- To dobra wiadomość - cieszy się Arkadiusz Gajewski. - W 2011 roku 3-4 krotnie występowałem na sesjach Rady Miejskiej w interpelacjach do pana prezydenta Rafała Zagozdona z prośbą o podjęcie rozmów z władzami spółki, które spowodowałyby umieszczenia na budynkach Ceramiki Paradyż napisu, że jest to Zakład w Tomaszowie Mazowieckim. Kilka lat temu taka informacja zniknęła i dla przejeżdżających trasą szybkiego ruchu kierowców widzialne było tylko logo spółki. Sprawiało to wrażenie, że podróżni mijają nie Tomaszów ale Paradyż.
Od czasu złożonych przez radnego interpelacji minął rok. Gajewski zwątpił już w sukces rozmów w tej sprawie. Pod koniec listopada wystąpił więc sam z pismem do prezesa spółki a nawet umówił się na osobistą rozmową.
- Spotkaliśmy się w ubiegłym tygodniu - mówi radny. - Rozmawialiśmy z panem prezesem razem z Barbarą Klatką z Rady Powiatu Tomaszowskiego. Prezes zapewnił, że sprawę przemyśli ale nie spodziewaliśmy się, że odpowiedź przyjdzie tak szybko.
W odpowiedzi na pismo i wizytę radnego odpowiedział prezes zarządu spółek Grupy Paradyż, Łukasz Kardas - W związku ze zmianą identyfikacji wizualnej Zarząd Grupy Spółek Paradyż zatwierdził kilka miesięcy temu harmonogram zmian oznakowania zakładów. Projekt ten finalnie uzależnialiśmy od rozmieszczenia ekranów akustycznych przy drodze krajowej numer 8. Mając na uwadze jak najlepszą współpracę z Urzędem Miasta Tomaszowa Mazowieckiego przychyliliśmy się do prośby, którą jeszcze w czerwcu tego roku, wystosował do nas prezydent miasta Rafał Zagozdon. Prace montażowe rozpoczniemy zgodnie z harmonogramem na wiosnę przyszłego roku.
Władze miasta podkreślają, że udało się uzyskać nawet więcej niż początkowo zakładano. Ceramika bowiem pozytywnie zapatruje się również na ofertę współpracy w zakresie umieszczenie przy drodze S8 tablic informujących o walorach turystycznych i potencjale gospodarczym Tomaszowa.
- Coś istotnego dla miasta udało się załatwić - komentuje Gajewski. - Sprawę rozpocząłem i monitorowałem półtora roku tym jest mi milej. Sprawa jest nie do przecenienia w sensie efektów marketingowych dla miasta, ponieważ moglibyśmy wydać miliony złotych na wszelką promocję i nie osiągnęlibyśmy tyle co dodaniem nazwy miasta obok loga Ceramiki, która jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek, nie tylko w Polsce. Zarazem to przykład dobrej współpracy radnego, Prezydenta i lokalnego przedsiębiorcy - dla dobra miasta.
Napisz komentarz
Komentarze