W projekcie „Laur Konsumenta i Klienta” to konsumenci decydują o przyznaniu nagrody, typując najbardziej cenione przez nich produkty i marki. Tytuł Laur Konsumenta jest potwierdzeniem pozytywnej opinii Polaków o najlepszych krajowych produktach. To właśnie dzięki ich opiniom Ceramika Paradyż została nagrodzona Laurem Konsumenta już po raz drugi z rzędu.
Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone dwufazowo. Pierwszy etap polegał na ogólnopolskim badaniu ankietowym, natomiast drugi na głosowaniu czytelników dziennika „Rzeczpospolita”.
„Dokładamy wszelkich starań, aby produkty marki Paradyż odznaczały się wysoką jakością, doskonałym wzornictwem i jak najlepiej odpowiadały na potrzeby naszych klientów. Tym bardziej jest nam miło, że konsumenci obdarzyli nas zaufaniem i pozytywnie ocenili wysiłek wielu osób w budowanie kolekcji płytek ceramicznych, dzięki którym każde wnętrze nabierze pięknego wyglądu ” – komentuje Łukasz Kardas, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu Spółek Grupy Paradyż.
Źródło: Ceramika Paradyż
Napisz komentarz
Komentarze