Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 13 lutego 2025 20:32
Reklama
Reklama

Startuje kolejna odsłona Akademii e-marketingu, która od 13 lat z sukcesem edukuje i inspiruje małych i średnich przedsiębiorców do rozwoju własnych biznesów

Już 5 marca br. w Gdańsku rozpocznie się już 13. odsłona Akademii e-marketingu, cyklu darmowych szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorców z sektora MŚP, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Tym razem w 2025 roku organizatorzy zaplanowali 15 spotkań w największych miastach w Polsce. Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online, np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.

Akademia e-marketingu

W tym roku Akademia e-marketingu obchodzi swoje 13. urodziny, a przez te lata stała się jednym z najważniejszych wydarzeń edukacyjnych w obszarze marketingu online, wspierającym małe i średnie firmy w Polsce. Od początku swojego istnienia, zarówno w edycjach wiosennych, jak i jesiennych, bezpłatne wydarzenia przyciąga uwagę przedsiębiorców z wielu branż, szukających rzetelnych i sprawdzonych informacji o tym, jak mogą rozwinąć swój biznes w sieci. Dzięki praktycznym szkoleniom i spotkaniom z ekspertami, którzy na co dzień pracują z przedsiębiorcami ze wszystkich branż, uczestnicy zdobywają cenną wiedzę, którą mogą od razu zastosować w swojej działalności, by osiągnąć sukces w cyfrowym świecie.

Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast oraz regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie. Najbliższe wiosenne spotkania z przedsiębiorcami odbędą się w następujących lokalizacjach:

  • 5 marca - Gdańsk - Europejskie Centrum Solidarności, pl. Solidarności 1
  • 12 marca - Katowice - Muzeum Śląskie, ul. Dobrowolskiego 1
  • 13 marca - Warszawa - Centrum Olimpijskie, ul. Wybrzeże Gdyńskie 4
  • 19 marca - Poznań - Centrum Kongresowo-Dydaktyczne UM, ul. Przybyszewskiego 37a
  • 10 kwietnia - Lublin - Centrum Konferencyjne Hotelu Luxor, ul. Warszawska 175a
  • 13 maja - Kraków - Centrum Konferencyjne Fabryczna CKF_13, ul. Fabryczna 13
  • 22 maja - Białystok - Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, ul. Żurawia 71
  • 4 czerwca - Wrocław - Haston City Hotel, ul. Irysowa 1/3

Warto nadmienić, że tylko w spotkaniach ubiegłorocznej edycji, które odbyły się w 12 lokalizacjach w największych miastach w Polsce (Warszawie, Katowicach, Gdańsku, Krakowie, Łodzi, Rzeszowie, Lublinie, Poznaniu, Szczecinie, Bydgoszczy i Toruniu oraz Białymstoku), udział wzięło ponad 5 000 przedsiębiorców.

„Z radością dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem z polskimi przedsiębiorcami, pomagając im dostosować swoje firmy do wyzwań współczesnego marketingu internetowego. Każde spotkanie to nie tylko okazja do zdobycia praktycznej wiedzy, ale także do wymiany doświadczeń, które mają realny wpływ na rozwój biznesów. Cieszymy się, że możemy wspierać sektor MŚP w cyfrowej transformacji, dostarczając narzędzi i pomysłów, które przynoszą wymierne rezultaty” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu

Korzyść dla przedsiębiorców

Akademia e-marketingu to doskonała okazja dla przedsiębiorców, by w szybki i efektywny sposób rozwinąć swoje umiejętności w zakresie marketingu internetowego. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym poświęcony jest ten projekt, a także przy każdej edycji są aktualizowane o najnowsze trendy, które mają wpływ na obszar marketingu online. Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z Grupy WeNet, którzy dzielą się praktycznymi wskazówkami, które pozwalają na prowadzenie efektywnej reklamy w Internecie, a także na optymalizację stron internetowych, e-sklepów oraz innowacyjnych rozwiązań związanych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. WeNet od lat jest Partnerem Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, dlatego trenerzy korzystają z rekomendowanych rozwiązań i zdobyczy technologii oferowanych przez globalnych dostawców, by uczyć przedsiębiorców świadomego prowadzenia firmy w dobie rewolucji technologicznej. Uczestnicy poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność swoich działań, a eksperci WeNet podpowiedzą, dlaczego tak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. 

„Korzystamy i śledzimy na bieżąco aktualne trendy i rozwiązania, jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii, aktualnie oferowanych przez dostawcę. Podczas spotkań z przedsiębiorcami pracujemy na konkretnych przykładach istniejących firm, by w najlepszy sposób przybliżyć możliwości i istniejące narzędzia. Wszystko po to, by mali i średni przedsiębiorcy poprzez zdobytą wiedzę odnieśli sukces w swoich biznesach” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.

Ale to nie wszystko. Podczas warsztatów mali i średni przedsiębiorcy mają również okazję nawiązać cenne kontakty biznesowe, które mogą być kluczowe dla rozwoju działalności na lokalnym rynku.

Akademia e-marketingu to także szansa na uzyskanie indywidualnych konsultacji z ekspertami, którzy pomogą dostosować strategie marketingowe do specyfiki biznesu. Wysokiej jakości szkolenia w połączeniu z inspirującą atmosferą spotkań dają przedsiębiorcom narzędzia, które przekładają się na konkretne, widoczne rezultaty.

Wszystko to w komfortowej atmosferze, gdzie po intensywnej dawce wiedzy uczestnicy mogą podsumować swoje doświadczenia, zdobywając certyfikaty i nagrody. Dla przedsiębiorców, którzy chcą na bieżąco rozwijać swoje kompetencje cyfrowe, Akademia e-marketingu to doskonała inwestycja w przyszłość ich biznesu.

„Program Akademii e-marketingu opiera się wyłącznie na praktycznych rozwiązaniach, które przedsiębiorcy mogą od razu wdrożyć w swojej działalności. Naszym celem jest, aby każdy uczestnik nie tylko zdobył teoretyczną wiedzę, ale przede wszystkim nauczył się, jak wykorzystać narzędzia i strategie marketingowe w realnych warunkach rynkowych. Dzielimy się sprawdzonymi metodami, które pomagają firmom skutecznie rozwijać się w internecie” – dodaje Grzegorz Kordas, trener Akademii, specjalista w zakresie SEO i e-commerce oraz pozyskiwania klienta w sieci.

Warto więc obserwować aktualności na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.

Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.

Partnerami strategicznymi 13. edycji Akademii e-marketingu są: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.

Patronami medialnymi 13. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence, Marketer+, E-commerce w Praktyce, Customer Experience Manager, Customer Success Manager oraz sieć portali informacyjnych Naszemiasto.pl.

O WeNet

Grupa WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1300 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług Grupy WeNet korzysta już 75000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 18 lokalizacjach.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

Rozszerzony program Aktywna Szkoła szansą na lepszą przyszłość

Program Aktywna Szkoła wkracza w nowy etap rozwoju, oferując jeszcze więcej możliwości dla dzieci i młodzieży. W 2025 roku zostały wprowadzone zmiany odpowiadające na potrzeby uczestników i organizatorów. Nowy filar – Aktywny AS – łączy zajęcia weekendowe z aktywnościami na Orlikach, a jego głównym celem jest systematyczna aktywizacja sportowa dzieci i młodzieży. Nabór do zadania Aktywny do Kwadratu zakończył się ogromnym sukcesem – przyjęto 7625 wniosków. Stanowi to wzrost o 8,29 % w porównaniu z ubiegłym rokiem, co pokazuje rosnące zainteresowanie programem.Data dodania artykułu: 13.02.2025 19:32
Rozszerzony program Aktywna Szkoła szansą na lepszą przyszłość

Ekspert: po pandemii więcej dzieci ma problem z otyłością

Po pandemii koronawirusa więcej dzieci ma problem z otyłością, konieczna jest edukacja w domu i szkole, są opracowane wytyczne dla lekarzy, które są omawiane z Ministerstwem Zdrowia - poinformowała w czwartek w Białymstoku prof. Lucyna Ostrowska, prezes Polskiego Towarzystwa Leczenia Otyłości (PTLO).Data dodania artykułu: 13.02.2025 17:13
Ekspert: po pandemii więcej dzieci ma problem z otyłością

Klimczak: rozmawiamy o kolei dużych prędkości do Berlina i Pragi

Minister infrastruktury Dariusz Klimczak zadeklarował w czwartek, że Polska popiera pomysł Komisji Europejskiej połączenia stolic państw europejskich koleją dużych prędkości. Dodał, że z ministrami z Niemiec i Czech trwają rozmowy dotyczące szybkiej kolei z Warszawy do Berlina i Pragi.Data dodania artykułu: 13.02.2025 16:58
Klimczak: rozmawiamy o kolei dużych prędkości do Berlina i Pragi

Startuje kolejna odsłona Akademii e-marketingu, która od 13 lat z sukcesem edukuje i inspiruje małych i średnich przedsiębiorców do rozwoju własnych biznesów

Już 5 marca br. w Gdańsku rozpocznie się już 13. odsłona Akademii e-marketingu, cyklu darmowych szkoleń i warsztatów dla przedsiębiorców z sektora MŚP, które są poświęcone budowaniu strategii promocji firmy w Internecie. Tym razem w 2025 roku organizatorzy zaplanowali 15 spotkań w największych miastach w Polsce. Uczestnicy podczas spotkań z ekspertami będą mogli zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu marketingu online, np. tworzenia strony WWW, działań SEO czy wykorzystania różnych narzędzi służących do promocji biznesu online.Data dodania artykułu: 13.02.2025 16:46
Startuje kolejna odsłona Akademii e-marketingu, która od 13 lat z sukcesem edukuje i inspiruje małych i średnich przedsiębiorców do rozwoju własnych biznesów

Szef Google po spotkaniu z Tuskiem: podpisujemy memorandum ws. zastosowania AI

Podpisujemy memorandum w sprawie wykorzystania sztucznej inteligencji w dziedzinach energetyki, cyberbezpieczeństwa i innych - oświadczył w czwartek w Warszawie szef Alphabet i Google Sundar Pichai po spotkaniu z premierem Donaldem Tuskiem.Data dodania artykułu: 13.02.2025 13:37
Szef Google po spotkaniu z Tuskiem: podpisujemy memorandum ws. zastosowania AI

Szef Pentagonu: nie ma mowy o zdradzie Ukrainy

Amerykański minister obrony Pete Hegseth powiedział w czwartek, że inicjatywa podjęta przez Donalda Trumpa, który zgodził się z Władimirem Putinem na rozpoczęcie "natychmiastowych" negocjacji w sprawie wojny w Ukrainie, nie jest "zdradą" tego kraju.Data dodania artykułu: 13.02.2025 13:34Liczba komentarzy artykułu: 2
Szef Pentagonu: nie ma mowy o zdradzie Ukrainy
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem

Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem

Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
Reklama
Nie dacie tu, to wezmę tam. Czy oświata sfinansuje kaprysy starosty?

Nie dacie tu, to wezmę tam. Czy oświata sfinansuje kaprysy starosty?

Uchwalając budżet na 2025 roku radni przyjęli między innymi wniosek o zdjęcie kwoty 200 tysięcy złotych, jakie przeznaczone były na promocję. Celem było ograniczenie marnotrawienia publicznych pieniędzy na finansowanie relacji z mnogich konferencji prasowych, służących promocji Mariusza Węgrzynowskiego i zapraszanych przez niego polityków Prawa i Sprawiedliwości. Zostawiono kwotę, pozwalającą zabezpieczyć środki na bieżące wydatki promocyjne. Nikt nie miał wątpliwości, że Starosta szybko zacznie szukać pieniędzy, by kupować sobie przychylność, głównie emitowanej w kablówce telewizji. Jak się dowiadujemy ma ona nadal być ona finansowana z budżetu promocji. Najnowsze informacje, jakie przekazują nam między innymi dyrektorzy podległych powiatowi szkół, mówią, że kolejnym sposobem na podsypanie pieniędzy jest zlecenie promocji placówek oświatowych. Problem jednak w tym, że odbiorca wspomnianej telewizji, to głównie emeryt i jest ona pozbawiona innych kanałów dystrybucyjnych. Wcześniej zawierane umowy były równie bezmyślnie podpisywane przez Starostę. Nie weryfikowano zasięgów, oglądalności, liczby użytkowników. Wydawano publiczne pieniądze w sposób skrajnie niefrasobliwy. Zabieranie środków na oświatę, kiedy tnie się w niej wiele innych wydatków, a papier do ksero musza zapewniać rodzice, ma też swój wymiar etyczny. Wspomniana telewizja otrzymała w ubiegłej kadencji Mariusza Węgrzynowskiego z różnych powiatowych źródeł otrzymała kilkaset tysięcy złotych
To już nie karuzela, to prawdziwy roller coaster. Pacjenci poza wagonikami

To już nie karuzela, to prawdziwy roller coaster. Pacjenci poza wagonikami

Kiedy Starosta Mariusz Węgrzynowski powoływał nowych dyrektorów w Tomaszowskim Centrum Zdrowia ostrzegaliśmy, że szpital w krótkim czasie stanie się przechowalnią dla partyjnych działaczy PiS z całego regionu. Mamy kolejne powołania i kolejnych polityków na najważniejszych stołkach.
Reklama
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama