Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
środa, 19 marca 2025 13:22
Reklama

Startuje kolejna odsłona Akademii e-marketingu, która od 13 lat z sukcesem edukuje i inspiruje małych i średnich przedsiębiorców do rozwoju własnych biznesów

Już 5 marca br. w Gdańsku rozpocznie się już 13. odsłona Akademii e-marketingu, cyklu darmowych szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorców z sektora MŚP, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Tym razem w 2025 roku organizatorzy zaplanowali 15 spotkań w największych miastach w Polsce. Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online, np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.

Akademia e-marketingu

W tym roku Akademia e-marketingu obchodzi swoje 13. urodziny, a przez te lata stała się jednym z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w obszarze marketingu online, wspierającym małe i średnie firmy w Polsce. Od początku swojego istnienia, zarówno w edycjach wiosennych, jak i jesiennych, bezpłatne wydarzenia przyciąga uwagę przedsiębiorców z wielu branż, szukających rzetelnych i sprawdzonych informacji o tym, jak mogą rozwinąć swój biznes w sieci. Dzięki praktycznym szkoleniom i spotkaniom z ekspertami, którzy na co dzień pracują z przedsiębiorcami ze wszystkich branż, uczestnicy zdobywają cenną wiedzę, którą mogą od razu zastosować w swojej działalności, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie.

Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie. Najbliższe wiosenne spotkania z przedsiębiorcami odbędą się w następujących lokalizacjach:

  • 5 marca - Gdańsk - Europejskie Centrum Solidarności, pl. Solidarności 1
  • 12 marca - Katowice - Muzeum Śląskie, ul. Dobrowolskiego 1
  • 13 marca - Warszawa - Centrum Olimpijskie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4
  • 19 marca - Poznań - Centrum Kongresowo-Dydaktyczne UM, ul. Przybyszewskiego 37a
  • 10 kwietnia - Lublin - Centrum Konferencyjne Hotelu Luxor, ul. Warszawska 175a
  • 13 maja - Kraków - Centrum Konferencyjne Fabryczna CKF_13, ul. Fabryczna 13
  • 22 maja - Białystok - Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71
  • 4 czerwca - Wrocław - Haston City Hotel, ul. Irysowa 1/3

Warto nadmienić, że tylko w spotkaniach ubiegłorocznej edycji, które odbyły się w 12 lokalizacjach w największych miastach w Polsce (Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Rzeszowie, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy i Toruniu oraz Białymstoku), udział wzięło ponad 5 000 przedsiębiorców.

„Z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem z polskimi przedsiębiorcami, pomagając im dostosować swoje firmy do wyzwań współczesnego marketingu internetowego. Każde spotkanie to nie tylko okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, ale także do wymiany doświadczeń, które mają realny wpływ na rozwój biznesów. Cieszymy się, że możemy wspierać sektor MŚP w cyfrowej transformacji, dostarczając narzędzi i pomysłów, które przynoszą wymierne rezultaty” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu

Korzyść dla przedsiębiorców

Akademia e-marketingu to doskonała okazja dla przedsiębiorców, by w szybki i efektywny sposób rozwinąć swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym poświęcony jest ten projekt, a także przy każdej edycji są aktualizowane o najnowsze trendy, które mają wpływ na obszar marketingu online. Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami, które pozwalają na prowadzenie efektywnej reklamy w Internecie, a także na optymalizację stron internetowych, e-sklepów oraz innowacyjnych rozwiązań związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. WeNet od lat jest Partnerem Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, dlatego trenerzy korzystają z rekomendowanych rozwiązań i zdobyczy technologii oferowanych przez globalnych dostawców, by uczyć przedsiębiorców świadomego prowadzenia firmy w dobie rewolucji technologicznej. Uczestnicy poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność swoich działań, a eksperci WeNet podpowiedzą, dlaczego tak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. 

„Korzystamy i śledzimy na bieżąco aktualne trendy i rozwiązania, jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii, aktualnie oferowanych przez dostawcę. Podczas spotkań z przedsiębiorcami pracujemy na konkretnych przykładach istniejących firm, by w najlepszy sposób przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia. Wszystko po to, by mali i średni przedsiębiorcy poprzez zdobytą wiedzę odnieśli sukces w swoich biznesach” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Ale to nie wszystko. Podczas warsztatów mali i średni przedsiębiorcy mają również okazję nawiązać cenne kontakty biznesowe, które mogą być kluczowe dla rozwoju działalności na lokalnym rynku.

Akademia e-marketingu to także szansa na uzyskanie indywidualnych konsultacji z ekspertami, którzy pomogą dostosować strategie marketingowe do specyfiki biznesu. Wysokiej jakości szkolenia w połączeniu z inspirującą atmosferą spotkań dają przedsiębiorcom narzędzia, które przekładają się na konkretne, widoczne rezultaty.

Wszystko to w komfortowej atmosferze, gdzie po intensywnej dawce wiedzy uczestnicy mogą podsumować swoje doświadczenia, zdobywając certyfikaty i nagrody. Dla przedsiębiorców, którzy chcą na bieżąco rozwijać swoje kompetencje cyfrowe, Akademia e-marketingu to doskonała inwestycja w przyszłość ich biznesu.

„Program Akademii e-marketingu opiera się wyłącznie na praktycznych rozwiązaniach, które przedsiębiorcy mogą od razu wdrożyć w swojej działalności. Naszym celem jest, aby każdy uczestnik nie tylko zdobył teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim nauczył się, jak wykorzystać narzędzia i strategie marketingowe w realnych warunkach rynkowych. Dzielimy się sprawdzonymi metodami, które pomagają firmom skutecznie rozwijać się w internecie” – dodaje Grzegorz Kordas, trener Akademii, specjalista w zakresie SEO i e-commerce oraz pozyskiwania klienta w sieci.

Warto więc obserwować aktualności na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 13. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.

Patronami medialnymi 13. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Customer Experience Manager, Customer Success Manager oraz sieć portali informacyjnych Naszemiasto.pl.

O WeNet

Grupa WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1300 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług Grupy WeNet korzysta już 75000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

Zmiana „liderów drożyzny” w sklepach. Obecnie art. tłuszczowe i owoce najbardziej drenują portfele Polaków

W lutym br. ceny w sklepach wzrosły średnio o 5,8% w ujęciu rocznym. Tak wynika z najnowszego raportu rynkowego pt. „Indeks Cen w Sklepach Detalicznych”. Z kolei w styczniu skok wyniósł 5,9% rdr. Zatem po raz pierwszy od roku widać delikatne, ale jednak odwrócenie trendu. Do tego w lutym na 17 monitorowanych kategorii dwie zanotowały spadek cen, tj. chemia gospodarcza oraz produkty sypkie. Pozostałe sektory znalazły się rdr. na plusie – w przedziale od 3,7% do 16,1%. Tym razem liderami podwyżek cen były art. tłuszczowe, owoce, napoje bezalkoholowe, a także słodycze i desery. Pierwszą piątkę drożyzny zamknął nabiał.Data dodania artykułu: 19.03.2025 10:12
Zmiana „liderów drożyzny” w sklepach. Obecnie art. tłuszczowe i owoce najbardziej drenują portfele Polaków

Badania: wykorzystanie generatywnej AI coraz bardziej powszechne w polskim sektorze ICT

Zakres wykorzystania generatywnej sztucznej inteligencji w firmach z branży ICT jest coraz bardziej powszechny. Technologia skraca czas realizacji zadań i zmniejsza koszty, chociaż budzi ryzyko wycieku poufnych danych - wynika z projektu badawczego "GenAI Proficiency", łączącego zainteresowania świata nauki i biznesu.Data dodania artykułu: 19.03.2025 09:50
Badania: wykorzystanie generatywnej AI coraz bardziej powszechne w polskim sektorze ICT

Łódzkie/ 2,4 mln zł na program profilaktyki otyłości wśród dzieci i młodzieży

Łódzkie jest pierwszym województwem, które sfinansuje program profilaktyki otyłości wśród dzieci i młodzieży. We wtorek Sejmik zadecydował, że na konsultacje lekarskie, dietetyczne, psychologiczne, a także zajęcia ruchowe dla dzieci od lat 10 przeznaczy z budżetu regionu 2,4 mln zł.Data dodania artykułu: 18.03.2025 19:48
Łódzkie/ 2,4 mln zł na program profilaktyki otyłości wśród dzieci i młodzieży
ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.
ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem

Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem

Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
bezchmurnie

Temperatura: 9°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1030 hPa
Wiatr: 16 km/h

Reklama
Dr Wiesław Chudzik konsultantem wojewódzkim do spraw medycyny sportowej

Dr Wiesław Chudzik konsultantem wojewódzkim do spraw medycyny sportowej

Doświadczony lekarz sportowy dr Wiesław Chudzik, wieloletni działacz klubów rugby, zapasów i siatkówki, został łódzkim konsultantem wojewódzkim do spraw medycyny sportowej. Powołanie na to stanowisko otrzymał w środę (12.03) z rąk wojewody łódzkiego Doroty Ryl.
Przynajmniej tu są jakieś sukcesy

Przynajmniej tu są jakieś sukcesy

Do kabaretowych występów Starosty Mariusza Węgrzynowskiego zdążyliśmy się już w ostatniej kadencji przyzwyczaić. Liczne, sponsorowane konferencje prasowe, dotyczyły niemalże wszystkiego, poza zakupem długopisów i papieru toaletowego (chociaż może i tym się chwalono i otwierano szampana). Tę tradycję w obecnej kadencji wydaje się nasz powiatowy Władca Marionetek kontynuować. Konferencji jest co prawda mniej ale za to jak ważnych tematów one dotyczą. Ostatnia opowiada na przykład o sukcesach radnych na samorządowej spartakiadzie. A jakże.. czasem się turlamy z górki, czasem czołgamy pod górę, a bywa, że kulamy radośnie na kręgielni. I tą właśnie radością trzeba się przecież podzielić, bo informacja o tym jest niezwykle ważna dla mieszkańców. Ważniejsza nawet od tego, kiedy zakończy się remont ulicy Legionów, albo to, że nie zbudujemy bloku operacyjnego, by ratować ludzkie życie. Pomysł z karteczkami również genialny, gdyby nie one mało kto wiedziałby kim jest Teodora Sowik. A w ten sposób wszyscy już dowiedzieli się, że jest to pani, która lubi kulnąć kulą na kręgielni, za to pytana na sesji nie wie co odpowiedzieć, bez karteczki napisanej przez Starostę.
Reklama
Reklama
ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklamadotacje dla MŚP
Reklama
Reklama