Biedne te nasze media. Nie wolno reklamowac w nich aptek, przychodni, lekarzy specjalistów, adwokatów i wielu innych rzeczy. Z czego więc mają żyć i utrzymywać się, by realizować cel kotroli społecznej organów władzy różnych szczebli? Na pewno nie z reklamy zabawek! Adwokat Sutor żąda wprowadzenia zakazu reklam zabawek dla dzieci w okresie listopad i grudzień oraz maj i czerwiec oraz wykorzystywania psychologii dziecięcej w handlu. No przecież dziecko widząc reklamę chce zabawkę posiąść i wtedy tupie, krzyczy i macha rączkami.
Nie wiem czy Pani Renata posiada własne dzieci, ale moje nigdy w ten sposób się nie zachowywały. Nigdy też nie próbowały na nas, jako rodzicach niczego wymuszać. Dlaczego? Otóż dlatego, że to nie jest kwestia reklam, ale wychowania i tworzenia odpowiednich wzorców. Przez rodziców a nie posłów i stowarzyszenia takie jak Ordo Juris.
To jednak nie koniec pomysłów i wniosków skierowanych do wszystkich polskich samorządów. Kolejne dotycza mediacji, zbiórek publicznych, dziedziczenia, umowy dożywocia. W żaden sposób nie leżą one w kompetencjach samorządów. Niestety zgodnie z obowiązującymi przepisami muszą się one nimi zająć i albo nadać bieg albo skierować do odpowiednich organów. W ten sposób kilkanaście tysięcy osób w Polsce będzie rozpatrywało "seryjną" petycję. Tylko po to, by odpowiedzieć, że nie są właściwymi, do jej rozpatrzenia.
Podobno Pan Bóg jak chce kogoś ukarać to mu rozum odbiera. Jedną z pierszych informacji, jakie moje dziecko uzyskało na studiach prawniczych była ta, która mówiła, że prawników w Polsce jest za dużo. Może to i prawda, skoro z nudów zajmują się głupotami i rozsyłaniem seryjnej korespondencji. Dobrzy mecenasi i radcowie wciąż są jednak w cenie i nadal na rynku ich brakuje
Napisz komentarz
Komentarze