Z zapytaniem w tej sprawie oraz z prośbą o wyjaśnienie zwróciliśmy się do biura prasowego tej sieci handlowej. Do dzisiaj nie otrzymaliśmy odpowiedzi n zadane pytania. Za to odpowiedziała nam Agnieszka Drzewoska Kovacs, Powiatowy Rzecznik Konsumentów.
- W związku z wieloma docierającymi od konsumentów z terenu powiatu tomaszowskiego do biura rzecznika skargami, a związanymi ze stwierdzonymi przez nich naruszeniami dotyczącymi nieprawidłowości cen i ich różnic podawanych przy produktach a egzekwowanych w kasach jednego z marketów w Tomaszowie Maz. Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Tomaszowie Maz. informuje, że wystąpiła na zasadach art. 42 ust 1 pkt 4 Ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów do Delegatury Inspekcji Handlowej w Piotrkowie Trybunalskim z prośbą o uwzględnienie w bieżących planach przeprowadzenia w markecie kontroli. Jednocześnie apeluję do konsumentów o uważność i weryfikowanie cen na paragonach. Przypominam, że przedsiębiorca zobowiązany jest sprzedać towar w cenie, którą podał na produkcie - wyjaśnia rzeczniczka.
Napisz komentarz
Komentarze