Pierwszą część, można nazwać „drukarską”, ponieważ obejmuje druk i opracowanie zestawu folderów reklamowych w łącznej ilości 120.000 egzemplarzy w czterech wersjach językowych. Do tego wykonawca zamówienia powinien zaprojektować i wydrukować 2.500 sztuk mapy Tomaszowskiej oraz 5.000 sztuk biletów okolicznościowych.
Na stworzenie „zestawu narzędzi promocyjnych” ofertę złożył tylko jeden wykonawca, którym jest firma Target Group Public Relations ze Szczecina. Komisja oceniła, że przedsiębiorca oraz jego oferta spełniają warunki udziału w postępowaniu. Firma zadeklarowała, że wymagane materiały reklamowe wykona za kwotę 61.354 złotych.
Część druga, to stworzenie strony internetowej oraz produkcja kilku wersji spotów filmowych do emisji w telewizji, Internecie. Spoty przygotowane mają zostać w czterech wersjach językowych. Ponadto oferta obejmuje publikację materiałów filmowych w mediach.
Ofertę złożyło 6 podmiotów, z których jeden został wykluczony z postępowania. Rozpiętość cenowa przedstawionych ofert była ogromna. Zwycięska propozycja, jaką złożył Paweł Szymczuk z Pyrzyc kosztowała 56 tysięcy złotych. Najdroższa, bełchatowskiego Dolsatu była ponad 110 tysięcy droższa.
Część trzecia, obejmować ma produkcję gadżetów reklamowych. Smycze, kompasy, latarki, plecaczki, breloki, koszulki, czapeczki, klepsydry, kompasy i apteczki kosztować będą 24.973 złote. Oferty złożyły dwa podmioty. O nieco ponad 2 tysiące tańszy okazał się wspomniana wyżej Target Group Public Relations
Czwartym elementem promującym Okrąglicę mają być imprezy masowe. Z rozmachem zorganizowana zostanie coroczna Majówka w Skansenie Rzeki Pilicy, gdzie pojawi się scena, aktorzy i grupy rekonstrukcyjne. Drugą z imprez ma być spływ kajakowy w stylu retro wraz z koncertami towarzyszącymi. Oferty złożyły dwie agencje o wyborze Pawła Rozdżestwieńskiego z Warszawy zadecydowała cena w wysokości 139.000 złotych. Druga z ofert okazała się o ponad 30 tysięcy droższa.
Oferty na produkcję i emisję radiowych spotów reklamowych złożyło pięć rozgłośni, czy raczej firm związanych z różnymi stacjami. Najdroższa z nich wpłynęła z poznania od spółki SG24, która zażyczyła sobie za usługę prawie 30 tysięcy złotych. Najtańszą zaprezentowała Centralna Agencja Reklamowa z Kielc (Radio Fama). Reklamówki przygotowane przez kieleckich radiowców kosztować będą 3.414 złotych.
Napisz komentarz
Komentarze