Docenieni za kreatywność
W konkursie mógł wziąć udział każdy, kto kupił płytki marki Paradyż lub My Way Paradyż Group za minimum 1000 zł, a następnie rozwiązał zadanie konkursowe. Jury pod kierunkiem Małgorzaty Tomczyk – redaktor naczelnej magazynu „Dobre Wnętrze” wybrało laureatów spośród ponad 1300 nadesłanych zgłoszeń.
Grupa Paradyż wręcza nagrody
Laureat nagrody głównej, zanim odebrał klucze do swojego nowego auta, zwiedził w ostatni piątek listopada br. pracownię głównego technologa w zakładzie produkcyjnym Grupy Paradyż w Opocznie. Na co dzień to miejsce nie jest dostępne dla klientów, a to właśnie tam powstają prototypy dekoracji nowych kolekcji firmy. Podczas tej wizyty zwycięzca poznał m.in. proces powstawania ozdobnych płytek i możliwości technologii druku na szkle. Zobaczył również najciekawsze, limitowane kolekcje płytek okolicznościowych, jakie powstały w firmie. Laureata zaproszono także do Multimedialnego Studia Projektowego 3D w salonie firmowym zlokalizowanym w Tomaszowie Mazowieckim, gdzie dzięki najnowszej technologii realizowane są wnętrzarskie marzenia klientów. Tutaj też otrzymał klucze do samochodu Alfa Romeo Giulietta z rąk Łukasza Szymańskiego – Wiceprezesa Zarządu ds. Handlu.
- Wiadomość o zwycięstwie przyjąłem z lekkim niedowierzaniem. Zaraz potem poczułem ogromną radość i szczęście. Ciężko to opisać słowami, bo takie rzeczy nie zdarzają się na co dzień – mówi zwycięzca nagrody głównej. Od tej chwili płytki Grupy Paradyż już zawsze będą kojarzyć się mi z początkiem czegoś nowego, ponieważ kupiłem je do nowego mieszkania, a teraz jestem posiadaczem nowego auta. Wszystko jest teraz dla mnie nowe, zaskakujące i pełne nadziei na przyszłość – dodaje.
Napisz komentarz
Komentarze