Dzięki uwolnieniu rynku, każdy właściciel firmy może teraz wybierać sprzedawcę energii elektrycznej.
- Dobrze, że pojawiła się taka możliwość, ponieważ odbiorca energii elektrycznej ma prawo wybrać dla siebie najlepszą ofertę, a „Letnia oferta sezonowa” PGE jest przecież jedną z najkorzystniejszych na rynku w Polsce. Obecni klienci PGE od dawna już korzystają z takich udogodnień i dlatego doceniają naszą kolejną, szóstą już promocję sezonową. Z kolei, nasi nowi klienci bardzo szybko zaważyli, że warto było zaufać PGE, bo dzięki naszym ofertom zaoszczędzili – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.
Zaletą „Letniej oferty sezonowej” PGE jest bardzo korzystna cena za energię elektryczną, która wynika z zasady: „im więcej potrzebujesz energii, tym mniej za nią płacisz”.
Odbiorcy, którzy chcą zaoszczędzić na rachunkach, mają do wyboru dwa warianty: gwarancję niezmienności ceny energii do końca 2013r. lub 2014r. W zależności od wariantu, klienci PGE już od pierwszego rachunku zapłacą za prąd nawet 10 proc. mniej, a do tego otrzymają gwarancję niezmienności ceny przez kolejne dwa lata, co w perspektywie czasu może znacząco zwiększyć oszczędności. Oferta jest limitowana. Można z niej skorzystać tylko do 30 września br.
- Dzięki naszej propozycji klient może precyzyjnie i bezpiecznie zaplanować wydatki związane z opłatami za energię. Ogromne zainteresowanie naszymi ofertami dowodzi, że jesteśmy postrzegani przez odbiorców jako wiarygodny i stabilny partner – mówi Bartłomiej Ślusarczyk, dyrektor Departamentu Marketingu PGE Obrót S.A.
Formalności wymagane przy podpisywaniu aneksów i umów sprowadzone są do minimum. Klienci indywidualni mogą podpisać stosowne dokumenty w Biurach Obsługi Klienta. Klienci korporacyjni otrzymają wszelkie niezbędne informacje od przedstawicieli handlowych PGE.
- Dotychczasowi klienci, którzy zdecydują się na naszą nową ofertę nadal będą mogli korzystać z usługi kompleksowej: zakupu energii elektrycznej i usługi dystrybucji w ramach jednej umowy – mówi Krzysztof Muszyński, dyrektor Biura Zarządzania Obsługą Klientów PGE Obrót S.A.
Napisz komentarz
Komentarze