Pomysł na promocję
Najlepszą promocją dla miasta i regionu, która może zachęcać do inwestowania i stymulować przedsiębiorczość i rozwój gospodarczy jest aktywność działających tutaj firm i ludzi. Żadne pieniądze wydatkowane z publicznej kasy nie zmienią wizerunku upadłego miasta. Od 20 lat są one u nas jedynie marnotrawione na nieskuteczne i pozorowane działania. Dotyczy to zarówno tych pochodzenia podatkowego jak i dostarczonych za pomocą unijnych dotacji. Samorządy generują koszty, zwiększając jedynie własne zadłużenie i szkodząc swoją niekompetencją mieszkańcom. Przyznam, że na przestrzeni minionych lat, nie widziałem w Tomaszowie sensownie wydanych pieniędzy na wykreowanie miasta, jako marki. Może więc lepiej byłoby, aby „geniusze” od magistrackiego PR zajęli się budowaniem wizerunku własnego szefa niż miasta, bo to drugie wychodzi im raczej mniej niż średnio. Co zatem należy robić? Pozostawić inicjatywę ludziom kreatywnym, którzy działając we własnym interesie będą stanowić najlepszą wizytówkę Tomaszowa. Co ważne, samego miasta a więc jego mieszkańców nie kosztuje taka reklama ani złotówki. Trzeba tylko czasem pomyśleć. Przykładem z ostatnich dni jest spory artykuł promocyjny opublikowany na łamach czasopisma Forbes. Mówi on o budowie klimatycznego lokalu o nazwie „Carska Wieża” w samym centrum Spały, będącej turystycznym symbolem Powiatu Tomaszowskiego. Zachęcamy do przeczytania.
-
27.04.2013 10:21
(aktualizacja 17.08.2023 13:32)
Data dodania:
27.04.2013 10:21
Napisz komentarz
Komentarze
Napisz komentarz
Komentarze