W ul. Nowy Port wjeżdżamy od ul. Mireckiego i zaraz po wjeździe widzimy znak C-13 (droga przeznaczona dla kierujących roweramia). Dużo lepszym rozwiązaniem byłoby ustawienia znaku C-13/16 (droga dle pieszych i rowerzystów). Jednak bardzo dużo ludzi tam spaceruje.
Jedziemy dalej, gdzie jest skrzyżowanie z ul. Bukową, która jest strefą zamieszkania a na dodatek jest drogą wewnętrzną więc znak D-1 jest zbędny tak jak i znak A-7 na tej ulicy. Podobnie jest na wszystkich innych skrzyżowaniach
Dziwne natomiast jest że, jadąc od drugiej strony nie ma żadnego znaku D-1.
Czy tam jest intensywny ruch pieszych.
Tutaj mamy zestaw znaków A-11a B-33. Brak jest odwołania znaku, czyli B-34. Warto zadać też pytanie: po co tyle metrów ma jechać kierowca z taką prędkością.
Jadąc od strony ul.Wodnej mamy skrzyżowanie ulic PCK i Strzeleckiej i widzimy znak B-20
Znak B-20 stosuje się, gdy brak jest dostatecznej widoczności na zatrzymanie pojazdu przed skrzyżowaniem. Widoczność przed skrzyżowaniem dla jadących drogą podporządkowaną ustala się za pomocą trójkąta widoczności.
Tam widoczność jest bardzo dobra dlatego proponuje postawić znak A-7 a linie P-12 zmienić na linie P-14.
Znak informujący o intensywnym ruchu pieszych kwalifikuje się do likwidacji
Ta sama sytuacja co wcześniej brak za progiem znaku B-34
Jadąc dalej mamy już kolejną niejasność związaną ze znakami D-1 gdyż, tam nie ma skrzyżowań jest to zatoka autobusowa te znaki są zbędne.
Do tego zbędny jest znak B-22 gdyż są tam znaki B-2 zaraz po skręcie w zatokę.
Dojeżdżając do skrzyżowania z ul.Mireckiego brakuje nam zestawu znaku D-2 z A-7. Wątpliwości budzi znak B-20 na drodze dla rowerów zamiast tego powinien być znak C-13a.
Napisz komentarz
Komentarze