- Nominację do konkursu otrzymaliśmy dzięki rekomendacjom przesłanym do jego organizatora - mówi kosmetyczka Paulina Bugalska z nagrodzonego w tym roku salonu fryzjersko - kosmetycznego Gracja. - Jego formuła opiera się na badaniu satysfakcji klientów poszczególnych salonów. Ich opinie mają znaczenie kluczowe. Wyróżnienie jest dla nas tym bardziej cenne, że przyznano je tylko 300 salonom w Polsce.
Salony biorące udział w konkursie są weryfikowane w sposób dwuetapowy. Na początek, to zadowolone klientki zgłaszają swoje typy organizatorom. Brane są pod uwagę opinie dotyczące jakości świadczonych usług. W drugim są one poddawane kontroli przez klienta, skierowanego w dane miejsce przez organizatora. Badana jest dbałość o komfort i zadowolenie klienta, profesjonalizm, a także pracowitość i cierpliwość pracowników. Bez wątpienia duże znaczenie ma także wystrój, który sprzyjać powinien dobremu samopoczuciu.
W ubiegłym tygodniu odbyła się uroczysta Gala, w czasie, której wręczano statuetki nagrodzonym salonom fryzjerskim i kosmetycznym. Wszystkie firmy trafią też do specjalnego przewodnika, gdzie znaleźć będzie można najlepszych z najlepszych w całej Polsce.
Gracja to firma rodzinna, działająca od 16 lat. Od trzech prowadzona wspólnie przez matkę i córkę. Pani Małgorzata Włodarczyk jest mistrzem fryzjerstwa a Paulina od 3 lat pracuje jako kosmetyczka.
Napisz komentarz
Komentarze