Wygląd wizytówką firmy
Wizualne wrażenie na kliencie może zrobić wszystko: ustawienie mebli i zaprojektowanie stanowisk obsługi, kolor dominujący w aranżacji wnętrza, materiał wykonania krzeseł do siedzenia. Dlatego ważne jest, aby na tym elemencie nie oszczędzać – nie tylko finansowo, ale również merytorycznie. Jeśli zachodzi taka konieczność można wynająć nawet specjalistów od aranżacji i wizerunku lub poradzić się sprzedawców ze sklepu https://www.ajprodukty.pl/meble-biurowe/krzesla-biurowe/6205400.wf, którzy pomogą przy wyborze odpowiednich zestawów mebli. Wygląd wnętrza firmy ma duże znaczenie dla pierwszego wrażenia u klienta i przez niektórych specjalistów uznawany jest nawet za kluczowy w budowaniu przywiązania do marki i identyfikacji z nią. Może świadczyć też o sytuacji finansowej firmy, profesjonalizmie (lub jego braku), z jakim traktowani są klienci i podejściu pracodawcy do pracowników.
Klient wiele widzi
W jaki sposób klient może wyciągnąć wnioski o tym ostatnim elemencie? Wbrew pozorom bardzo prosto: widząc meble, z jakich korzystają pracownicy. Stare, zdezelowane fotele, szafy i regały z zepsutymi zawiasami, wytarte obicia i siedzenia krzeseł a nawet przedpotopowy sprzęt elektroniczny to sygnały, że firma oszczędza i robi to w sposób nie do zaakceptowania. Niestety zdarza się również, że przedsiębiorcy oszczędzają nie tylko na pracownikach, ale i na klientach. Mowa tu chociażby o meblach w poczekalniach czy recepcjach, które swoim wyglądem i stanem technicznym znacznie odbiegają od jakiegokolwiek profesjonalizmu. Klient doskonale to wszystko widzi i wyciąga z tych obserwacji wnioski, które bardzo rzutują na jego opinii o firmie. Często prowadzą też do tego, że rezygnuje z jej usług w przyszłości i zamiast polecać ją znajomym, wybiera konkurencję.
Ergonomia pracy biurowej
Wygląd biura nie pozostaje też bez wpływu na... wygodę pracowników. Nie chodzi o sam dobór kolorów czy dekoracji, ale jakość używanych w nim mebli. Im nowsze, lepsze i wytrzymalsze, tym większa szansa, że będą meblami ergonomicznymi, komfortowymi, zapewniającymi bezpieczną, zdrową i płynną pracę nawet w warunkach ośmiogodzinnego siedzenia przy biurku. W szczególności na uwagę zasługują w tym kontekście fotele biurowe, które powinny cechować się maksymalną ergonomią. To one odpowiadają za odciążenie kręgosłupa, dają wsparcie plecom, pomagają uniknąć bolesnych dolegliwości i ułatwiają relaksację podczas stresujących dni albo biznesowych spotkań. Ergonomia dotyczy jednak nie tylko krzeseł – widoczna jest w przypadku każdego biurowego mebla i akcesorium, począwszy od biurek z regulacją wysokości, a skończywszy na ergonomicznych podkładkach pod mysz komputerową. I to właśnie dbałość o takie szczegóły decyduje o tym, jakie warunki zapewni się pracownikowi i czy będzie on efektywnie wykonywał swoją pracę.
Napisz komentarz
Komentarze