Celem konkursu „Ambasador Polskiej Gospodarki” jest wyróżnianie polskich przedsiębiorców, którzy dzięki wysokim standardom ekonomiczno – finansowym oraz dobrym praktykom biznesowym, osiągają sukcesy na rynkach międzynarodowych. Plebiscyt ma za zadanie również zacieśnić współpracę pomiędzy przedsiębiorcami i przedstawicielami polskich instytucji odpowiedzialnych za promowanie Polski, polskiej gospodarki, kultury i inicjatyw społecznych.
W tegorocznej, VIII edycji konkursu, Ceramika Paradyż otrzymała nagrodę w kategorii „Marka Europejska”, która przyznawana jest firmom prowadzącym działalność biznesową bardzo dobrze znaną w Europie i kojarzoną nie tylko z Polską, ale z najlepszymi jakościowo wyrobami lub usługami europejskimi.
Ceramika Paradyż eksportuje swoje produkty do 40 krajów, z powodzeniem konkurując z największymi producentami płytek ceramicznych w Europie i na świecie. Od wielu lat uczestniczy w międzynarodowych wydarzeniach branżowych takich, jak Targi Ceramiki i Wyposażenia Wnętrz „Cersaie” w Bolonii, gdzie nieprzerwanie od 2001 roku (wtedy jako pierwszy producent z Polski), prezentuje swoje portfolio. Osiągnięcia biznesowe, technologiczne oraz wzornicze firmy doceniane są licznymi nagrodami – m.in. Orłem Eksportu, Złotą Statuetka Lidera Polskiego Biznesu, Medalem Europejskim, międzynarodową nagrodą Red Dot Design Award.
W imieniu firmy, z rąk Grzegorza Mickiewicza przedstawiciela Ministerstwa Rozwoju, nagrodę odebrał Tomasz Służewski, Dyrektor Sprzedaży Krajowej Ceramiki Paradyż.
Napisz komentarz
Komentarze