Z okazji 20. gali MTV EMA, która odbyła się 10 listopada w Amsterdamie MTV Polska zorganizowało dla abonentów Multimediów wyjątkowy konkurs. Nagrodą był wyjazd na jedno z największych wydarzeń muzycznych na świecie. Wśród trzech szczęśliwców, którzy pojadą do stolicy Holandii znalazł się klient Multimedia Polska z Tomaszowa Mazowieckiego.
Zwycięzcy, wraz z osobami towarzyszącymi, mieli okazję uczestniczyć w jednym z najważniejszych światowych wydarzeń muzycznych. Rozdanie Europejskich Nagród Muzycznych gromadzi co roku największe gwiazdy muzyki rozrywkowej. W tym roku pojawili się m.in. Katy Katy Perry, Miley Cyrus, Kings of Leaon, The Killer, Icona Pop, Jared leto, Rita Ora, Snoop Lion, Afrojack, Imagine Dragons. Gala rozdania nagród MTV odbyła się w ZIGGO DOME w Amsterdamie 10 listopada.
Do promocji konkursu MTV wykorzystało interaktywne możliwości telewizji cyfrowej Multimedia Polska. Abonenci Multimediów, którzy podczas zapowiedzi 20. gali na antenie MTV Polska przycisnęli czerwony przycisk na pilocie, byli przekserowani na specjalnie przygotowaną planszę, na której mogli uzyskać szczegóły dotyczące konkursu.
Aby wygrać wyjazd do Amsterdamu należało odpowiedzieć na proste pytanie oraz uzasadnić w kilku zdaniach, dlaczego chce się wyjechać na galę MTV EMA. Ogłoszenie wyników nastąpiło 29 października 2013 r.
To kolejna akcja, podczas której Multimedia wykorzystały możliwości telewizji interaktywnej Vision+. Wcześniej spółka prowadziła podobne działania z firmą Kraft, producentem czekolady Milka. Vision+ pozwala na robienie zakupów, branie udziału w konkursach, sondach, głosowanie w plebiscytach. Przy wykorzystaniu tej usługi Multimedia sprzedają już swoim abonentom ubezpieczenia na mieszkanie.
Napisz komentarz
Komentarze