- Tegoroczną edycję targówMosBuild 2012 zaliczamy do udanych. Zaprezentowane przez nas nowości produktowe spotkały się z dużym zainteresowaniem nie tylko naszych kontrahentów, ale również osób prywatnych odwiedzających targi– mówi Jacek Wawrzyniak, Dyrektor Sprzedaży Eksport Wschód Ceramiki Paradyż.
Podczas targów firma zaprezentowała swoje produkty na dwa sposoby – innowacyjnie oraz tradycyjnie. Ważnym elementem tegorocznej ekspozycji było Multimedialne Studio 3D. Jest
to nowoczesne rozwiązanie, które wprowadza wysokie standardy prezentacji produktu i obsługi klienta. Jego dobre przyjęcie na MosBuild ma dla nas ogromne znaczenie, ponieważ w najbliższym czasie zamierzamy wprowadzić Studia w najważniejszych salonach naszych partnerów na rynkach wschodnich. Dodatkowo nagroda za najbardziej kreatywne stoisko na targach, przyznana przez firmę ITE pokazuje, że nasze starania idą w dobrym kierunku – dodaje Wawrzyniak.
Wśród zaprezentowanych w tradycyjny sposób nowości produktowych można wymienić, m.in.: pocieniane, ekologiczne płytki w formacie 32,5x97,7 cm – Armonies/Armoni oraz Mistere/Mistero – marki premium by May Way Paradyż Group. Firma pokazała również nowości wśród płytek o wymiarach 25x40 cm – kolekcje Efrella, Intensitea, Ambrozja oraz płytki ścienne Refletta (9,8x9,8 cm) i podłogowe Lavitas (44,8x44,8 cm). Na stoisku można było także obejrzeć bogato zdobione kolekcje w formacie 29,5x59,5 cm – Ricoletta/Ricoletto, Baletia/Arole – oraz nowości 30x60 cm: Galvo/Endo, Amiche/Amici, Sorenta/Sorro, które cieszyły się dużym zainteresowaniem
W osiemnastej edycji MosBuildwzięło udział ponad 2300 wystawców z 42 krajów. W moskiewskim Expocentre w ciągu dwóch tygodni spotkało się ponad 100 tysięcy przedstawicieli branżowych z całego świata.
Napisz komentarz
Komentarze