Metoda oszustów jest prosta. Fałszywy inkasent pyta klienta, dlaczego nie zapłacił jeszcze za energię. Jeśli trafi na osobę, która zalega z płatnościami, żąda natychmiastowego uregulowania długu, obiecując za to wystawienie pokwitowania.
PGE Polska Grupa Energetyczna informuje, że przedstawiciele Spółki nie pobierają żadnych opłat w domach klientów. Wszelkie formalności związane z opłatami za energię elektryczną, w tym dotyczące zaległości, dokonywane są w Biurach Obsługi Klienta PGE lub poprzez kontakt telefoniczny z Contact Center PGE.
Inkasent, który odczytuje stan licznika powinien posiadać legitymację służbową ze zdjęciem i numerem, a na żądanie odbiorcy ma obowiązek się wylegitymować. Wbrew swojej nazwie inkasent nie pobiera żadnych opłat.
Osoba taka nie może przedstawiać żadnych ofert sprzedaży energii ani przedstawiać umów do podpisania.
Napisz komentarz
Komentarze