Rzecznicy z województwa łódzkiego, mazowieckiego i świętokrzyskiego, przedstawiciele energetyki i Urzędu Regulacji Energetyki rozmawiali o praktycznych i prawnych aspektach zmian w Prawie Energetycznym (z 11 września br.) i ich wpływie na relacje z klientami.
Wiele uwagi poświęcono procedurze zmiany sprzedawcy oraz nieuczciwym praktykom stosowanym przez niektóre podmioty rynku, konsekwencjom nielegalnego poboru energii elektrycznej, działaniom w wypadku wystąpienia masowych awarii.
- Spotkanie przebiegało w atmosferze zrozumienia stanowisk obydwu stron i służyło poszukiwaniu wspólnych, proklienckich rozwiązań – informuje Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tomaszowie Mazowieckim, Agnieszka Drzewoska Łuczak. - Wszyscy uczestnicy uznali spotkanie za niezmiernie owocne, a wymianę stanowisk za dobry prognostyk w budowaniu dalszych relacji, oczywiście z korzyścią dla odbiorcy końcowego, czyli konsumenta.
To już kolejna edycja Warsztatów, którym patronuje portal NaszTomaszów.pl. Pierwsze odbyły się w 2008 roku w Ośrodku Przygotowań Olimpijskich w Spale. Rok później formułę rozszerzono poprzez udział w nich Powiatowych Rzeczników Konsumentów.
Napisz komentarz
Komentarze