Na wspólnym 30 metrowym stoisku wystawił się łódzki Urząd Marszałkowski, Urząd Miasta Łodzi oraz Powiat Tomaszowski. Całość działań koordynowała Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Łódzkiego.
Oferta wspólnego stoiska skierowana była głównie do mieszkańców Warszawy i okolic. Miasto Łódź stawiało przede wszystkim na festiwale i imprezy kulturalne, które odbywają się w mieście. Wszystkie działania, jak również prezentowane materiały związane są z kandydaturą Łodzi do miana Europejskiej Stolicy Kultury w 2016 roku.
Województwo łódzkie całościowo reprezentowane przez Urząd Marszałkowski promowało turystykę aktywną w naszym regionie, w tym szlaki rowerowe, kajakowe, konne.
Prezentowało również atrakcje turystyczne poszczególnych gmin i powiatów, jak również zbiorcze materiały o folklorze, dziedzictwie kulturowym czy przyrodniczym naszego regionu.
Powiat Tomaszowski skupił się głównie na przedstawieniu oferty letniego wypoczynku zarówno w aktywny, jak i bardziej rekreacyjny sposób. Prezentowane były lokalne atrakcje turystyczne z dużym naciskiem na biegnące przez powiat tomaszowski szlaki piesze i rowerowe oraz spływy kajakowe po Pilicy.
Rozpoznawalna była Spała, Inowłódz i Tomaszów z Niebieskimi Źródłami i Skansenem Rzeki Pilicy. Dużym zainteresowaniem cieszyły się wydawnictwa promocyjno – informacyjne, głównie nowy informator turystyczny „Zalew Sulejowski, Spała i Tomaszów nad Pilicą”, mapki, agroturystyka oraz gadżety reklamowe powiatu.
Warto podkreślić iż powiat Tomaszowski był jedynym powiatem w województwie łódzkim obok Bełchatowa, który promował się pośród wystawców na imprezie targowej.
Obsługę stoiska powiatu zapewnili pracownicy Wydziału Informacji Turystycznej i Promocji Starostwa Powiatowego.
Stwierdzić można, iż stoisko Łodzi i regionu łódzkiego cieszyło się dużym zainteresowaniem. Najbardziej poszukiwane były informacje o weekendowym wypoczynku, szlakach turystyki aktywnej oraz noclegach w Łodzi i regionie łódzkim.
Czytaj również:
Napisz komentarz
Komentarze