Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 5 listopada 2024 01:18
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama
Reklama

Adamek nie będzie twarzą LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK?

Jak podało do informacji publicznej radio ZET firma LAS VEGAS POWER ENERGY DRINK rezygnuje ze współpracy z Tomaszem Adamkiem.
Ponoć producent napoju nie chce być kojarzony z Tadeuszem Rydzykiem, który ostatnio udzielił nieformalnego poparcia Solidarnej Polsce, z list której Adamek startuje.

 

Na oficjalnej stronie pojawiło się dość zagadkowe oświadczenie pani prezes wspomnianej wyżej firmy:

 

"W związku z kilkuletnią współpracą z Tomaszem Adamkiem oświadczam, że nie mam najmniejszego związku z jego ostatnimi działaniami politycznymi jak i również nie utożsamiam się w jakikolwiek sposób z jego poglądami" - prezes zarządu LAS VEGAS POWER ENERGRY DRINK - Agata Moraczewska - Wolska.

 

Powyższy tekst daje jednak do zrozumienia, że droga boksera i sponsora rozchodzi się na dwa różne kierunki.

 

źródło: Radio Zet

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz
Komentarze
Morolog 06.05.2014 13:18
Jak komuś wali "Las Palmas " to nie może być twarzą " Las Vegas " i pozostaje mu chyba "Las Bielański"

Kliczko 17.04.2014 21:27
Może i był zatrudniony w LV jako cieć ale żeby mieć pewność musiałby potwierdzić to prezes LV.Wszyscy wiemy ze był twarzą na produktach tej firmy i otrzymywał zapewne nie małe profity finansowe, jeżeli tak było to moim zdaniem powiniem skontakować sie z LV i powiedzieć jaka jest jego koncepcja na dalsze życie już poza boksem.

AK-47 17.04.2014 20:27
Tylko, że odwołali się jednoznacznie do jego poglądów. Mogli to załatwić bez rozgłosu? Takie sprawy załatwia się w zaciszu gabinetów w obecności zainteresowanych stron bez udziału dziennikarzy. Pozostaje pytanie czy mieli z Nim kontrakt na wyłączność? Adamek nie miał innych sponsorów? I małe wyjaśnienie dla tego gościa z pod numeru 29: LV był pracodawcą Adamka? A w jakim charakterze był tam zatrudniony? Magazynier? Cieć? Fordanser? Firma miała prawo tak postąpić tzn. rozwiązać kontrakt z Adamkiem kontrowersje budzi jedynie forma. Firma działająca z takim rozmachem a wyszła słoma z butów? Być może Adamek nie zachował się fair ale to nie jest usprawiedliwienie. Słuchając jego wypowiedzi w TV nie zauważyłem jakichkolwiek aluzji pod adresem LV czy też innych sponsorów. Na osobiste wycieczki ( przykro to mówić bo to w końcu lokalna firma ) pozwolił sobie LV. Taki komunikat mógłby brzmieć: "Firma LV z przykrością informuje o zakończeniu współpracy z T. Adamkiem. Powodem zakończenia współpracy jest fakt zakończenia kariery sportowej i przejścia do polityki co wyklucza dalszą współpracę z przyczyn oczywistych. Firma LV nie utożsamia się z żadną opcją polityczną jednak z uwagi na okres kilkuletniej owocnej współpracy z T. Adamkiem składa mu podziękowania za czas tej współpracy życząc jednocześnie powodzenia w jego nowej działalności." Lub coś w tym rodzaju.....

Kliczko 17.04.2014 10:49
Zapewne nie mieli ale przy podpisywaniu kontraktu LV zaczeło sponsorować sportowca[boksera] a nie polityka jeżeli chciał zostać politykiem to powinien spotkać się z włodarzami LV i zapytać czy to im nie przeszkadza,z drugiej strony myślę że jakby LV rozwiązał kontrakt z Adamkiem i bokser dowiedział się o tym z mediów może nie było by wielkiego szumu medialnego ale miałby żal że tak postąpiono ,jak kiedyś z Castelanim postąpił PZPS.

nabi 17.04.2014 00:04
Ak nie jestem w stanie wskazującym i wiem co pisze. Idiotą chyba też nie jestem, chociaż akurat tu bym się sprzeczał , ponieważ siedzę jeszcze w tym popieprzonym kraju. Tak, uważam firma postąpiła dobrze. Tylko niektórzy jak ty zapatrzeni w jedynie słuszną doktrynę polityczną szukają drugiego dna i robią szum, którego nie powinno być. To tylko rozwiązanie umowy o pracę, Adamek był świadomy w co się pcha, no chyba że Solidarna nie powiedziała z czym to się je. I jeszcze jedno inwektyw używa osoba o spłaszczonym zasobie przekonań do swoich poglądów, świadczy to o braku percepcji myślenia konstruktywnego jak i zapatrzeniu w swoje ego.

nabi 16.04.2014 21:29
Nie no Ak zdanie o księdzu celebrycie dotyczy tylko rydzyka. To zdanie nie dotyczy tego tematu LV i Adamka. Jak dla mnie Tadeusz może nawet samolotem latać, ale niech nie gada o ubóstwie i pomocy bliźnim, jeżeli sam tego nie przestrzega. Widzisz nie czepiam się Solarza, Waltera czy innych gości z kasą, a dlaczego bo nie są duchownymi. Duchowny to powołanie, a nie zawód gdzie można się obłowić. I dlatego się czepiam, każdy duchowny powinien świecić przykładem a tu tego brak. Słowa, ok chcesz nie ma problemu. Dzielenie ludzi na gorszych ( bo np. są ateistami to jest tylko przykład albo bo ktoś tam ma poglądy lewicowe czyli ma diabła za skórą ) i lepszych czyli jego i jemu oddanym. I tak dalej i tak dalej. A co do LV, moim zdaniem zrobili w miarę dobrze, tylko nie przewidzieli jednego, że pójdzie to w świat. Jeżeli podpisujesz kontrakt, tak w którejś klauzuli jest zawarte o Twoim życiu poza sportowym i dotyczy, że jeżeli życie prywatne osoby sponsorowanej ma wpływ na pogorszenie wizerunku firmy, taki kontrakt staje się nie ważnym. Piszę w uproszczeniu więc nie czepiaj się słowa pogorszenie, chodzi o sens zapisu. Aha wyprzedzam pytanie nie jestem z LV wogóle związany i nigdy nie byłem.

AK-47 16.04.2014 21:52
Zrozumiałeś to co napisałeś? A w ogóle rozumiesz słowo pisane? Cyt.:" A co do LV, moim zdaniem zrobili w miarę dobrze, tylko nie przewidzieli jednego, że pójdzie to w świat."- sam już nie wiem kto jest większym idiotą, Ty czy pijarowcy LV? Nie mam cierpliwości prowadzić dyskusji gdy interlokutor okazuje się być co najmniej w stanie wskazującym.

nabi 16.04.2014 17:42
Ak uważam zupełnie inaczej, firma odrzuciła jednocześnie wszystkie kwestie związane z polityką. Akurat, tu Adamek wybrał Solidarną Polskę. Myślę Ak też,że gdyby Adamek wystartował z list PO lub SLd, byś suchej nitki na Tomku nie zostawił, a grupie Las Vegas życzyłbyś wszystkiego najlepszego. Wiem, też że akurat LV nie angażują się w politykę, więc nie wiem o co szum. Nie poinformował ich, dostał wypowiedzenie. Tak jak już napisałem, nie było możliwości zrobienia tego cicho ponieważ Adamek jest gwiazdą. Wracając do księdza, wszytko co napisałem to było o Rydzyku. Nie bronię nikomu mieć telewizji, ale w sposób jaki działa ten ksiądz jest mocno kontrowersyjny. Jego wypowiedzi są momentami poniżej etyki i zachowań godnych kapłana. Dobra, dobra maybacha już nie ma, bo jak się zrobił szum, to nagle wyparował, ale i tak jak na księdza jeździ niezłym samochodem. Lubi chłop komfort i szyk. I nie pisz, że dałem się nabrać na socjotechnikę, bo jak już cos zarzucam komuś to przeważnie jestem tego pewien. Nie wszyscy księża są tacy jak on, niektórzy służą ludziom i bogu, i oni też niektóre rzeczy widzą. Ak twój wybór, popierasz Rydzyka mi nic do tego, ale nie zakłamuj rzeczywistości. Bo z ciekawości wybrałem się, na zlot Radia Maryja i tyle przekazu nienawiści, co w słowach Ojca prowadzącego to już dawno w żadnej wypowiedzi nie słyszałem.

AK-47 16.04.2014 20:07
Właśnie takim postępowaniem LV zaangażował się w politykę.Dział PR i Reklamy dał ciała.Co będzie jak wypną się na nich ludzie którym po drodze z poglądami Adamka??? Szanujący się kadrowiec daje wypowiedzenie w zaciszu gabinetu i nie komentuje tego. Jakoś w wypowiedziach Adamka nie słychać było nic na temat LV i sposobu rozstania.....Może i łeb ma poobijany ale widać, że zachować się potrafi...Charakterny góral. Na czym polega kontrowersyjność Rydzyka? Wskaż jego wypowiedzi które to rzekomo są poniżej etyki i godności kapłana bo jak na razie posługujesz się sloganami.Wskaż kontrowersyjne działania Rydzyka! Człowieku! Maybacha nigdy nie było!!!! Rydzyk ani jego koncern nigdy nie posiadał Maybacha! Nie mógł więc wyparować!Dałeś się nabrać na dziennikarską wrzutkę.To zwykłe pomówienie. No ale posiadanie przez Niego samochodu ciągle nie daje Ci spokoju " ale i tak jak na księdza jeździ niezłym samochodem."....Na pieszo ma chodzić??? Ja zakłamuję rzeczywistość czy Ty powtarzając bzdury o Maybachu Rydzyka??? Byłeś na zlocie Radia Maryja? Nasłuchałeś się tam nienawistnych słów? No to może napiszesz co konkretnie tam się działo? Powtarzam pytanie: Czy firma LV miała podpisany kontrakt z Adamkiem na wyłączność? Czy mieli zagwarantowane w tym kontrakcie to, że prywatne decyzje będzie On konsultował z LV? PS. Mylisz się,że nie zostawił bym suchej nitki na Adamku gdyby wystartował z list PO czy SLD. To nie ma znaczenia. Najmniejszego. Chodzi tu o zasady. A mam wrażenie, to firma LV poszła w tym przypadku po bandzie próbując zaistnieć po określonej stronie sporu. Poszła w kierunku celebry. Jak Kasia Cichopek. Gdyby specjalista od pi-jaru był poważny i myślał trochę nie pozwoliłby uwikłać swojej firmy w ideologiczne przepychanki. SLD jest tak wdzięcznym celem do strzału jak kaczy kuper. Nie trzeba specjalnie celować tyle mają za uszami.To samo tyczy się PO. Aha...i ostatnia sprawa. Cyt.:" Ksiądz, który żyje w luksusach, jest celebrytą i do tego szyje sutanny u najlepszego krawca we Włoszech.....".- Jakie jeszcze jesteś w stanie powtórzyć bzdury broniąc wtopy LV?

nabi 15.04.2014 23:26
Hmm... Ciekawe posunięcie. Popieram w 100 procentach Las Vegas. Tu nie chodzi o wiarę w Boga Adamka, tu chodzi o kwestię zasad. Tomek nie poinformował swoich notabene pracodawców o takim kroku. Poglądy polityczne jak i polityka to kruchy lód i pani prezes dobrze sobie zdaje z tego sprawę, dlatego to oświadczenie. Firma nie może być polityczna, bo straci część klientów. A właśnie przez to, że Adamek stał się ,, politykiem ", firma Las Vegas byłaby odbierana jako firma o poglądach Tomka. Dziwne to, no ale niestety w Polsce to tak działa. To jak z tą socjotechniką, dużo osób wie o co chodzi ale i tak sie łapie. A oświadczenie to nic innego jak dmuchanie na zimne. Sam prowadząc firmę zrobiłbym to samo. Szum medialny niestety zrobił się, bo Adamek to bardzo medialna osoba i taka rzecz nie przeszłaby bez echa. Ak o Rydzyku dużo można pisać ale skupię się na 2 aspektach. Pycha : założenia wiary katolickiej przewidują 7 grzechów głównych. Ksiądz, który żyje w luksusach, jest celebrytą i do tego szyje sutanny u najlepszego krawca we Włoszech, gdzie jedna szata kosztuje tyle ile normalnego polaka roczna pensja, chyba jest pyszny i łamie kodeks swojej wiary. Ok złamanie 10 przykazań też znajdziemy. Bo kasę i medialność ceni wyżej niż Boga, któremu składał przysięgę. Czyli nie będziesz miał innych Bogów nade mną. Dorobkiewicz, jak najbardziej, nie wiadomo jaki jest dokładnie jego majątek, ale nie każdy może pozwolić sobie na kupno Maybacha. Tak, tak on nie kłamie on używa socjotechnik, do wyłudzania pieniędzy w imię wiary. Koleś to nic innego jak maszynka do zarabiania pieniędzy. No ale cóż, czysty jest jak łza i nie wiadomo dlaczego gościa się czepiają.

AK-47 16.04.2014 11:27
Moim zdaniem przeholowali. Jako firma której zależy na wizerunku powinni zachować się dyskretniej. Cyt.:" Firma nie może być polityczna, bo straci część klientów"- Nie może być?...a właśnie się zrobiła. Co z klientami o poglądach zbliżonych do poglądów Adamka? Z nimi też firma nie chce się utożsamiać? Cyt.:" firma Las Vegas byłaby odbierana jako firma o poglądach Tomka" - Aby temu zapobiec niekoniecznie był potrzebny taki szum medialny a teraz wygląda to na zemstę na Adamku. Siłą rzeczy wspomniana firma zaangażowała się po jednej stronie konfliktu politycznego. W świat poszedł przekaz o odsuwaniu się od Niego sponsorów bo reprezentuje katolskie poglądy. Sprawa do wykorzystania w nadchodzących wyborach. Możesz mi przybliżyć o którym księdzu piszesz: " Ksiądz, który żyje w luksusach, jest celebrytą i do tego szyje sutanny u najlepszego krawca we Włoszech"? Pięknie piszesz o socjotechnice i jak to inni się na nią niestety łapią a nie zauważyłeś, że sam padłeś jej ofiarą. Cyt.:" nie wiadomo jaki jest dokładnie jego majątek, ale nie każdy może pozwolić sobie na kupno Maybacha. "- z tego zdania może wynikać to, że przynajmniej wiemy iż posiada Maybacha co zapewne byłoby sumą pokaźną jak na zakonnika gdyby.... było prawdą! Sprawa Maybacha to typowa "wrzutka" dziennikarska. W necie są artykuły to opisujące więc daruję sobie wyjaśnianie tej sprawy. CYT.:" on nie kłamie on używa socjotechnik, do wyłudzania pieniędzy w imię wiary" - Z tym wyłudzaniem w imię wiary to znowu przeholowałeś. Zbierając pieniądze na TV TRWAM czy Radio jasno mówi o tym, że pieniądze te ( datki dobrowolne) przeznaczone są na media katolickie i nie wmawia ludziom, że od tego zależy ich zbawienie.Przeczytaj uważnie wpis nr 6. Cyt.:" Koleś to nic innego jak maszynka do zarabiania pieniędzy" - pomijając lekceważący ton powiem tak: masz rację! Robi to w zbożnym celu bo dlaczego niby katolicy nie mieli by mieć swojej telewizji czy radia? Rydzyk stworzył koncern medialny z niczego. Stworzył jedną z najnowocześniejszych telewizji na polskim rynku. Dotarł ze swoim przekazem do wielomilionowej rzeszy widzów i słuchaczy...a Ty piszesz, że nie wiadomo dlaczego gościa się czepiają???

AK-47 15.04.2014 21:36
Moi drodzy, przykład Adamka nie jest pierwszym i zapewne nie ostatnim gdzie sportowiec przechodzi do polityki. Nie jest jedynym który był sponsorowany. Ale wskażcie mi proszę firmę która postąpiła by podobnie w stosunku do swojego sponsorowanego sportowca. Która z firm rezygnując ze współpracy ze sponsorowanym robiła taki szum medialny? O co tu chodzi? Czy powodem są jego poglądy i odwoływanie się do Boga? Przecież współpraca trwała latami więc może wystarczyło sobie podziękować podać rękę i zakończyć współpracę? Tak zwyczajnie. Po gentelmeńsku. Myślę, że pijarowcy firmy powinni zacząć się czerwienić ze wstydu.....

Jimmy 15.04.2014 21:49
Wątpię żeby jego odwoływanie się do Boga miało tu coś do rzeczy skoro do tej pory firmie nie przeszkadzało.

AK-47 15.04.2014 22:11
To tym bardziej dziwić może treść komunikatu. Jest jednoznaczny i prowokujący zarazem. Być może to wpadka pijarowców lub kogoś od reklamy ale jeśli tak jest to oznaczałoby brak profesjonalizmu.

Kliczko 16.04.2014 08:52
Zapewne tak by było jakby Adamek poinformował LV osobiście a nie przez media się dowiedzieli no to odpowiedzieli nokautującym prawym prostym Adamkowi.

AK-47 16.04.2014 11:33
Czy firma LV miała podpisany kontrakt z Adamkiem na wyłączność? Czy mieli zagwarantowane w tym kontrakcie to, że prywatne decyzje będzie On konsultował z LV?

m&m 15.04.2014 18:46
Po prostu kariera bokserska mu sie nieco podlamala, wiec po co komu taki gosc w reklamie. Rozpoczecie kariery politycznej, a raczej kiepski styl, w jakim ja zaczal, byly pewnie gwozdziem do trumny.

Qbengrimm 15.04.2014 17:51
Adamek bierze przykład z Kliczków, tylko nieco w złej dziedzinie...

lolek 15.04.2014 14:16
ciekawe ile miesięcy uczył się na pamięć tego zdania o rodzinie... które ciągle powtarza, podobno z Ziobro kuł całe noce

Vian 15.04.2014 11:11
Z miłą chęcią zostanę twarzą Las Vegas :)

gawor 15.04.2014 10:37
Brawo Las Vegas...słuszna decyzja .

taki tam 15.04.2014 10:13
Brawo właściciele Firmy. Z osobami takimi to się nie współpracuje, a w dodatku nie płaci się pewnie dużej kasy za politykierstwo i obnoszenie się ze swoim katolicyzmem. Wiara to indywidualna sprawa człowieka, a obnoszenie się z nią na pokaz ośmiesza taką osobę. A z ośmieszonymi kto chce rozmawiać tym bardziej , że jak jest to worek do mocnego obijania przez Kliczkę

AK-47 15.04.2014 11:21
Adamek wcale nie obnosił się ze swoim katolicyzmem. A w ogóle co według Ciebie jest tym obnoszeniem się i dlaczego z takimi osobami ma się nie współpracować? Popatrz na innych sportowców. Zdobędą bramkę, punkt, wyjdą obronną ręką z trudnej sytuacji i nie jednokrotnie czynią znak krzyża (żegnają się) i co? W takiej sytuacji też należałoby zerwać kontrakt sponsorski?

ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.
Polecane
Podsumowanie XXVII Kwesty pn. „Ratujmy groby zasłużonych Tomaszowian”Przemysłowcy oskarżeni o niesłychane przestępstwoSkonsultuj komunikację miejskąSpotkanie z prof. Jerzym Bralczykiem w MBPUtrudnienia w ruchu 11 listopadaNisze w kolumbarium dostępne do rezerwacjiŁódzkie/ W okresie Wszystkich Świętych 14 wypadków; nie było ofiar śmiertelnychPolicja: od czwartku doszło do 161 wypadków drogowych; zginęło 11 osóbListopadowe atrakcje w Tomaszowie MazowieckimJak wybrać odpowiednie łóżko do sypialni? Oto podpowiedźW gabinetach stomatologicznych jest coraz drożejKlasyk dla Legii
Reklama
Regionalny Turniej Kół Gospodyń Wiejskich i Miejskich Regionalny Turniej Kół Gospodyń Wiejskich i Miejskich Powiatowe Centrum Animacji Społecznej po raz kolejny organizuje Regionalny Turniej Kół Gospodyń Wiejskich i Miejskich.  Będzie to już 8. edycja tego wydarzenia. Turniej skierowany jest do kół gospodyń z terenu województwa łódzkiego. Zmierzą się one w 6 konkurencjach: edukacyjnej, kulinarnej, artystycznej, sprawnościowej, modowej i teście wiedzy dotyczącym bezpieczeństwa na wsi.Tematem tegorocznej edycji jest PRL. Przedmiotem współzawodnictwa kulinarnego będzie deser. Scenka w konkurencji artystycznej będzie nawiązywała do Wszechobecnych w tamtych czasach kolejek, natomiast w edukacyjnej należy przygotować prezentację o latach 80-tych, ukrytych we wspomnieniach. Konkurencja sprawnościowa do końca pozostaje tajemnicą, natomiast pytania z wiedzy o bezpieczeństwie na wsi przygotuje KRUS. Bardzo widowiskowo natomiast zapowiada się konkurencja modowa, do której uczestnicy mają przygotować strój inspirowany modą z okresu PRL. Będą one prezentowane na wybiegu.Ponadto zapraszamy do obejrzenia wystawy, nawiązującej do PRL-u. Będzie można zobaczyć stare sprzęty elektroniczne, odzież, artykuły gospodarstwa domowego, prasę i inne eksponaty, związane z tym okresem. Nad całością imprezy czuwać będzie jury złożone z ekspertów z danych dziedzin.Na zwycięzców poszczególnych konkurencji, a także Grand Prix turnieju, czekają wspaniałe nagrody.Gwiazdą wieczoru będzie Paweł Stasiak w repertuarze Papa Dance, a na zakończenie odbędzie się zabawa taneczna z MR. SEBII. Turniej odbędzie się 9 listopada o godz. 15.00 w PCAS-ie przy ul. Farbiarskiej 20/24.Data rozpoczęcia wydarzenia: 09.11.2024
XIX Tomaszowski Bieg Niepodległości XIX Tomaszowski Bieg Niepodległości Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim zaprasza dzieci, młodzież i dorosłych do udziału w 19. edycji Tomaszowskiego Biegu Niepodległości, który odbędzie się 11 listopada. Mieszkańcy naszego miasta i powiatu będą mogli w ten niestandardowy sposób uczcić rocznicę odzyskania przez Polskę suwerenności. Start uczestników biegu planowany jest na godz. 13 z pl. T. Kościuszki, po zakończeniu oficjalnych uroczystości patriotyczno-religijnych z okazji 106. rocznicy odzyskania przez nasz kraj niepodległości. Wydarzenie przeznaczone jest zarówno dla grup zorganizowanych (ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych, stowarzyszeń, organizacji, firm itd.), jak również dla uczestników indywidualnych. Osoby, które nie ukończyły 13 lat, mogą uczestniczyć w biegu wyłącznie pod opieką osoby pełnoletniej. Niepełnoletni mogą zostać zgłoszeni do biegu przez rodzica lub opiekuna prawnego.ZgłoszeniaBieg ma charakter rekreacyjny, do pokonania będzie trasa o długości ok. 1500 m. Zbiórka i weryfikacja zgłoszonych biegaczy odbędzie się w godz. 12-12.45 (domki na płycie pl. Kościuszki). Zgłoszenia na formularzach, których wzór znajduje się pod tekstem w załącznikach (tam też dostępny jest szczegółowy regulamin XIX Tomaszowskiego Biegu Niepodległości), w przypadku grup zorganizowanych przyjmowane będą do 6 listopada br. Uczestnicy indywidualni mogą zgłaszać się również w dniu biegu. Wypełniony formularz wraz z dołączonym do niego oświadczeniem należy dostarczyć do Biura Biegu mieszczącego się w Miejskim Centrum Kultury przy pl. Kościuszki 18. Rejestracji można także dokonać poprzez wypełnienie formularza zgłoszeniowego online, dostępnego pod linkiem: https://cutt.ly/TeDo09HZAby podkreślić uroczysty i patriotyczny charakter biegu, organizatorzy proszą uczestników o założenie białych lub czerwonych koszulek, czapek lub innych elementów wierzchniej garderoby w tych barwach. W związku z organizacją XIX Tomaszowskiego Biegu Niepodległości oraz koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa jego uczestnikom 11 listopada między godz. 12.45 a 14 wystąpią utrudnienia w ruchu kołowym w obrębie pl. T. Kościuszki oraz w al. Piłsudskiego na odcinku od pl. Kościuszki do ul. Legionów (w obu kierunkach). Prosimy kierowców o wyrozumiałość i przyłączenie się do wspólnych obchodów Narodowego Święta Niepodległości.  Data rozpoczęcia wydarzenia: 11.11.2024
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Napisz do nas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama