznie im dziękujemy życząc wszystkiego dobrego w 2010 roku.
- Informacja ta tym bardziej nas ucieszyła, gdyż pełna prezentacja galerii Focus Mall w Piotrkowie Trybunalskim była dostępna dla odwiedzających od 1 października 2009 roku, a więc zaledwie przez 3 miesiące funkcjonowania, podczas gdy prezentacje innych galerii dostępne były przez cały rok kalendarzowy - dodaje Agnieszka Drucis, PR&Marketing Director Parkridga.
Napisz komentarz
Komentarze