Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 11 stycznia 2025 14:48
Reklama
Reklama

/AKTUALIZACJA/ Komunikacyjna rewolucja w Tomaszowie (mapa linii)

Prezentujemy trasy przejazdów autobusów MZK przygotowane przez jednego z naszych czytelników. Warto się z nim zapoznać. Mapka zostałą zaktualizowana po uwagach naszych czytelników

 Od 15 stycznia oprócz tego, że zaczną nas wozić nowe hybrydowe autobusy czeka nasze miasto prawdziwa komunikacyjna rewolucja. Powstanie nowa numeracja linii, a do tego przebieg ich poszczególnych tras poza paroma wyjątkami został zaplanowany od nowa.

 

 Dla większości mieszkańców zwłaszcza na samym początku może oznaczać to spory chaos. Jednakże po tym, jak już wszyscy się przyzwyczaimy do nowego rozkładu powinniśmy w większości być z niego zadowoleni.

 

Częstotliwość jazdy poszczególnych linii, zwłaszcza tych miejskich, również została znacznie zwiększona, co ma być zachętą do korzystania z nowej siatki połączeń zwłaszcza przez te osoby, które  do tej pory wolały poruszać się samochodami.

 

Kolejną zachętą jest fakt, że komunikacja miejska jest darmowa. Z tego względu koszty paliwa jakie do tej pory ponosiliśmy na poruszanie się po naszym mieście na własnych czterech kółkach możemy wydać na coś zupełnie innego lub po prostu odłożyć. A tak zaoszczędzone pieniądze mogą być dodatkowym zastrzykiem gotówki dla naszego domowego  budżetu. 

 

Został również stworzony tzw. węzeł przesiadkowy gdzie dojedzie większość linii i gdzie będziemy  mogli się przesiąść  aby kontynuować dalej podróż w wybranym przez siebie kierunku. Mowa tu oczywiście o pl. Kościuszki. To tutaj już wkrótce będzie wręcz gęsto od nowych niskopodłogowych aut o napędzie hybrydowym.

 

Większość mieszkańców nie wie jednak jakie linie powstaną, dokąd poprowadzą i gdzie najlepiej będzie można dokonywać ewentualnych przesiadek, aby dostać się z punktu A do punktu B. Na stronie MZK jest już wprowadzony nowy rozkład jazdy, jednak do tej pory nikt tak naprawdę nie stworzył dokładniejszej mapy która przybliżyłaby zakres zmian, jakie od 15 stycznia dotkną wszystkich tych którzy skorzystają z miejskiej komunikacji.

 

Postanowiłem wyrysować mniej więcej przebieg poszczególnych linii nanosząc to na mapę ulic naszego miasta. Z samego rozkładu MZK trudno dokładnie określić jak poszczególna linia będzie przebiegała. Wydaje mi się, że w niedługim czasie nastąpią jednak pewne zmiany i korekty, bo według mnie nie wszystko zostało zaplanowane idealnie.  

 

Starałem się jednak przenieść każdą linię, ulica po ulicy na stworzoną przeze mnie mapę tylko na bazie tego, co było zamieszczone w nowym rozkładzie. Nie znaczy że w 100% będzie to wszystko idealnie tak wyglądało, gdyż jest kilka niejasności które mam nadzieje w niedługim czasie zostaną wyjaśnione.

 

Jednakże w większości przypadków mapa przedstawia rzeczywisty obraz tego co nas czeka już od najbliższego poniedziałku. Gdyby jednak ktoś zauważył jakieś błędy proszę od razu o tym pisać w komentarzach, żeby dokonać ewentualnej korekty, aby w przyszłości każdy mógł z niej dogodnie korzystać.

 

                                                                                                                         Mieszkaniec  z Tomaszowa

 

 

 

 

 Trasy poszczególnych linii miejskich będą następujące :

Linia 1: ZAWADZKA – Dz. Polskich – Chopina - DWORZEC PKS – Dworcowa – Spalska – Szczęśliwa – Mireckiego – Zacisze – Mazowiecka – św. Antoniego – pl. Kościuszki – Berka Joselewicza (z powrotem: Słowackiego – Grunwaldzka) – Jana Pawła II – Podleśna – Legionów – Zielona – Dąbrowska – DĄBROWA,

 

Linia 2: DWORZEC PKP – Dworcowa – Popiełuszki – Konstytucji 3 Maja – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Berka Joselewicza (z powrotem: Słowackiego – Grunwaldzka) – Jana Pawła II – Pod Grotami – Nagórzycka – SWOLSZEWICE BORKI – Borki OSW – Trzciniec – Iłki– Leonów – Dębsko – Golesze – Młoszów,

 

Linia 3: NIEBRÓW - MOSTOWA – Hallera – Legionów – Piłsudskiego – plac Kościuszki – św. Antoniego – Mazowiecka – Zacisze – Mireckiego – Białobrzeska – Ludwikowska – LUDWIKÓW JANA,

 

Linia 4: ZAWADZKA – Dzieci Polskich – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Berka Joselewicza (z powrotem: Słowackiego – Grunwaldzka) – Jana Pawła II – Wandy Panfil – św. Antoniego – Brzustówka,

 

Linia 5:  NIEWIADÓW – Ujazd – Sangrodz – ZABORÓW – Komorów –  UJEZDZKA SZKOŁA – Ujezdzka – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Legionów – Dąbrowska – DĄBROWA – Wiaderno – JADWIGÓW,

 

Linia 6: KOPLINA – E. Orzeszkowej – Zawadzka – Dzieci Polskich – Warszawska   – Mościckiego – Głowackiego – Niska – Zacisze – Jałowcowa – Niska – NOWY PORT,

 

Linia 7: WISTOM –  Dworcowa – Główna – Warszawska – pl. Kościuszki – Piłsudskiego – Legionów – Zielona – Wandy Panfil – Graniczna – SMUGOWA,

 

Linia 8: ZBIEDIM – Piaskowa – WISTOM – Wysoka – WARSZAWSKA ZAJEZDNIA MZK – Warszawska – PL. KOŚCIUSZKI – Mościckiego – B. Głowackiego – św. Antoniego – A.F.MODRZEWSKIEGO – Robotnicza – Ludwikowska – Białobrzeska – Opoczyńska – BIAŁOBRZEGI PĘTLA,

 

Linia 9 : DWORZEC PKP – Chopina – M.C. Składowskiej – Popiełuszki – Grota Roweckiego – Szeroka – Koplina (z powrotem: Szeroka) – Barlickiego – Warszawska  – Mościckiego – Głowackiego – św. Antoniego – Modrzewskiego – Robotnicza – Ludwikowska – Białobrzeska – OPOCZYŃSKA;

 

Linia 12: FM LOGISTIC – Ujezdzka – Milenijna – Dzieci Polskich – Warszawska –  św. Antoniego – Mazowiecka – Zacisze – Mireckiego – Białobrzeska – Ludwikowska – LUDWIKÓW JANA.

 

 Trasy poszczególnych linii podmiejskich:

Linia 31: (obecna linia 11S): – WIADERNO SZKOŁA – Wiaderno – Jadwigów  – Swolszewice – Nagórzyce – Wiaderno – Iłki – Swolszewice – WIADERNO SZKOŁA;

 

Linia 32: (obecna linia 3S): – CHORZĘCIN – Godaszewice – Zawada – Kwiatkówka  – Świńsko – Łagiewniki – Łazisko – Zawada – Niebrów – Zawada – Jadwigów – Zawada – CHORZĘCIN,

 

Linia 33: PLAC KOŚCIUSZKI – Piłsudskiego – Legionów – Hallera – Niebrów – Zawada – CHORZĘCIN,

 

Linia 34: PLAC KOŚCIUSZKI – Warszawska – Ujezdzka – CEKANÓW,

 

Linia 35: (trasa uzgodniona z gminą Lubochnia):  Glinnik pętla – Dąbrowa – Nowy Glinnik – Glinnik JW – Luboszewy – Piaskowa – Wysoka – Warszawska – PLAC KOŚCIUSZKI lub PLAC KOŚCIUSZKI – Warszawska – Jakubów – LUBOCHNIA,

 

Linia 36: PLAC KOŚCIUSZKI – Mościckiego – Mireckiego – Białobrzeska – Opoczyńska – Sługocice – Brzustów szkoła  - Brzustów II,

 

Linia 37: PLAC KOŚCIUSZKI – Mościckiego – Mireckiego – Białobrzeska – Gminna – Hubala – CIEBŁOWICE lub WĄWAŁ,

 

Linia 38: PLAC KOŚCIUSZKI – Mościckiego – Głowackiego – św. Antoniego – Modrzewskiego – Szymanówek – WĄWAŁ – Wąwalska – Opoczyńska – Jeleń – Sługocice – Brzustów szkoła – Brzustów II

 

Linia 39: (obecna linia 19): PLAC KOŚCIUSZKI – Legionów – Orzeszkowej – Zawadzka – Łazisko – Łagiewniki– Świńsko  (wybrane kursy: Łazisko – Dębniak – Bielina – Wygoda  – Wólka Krzykowska – Komorniki – CHORZĘCIN)

 

Linia 40: (obecna trasa linii 10): DWORZEC PKP – Dworcowa – Spalska – Grota Roweckiego – Warszawska – PL. KOŚĆIUSZKI – św. Antoniego – Smardzewice – Twarda – Tresta – KAROLINÓW

 

Linia 45: PLAC KOŚCIUSZKI – Piłsudskiego – Legionów – Dąbrowska – DĄBROWA – Wiaderno – WIADERNO SZKOŁA – Wiaderno pętla - JADWIGÓW


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reforma z marnym skutkiem 03.08.2018 19:59
Generalnie komunikacja po nowemu jest słaba. Rozkłady są do niczego. Ciągłe korekty i nadal źle. Ile to kosztuje podatnika. Może trzeba było wynająć lepszą firmę konsultingową? Nowe autobusy również niewypał. Pod medialnym hasłem komunikacji za darmo zrobiono rzadko kursującą komunikację socjalną dla osób nieaktywnych zawodowo, mających dużo czasu. Z sentymentem wspominam 14-kę odjeżdżającą w szczycie nawet co 10 minut. Generalnie brak słów.

po jakim torze 03.03.2018 18:35
porusza się linia 13?

03.03.2018 18:50
Autobusy MZK nie poruszają się po torach, tylko jeżdżą po jezdniach.

multi99 15.02.2018 14:48
I o z tego że było TAXI ale było mało taksówek i ciągle stała kolejka na postoju ... A skoro ty w tamtych czasach miałeś auto to musiałeś być ważnym działaczem PZPR .... Bo w latach 60 auto było luksusem ...ale ja też ciebie zaskocze w roku 1973 miałem już kolorowy telewizor na pilota 32 cale nazwa SABA ...

do Dagmara Sadowska 14.02.2018 18:22
Z tym problemem to chyba należałoby zgłosić się do władz gminy Inowłódz, której podlega Spała, a nie do Tomaszowa.

14.02.2018 18:08
Niestety znów się mylisz. W 1960 r. był już na Pl.Kociuszki postój Taxi, a jeżeli chodzi o samochody to w 1963 r. sam jeździłem "polską królową szos" czyli Syreną 101, której nadwozie wykonane było z blach ręcznie wyklepywanych, a drzwi otwierały się "pod wiatr" , a następnie zamieniłem ją na nowszy model czyli Syrenę 103 w 1965 r..

może warto 14.02.2018 14:33
byłoby przyporządkować jakąś ulicę dla ZBIEDIMu.

13.02.2018 22:12
Nowe autobusy hybrydowe są extra. Wszystko byłoby pięknie, gdyby jeszcze rozkłady jazdy były napisane w innej formie. Mam tutaj na myśli rozkład jazdy poszczególnych linii w newralgicznym punkcie jakim jest Pl.Kościuszki. Tablica z wywieszonymi rozkładami jazdy jest duża, ale niestety, aby zorientować jaką linią możemy się dostać na konkretną ulicę trzeba położyć głowę na lewym ramieniu, aby odczytać przebieg trasy danego autobusu. Wystarczyłoby wydrukować trochę większą czcionką kolejne przystanki każdej linii. Miejsca jest dość, bo obecny rozkład zajmuje zaledwie 1/4 powierzchni tablicy informacyjnej. Z odczytem trasy danego autobusu mają problemy nawet ludzie młodzi, a co dopiero mówić o osobach starszych. Jest też inne wyjście. Jeżeli nie można zmienić rozmiaru czcionki, to może zamieścić informację, że rozkład należy czytać za pomocą szkła powiększającego, czyli tzw lupy, którą można bez problemu nabyć w sklepach "Wszystko po 4 zł".

powracający 10.02.2018 12:22
Rewolucja rewolucją,a życie i tak ma swoje wymagania. Mamy darmową komunikację, piękne nowe mówiące hybrydy gdzie, kiedy i o której, super tablice informacyjne. Może teraz Zarząd MZK i prezydent Witko pomyśleli by o ludziach pracujących - kierowcach tychże autobusów i zainstalowali na pętlach końcowych przynajmniej po 1 TOY-TOY_u. Kierowca też człowiek i swoje potrzeby ma ale nie musi ich załatwiać w okolicznych krzakach (tak jest przynajmniej na pętli linii 6 PCK-WOSIR.

13.02.2018 22:21
Ach zapomniałem. Ta miła pani,która ogłasza wszem i wobec kolejne przystanki mogłaby dodać informacje o tym, czy następny przystanek jest przystankiem "na żądanie". Nic więcej nam pasażerom do szczęścia nie brakuje.

Edek 01.02.2018 08:48
ludzie czy wy rozumu nie macie jak można na przystankach podawać do wiadomości o przebytych miejscach przystankowych, osoba która jedzie chce wiedzieć gdzie będą przystanki, za czym wsiądzie. W całej Polsce na przystankach widnieje cały przebieg przystanków z zaznaczeniem na którym przebywamy A gdzie mapka z naniesieniami linii czy to takie trudne do zrozumienia.Po za tym jesteście bardzo nie punktualni. Mam jeszcze zastrzeżenia co do rozkładu jazdy jaki otrzymałem w urzędzie miasta , na początku zamiast wizerunku prezydenta wolałbym widzieć plan jazdy poszczególnych linii

lobo 28.01.2018 16:30
To smutne, że o planie połączeń musi myśleć zwykły mieszkaniec miasta. Widać dla magistratu ważniejszym zadaniem było umieszczenie zdjęcia prezydenta dołączonego do listu pochwalnego pisanego najwidoczniej ku własnej uciesze. Ale nie na tym chciałbym się skupić a na kilku drobnych problemach w rewolucji komunikacyjnej w TM. Rozkład jazdy w sieci: obecnie dostępny jedynie przez stronę kiedyprzyjedzie.pl, co jest dużym błędem biorąc pod uwagę, że w przypadku awarii nie ma żadnego "backupu". Rozkład powinien wrócić on na lokalną stronę MZK i zostać opublikowany w formie nadającej się do łatwego wydruku, ponieważ zarówno wydana papierowa książeczka jak i plik PDF zostały przygotowane bez troski o formę. Czcionka jest zbyt mała, dla młodych osób jeszcze jakoś czytelna ale nie dla starszych, z problemami z oczami; sama lista kursów wizualnie odstrasza, nie prezentuje informacji w przystępny sposób. Zapewne rozklejone rozkłady na przystankach są w posiadaniu MZK, więc można szybko skonstruować całkiem dobrze wyglądający rozkład na stronie i do pobrania po prostu dzieląc się tym co już istnieje. Przy okazji rozkładów na przystankach: ukośna lista przystanków jest źle zrobiona - powinna zawierać obecny przystanek i kolejne kilka wraz z pętlą; w niektórych przypadkach podana jest pętla początkowa i docelowa, bez zaznaczenia aktualnego przystanku lub lista ta urywa się nagle bez podania pętli końcowej. Ekrany w autobusach: spodziewałem się takich jakie są obecne w autobusach Warszawskiego ZTM, na bokach pojazdu gdzie można bez problemu sprawdzić przebieg trasy i aktualną pozycję pojazdu. Nie można oczywiście mieć wszystkiego, to co mamy złe nie jest ale ponownie, dla osób starszych informacje mogą być nieczytelne jednak sytuacja jest ratowana komunikatami głosowymi (gdyby tylko zmienić "brzęczyk" na mniej przypominający dzwonek do drzwi). Pojawił się też pewien problem - przyciski "na żądanie" są umieszczone zbyt nisko na rurach w przejściach, co skutkuje częstym wyświetlaniem komunikatu na ekranie o prośbie zatrzymania pojazdu, gdy pasażerowie po prostu próbują "czegoś się złapać"; nie wiem czy istnieje możliwość skalibrowania tego, jak bardzo czuły jest przycisk stop. Bilety: mieszkańcy posiadają karty, ale przyjezdne osoby mogą mieć utrudniony dostęp do ich zakupu w formie fizycznej. Nie powinno się ograniczać ich dostępności jedynie do zakupu u kierowcy i w kioskach Ruchu. Być może to celowy zabieg mający za zadanie zmuszenie "krnąbrnych" do zakupu karty i łowienie niemiastowych gapowiczów, ale nie do tego przecież komunikacja miejska ma służyć. Linie: w zasadzie jako mieszkaniec miasta, który będzie korzystał z linii miejskich nie mam zastrzeżeń, poza faktem że nie wszystkie dzielnice miasta są skomunikowane. Michałówek nie posiada połączenia biegnącego przez jego środek a biorąc pod uwagę, że znajdują się w jego obrębie 2 szkoły to myślę, że ulicą Nadrzeczną przebiegać dodatkowa linia, która mogłaby również biec m.in Nowowiejską, Niską lub Mościckiego, Nowym Portem (podpinając tym samym hale lodowiska, o ile 6 nie dostanie nowej trasy), Strzelecką, Głowackiego, Mościckiego, Konstytucji. Oczywiście to tylko propozycja.

multi99 28.01.2018 18:42
cytuję :: Przy okazji rozkładów na przystankach: ukośna lista przystanków jest źle zrobiona - powinna zawierać obecny przystanek ODPOWIADAM I zawiera dany przystanek zaznaczony jest na czanym polu . Co do zakupu biletów powinny być automaty z biletami z możliwością zapłaty telefonem lub pieniędzmi ..

xxx 23.01.2018 14:53
Do 67 A przed "rewolucją" komunikacyjną to wszyscy wszędzie dojeżdzali bez przesiadek ?.

muulti99 23.01.2018 19:01
teraz ułatwili jazdę bo na 90% linii MZK można wsiąść w jedną lub drugą stronę z przystanku na Placu Kościuszki ... Nie potrzeba biegać po kilkunastu przystankach ...

pasażerka 23.01.2018 08:12
Sprzedaż biletów, jeżeli już musi być , to tylko za odliczoną cenę biletu. Tak było w Łodzi. Nie masz drobnych nie jedziesz, kierowca to kierowca a nie konduktor. Apel oczywiście do dyrekcji MZK. Ciekawe tylko czy Dyrekcja bierze pod uwagę nasze komentarze?

multi99 23.01.2018 18:58
Dzisiaj jechałem MZK w ŁODZI i szok w autobusach sa automaty z biletami , ale płatność dotykowo za pomocą tylko KARTY BANKOMATOWEJ ,,,,, a jak ktoś nie posiada karty albo zapomniał jej zabrać ze sobą ??? W Piotrkowie mozna kupić bilet w autobusie MZK z atomatu za pomocą smartfona lub za pieniążki ...

Anna 22.01.2018 20:42
@ multi99 - z całym szacunkiem może i to wszystko to wypociny, zamiast radosnego huuuurrrra - tutaj nie chodzi o mieszkanie w Łodzi czy w Warszawie i o dojazd przez pół miasta do pracy - bo mieszkając w tych miastach nieraz trzeba przejechać również całe miasto ale w tym celu wprowadzono bilety tzw. czasowe i przejazd 20 minutowy kosztuje przykładowo ulgowy - 1 zł 40 gr. - u nas 1 zł. 50 gr. normalny 2 zł 80 gr., na dłuższe odcinki - są bilet czasowe np. 40 minutowe - czyli nie zrównano wszystkich jednakowo. Poza tym u nas niestety też niektórzy muszą wyjść z domu znacznie wcześniej aby dojechać tam gdzie potrzebują bo muszą objechać całe miasto - proszę przeanalizować przejazd człowieka mieszkającego na ulicy Spalskiej czy Szczęśliwej czy której z ulic dochodzących chcącego dojechać na cmentarz przy ul. Dąbrowskiej - chcąc nie chcąc musi objechać pół miasta - ale co tam niech se ludzie pojeżdżą- huurrra prawda . 2. Dojazd z ul. W. Panfil na ulicę Mireckiego, Szczęśliwą czy którąś z ościennych - do niedawna przez ul. Graniczną przejeżdżała 18 , którą można było na spokojnie zabrać się w tamte rejony - teraz trzeba przejść kawał drogi do przystanku 1 przy Starostwie lub przed Orlenem co szczególnie dla starszych osób nie jest za wygodne -aaa można jeszcze przelecieć się pod Szpital i znowu objechać sobie prawie pół miasta . 3. Dojazd z ulicy W.Panfil na ulicę Podleśną, Dąbrowską czy nawet cmentarz przy tej ulicy - niestety nie ma bezpośredniego połączenia co też nie jest za wygodne dla starszych osób - jest do dyspozycji 4 , którą można dojechać do szpitala a następnie przejść na drugi przystanek i odczekać na 1 , można pojechać sobie 7 i wysiąść przy Zielonej - Szterlinga lub na Legionów i dalej na pieszo spacerek dla zdrowia - prawda :) . 4. Bilety autobusowe sprzedawane przez kierowców autobusów , to również powoduje opóźnienia autobusów- zastanawiam się czemu wycofano bilety ze sklepów bo w kioskach też nie zawsze były. W wymienionych miastach ( Łódź, Warszawa i nie tylko ) bilety bez problemu można kupić w sklepach( nawet tych na przy stacjach benzynowych) kioskach, salonikach prasowych , są również automaty w autobusach gdzie bez problemu można kupić bilety płacąc nawet kartą płatniczą. Tak więc może zamiast tryskać huurrra optymizmem przeanalizować wszystko to co napisano bo być może są to przemyślenia a nie tylko wypociny powodujące odruch wymiotny. A poza tym należy pamiętać, że nie wszyscy mają swoje samochody i dla niektórych osób komunikacja miejska stanowi jedyny sposób połączenia oprócz TAXI a niestety po zmianie tras niektórzy aby dojechać tam gdzie potrzebują bardzo często tracą czas na zbędną wycieczkę po mieście.

multi99 23.01.2018 05:44
Ale to że komuikacja jest DARMOWA to zapomniałaś w tych wszystkich innych miastach musisz płacić za te bilety czasowe i to nie małe pieniążki ...

klug 27.01.2018 17:14
Komunikacja nie jest darmowa. Płacisz za nią Ty, oraz Strzępek i tacy tam aborygeni.

multi99 22.01.2018 18:14
czytam te wasze wypociny i rzygać mi się chce ... Znów żle bo autobus 5 minut za pózno ... A jakbyś jedna z drugą która , marudzi mieszkała w Warszawie lub Łodzi to musiałabyś wyjść do pracy godzine wcześniej przejechać pół miasta i było by ok ... a tutaj marudzenia ..... ciągle żle ... Nasi rodzice chodzili pieszo do pracy w latach 60-70 i było super !!!!

Mieszkaniec z Tomaszwa 22.01.2018 19:20
Zgadzam się w 100%, ale nigdy wszystkim nie dogodzisz, a w Polsce tym bardziej bo malkontentów nie brakuje. I tak o dziwo, że powszechnie na ulicach naszego miasta nie słychać ględzenia typu: Po co takie drogie autobusy kupowali, mogliby do rynty dołożyć, albo na chleb biednym dać...

Fatalna reforma 03.08.2018 21:40
A ja właśnie coraz więcej narzekań słyszę i uważam że ludzie mają rację. Nowe autobusy przy takiej biedzie to jak dla mnie nieuzasadniony "sponsoring" firmy solaris i firmy consultingowej pana z 3miasta.

14.02.2018 12:20
Napisałeś: " Nasi rodzice chodzili pieszo do pracy w latach 60-70 i było super !!!!" Chyba nie stać ich było na kupno biletu MZK, ponieważ z mojej wiedzy i doświadczenia to pierwsze autobusy MZK wyjechały na nasze ulice dokładnie 15 września 1956 roku. http://www.mzktomaszow.pl/o-fi.../historia/

multi99 14.02.2018 14:42
owszem były ale tylko 3 linie na początek .... , multum ludzi czekających na autobusy , a one były mało pojemne także w rzeczy samej cześć osób musiała chodzić pieszo... A ludzie nie mieli samochodów ani TAXI ...

pasażer 22.01.2018 13:25
Należałoby odciążyć kierowców od sprzedazy biletów, niech skoncentrują się na jeździe , a nie na biletach.W większych miastach tak właśnie zrobiono.

maniek 22.01.2018 17:13
Pytałem w kioskach Ruchu - nie ma biletów, to gdzie mam kupować jak nie u kierowcy?

@Tomek 22.01.2018 18:12
Jak potrzebujesz i często jeździsz to wyrób kartę, jeśli nie możesz to kup więcej w MZK . Zakupu biletów do korzystania z komunikacji miejskiej można także dokonać w dowolnym miejscu i czasie korzystając ze swojego telefonu komórkowego: - dla biletów jednorazowych system - CallPay (www.CallPay.pl), - dla biletów okresowych system - zbiletem (www.zbiletem.pl).

Opinie
Reklama
Reklama
Malarska opowieść o rzece Marcina Stańca Miejskie Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim zaprasza na wyjątkowy wernisaż malarstwa „W NURCIE”, który odbędzie się 17 stycznia, o godz. 18 w sali wystawowej MCK przy placu Kościuszki 18. Wstęp wolny.Ekspozycja obejmuje zbiór prac powstałych na przestrzeni ostatnich trzech lat w ramach cyklu „Rzeka”. Motyw rzeki w pejzażu jest obecnie głównym tematem malarskim realizowanym przez autora. Obrazy przedstawiają miejsca, które artysta lubi nazywać „swoimi”. Są to leśne strumienie i zbiorniki wodne znajdujące się w okolicy Tomaszowa Mazowieckiego. Prace wykonane zostały w technice olejnej na płótnie.Marcin Staniec to artysta wszechstronny – malarz, grafik, ceramik, a także organizator licznych plenerów artystycznych. Jego bogaty dorobek obejmuje m.in. udział w prestiżowej wystawie „Najlepsze dyplomy ASP” oraz nagrodę Galerii Manhattan. Od 2017 roku prowadzi zajęcia artystyczne dla dzieci, młodzieży, dorosłych i seniorów oraz aranżuje wystawy w Miejskim Centrum Kultury. Jest także autorem projektów murali, scenografii dla lokalnych instytucji kultury, a także współtworzy elementy graficzne dla Love Polish Jazz Festival.Wystawa „W NURCIE” to nie tylko podróż po malowniczych zakątkach regionu, ale również okazja do zapoznania się z wyjątkową wrażliwością artysty, który z pasją i niezwykłą starannością uchwycił piękno natury.Data rozpoczęcia wydarzenia: 17.01.2025
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
Reklama
Reklama
Wasze komentarze
Autor komentarza: rooTreść komentarza: Ciesz się że nie został ordynatorem jakiegoś oddziału w szpitalu...Źródło komentarza: W. Wendrowski znowu dyrektoremAutor komentarza: OchuiTreść komentarza: Ciekawe, czy do zagłówków wkładane są mikrofony szerokopasmowe?Źródło komentarza: Nieoficjalnie: znamy pierwszą decyzję nowego prezesa szpitalaAutor komentarza: oooTreść komentarza: Jak u Bareji - zawód DYREKTORŹródło komentarza: W. Wendrowski znowu dyrektoremAutor komentarza: AjdejanoTreść komentarza: Chłopie: ty jesteś jakiś zauroczony tymi "lokalnymi strukturami różnych opcji politycznych", czyli ciągle żyjesz w jakimś beznadziejnym amoku. O jakich Ty piszesz lokalnych strukturach politycznych ?! To jest tragedia, że tacy naiwniacy, jak Ty, jeszcze wierzą w te "lokalne struktury polityczne", które mają w jakikolwiek sposób wpływać na np. moje życie. Szaleju się napiłeś, czy może mocne "ziółka" wąchasz - co?! Te Twoje, obsmarkane "lokalne struktury polityczne", to nic innego, jak lokalne, pół przestępcze sitwy zwykłych, wieśniackich ćwoków. A ty, jak wniebowzięty, nawiedzony bredzisz o jakichś "lokalnych strukturach politycznych" . Nie wąchaj tych "ziółek", tylko walnij setę z kiszonym ogórkiem, to może Ci przejdzie to urojenie. Chociaż mam duże wątpliwości, czy Ci to pomoże... Pozdrowienia od starego czekisty.Źródło komentarza: Bez poglądów i bez zasad, za to z dużą dozą cynizmuAutor komentarza: ObywatelTreść komentarza: MasakraŹródło komentarza: W. Wendrowski znowu dyrektoremAutor komentarza: SejuTreść komentarza: Poprzedniemu dyrektorowi z końcem grudnia 2024 r. kończyła się umowa, która obowiązywała od 20121 roku. Miasto jej nie przedłużyło. Waldemara Wendrowskiego, powołano bez konieczności przeprowadzenia konkursu na to stanowisko. Coś chyba rok rozpoczęcia się nie zgadza 😂🤣😂🤣Źródło komentarza: W. Wendrowski znowu dyrektorem
Reklama
Łóżko rehabilitacyjne Elbur PB 331 Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów oraz montaż gratisNa zdjęciu: Łóżko PB 331 w wykonaniu standardowym w kolorze buk. Akcesoria: stolik Rubens 9 w kolorze buk oraz wieszak ubraniowy z lustrem.PB 331 to najpopularniejszy model łóżka w ofercie Elbur. Domowy charakter, praktyczne funkcje i sprawdzone rozwiązanie powodują, że jest stosowane z powodzeniem w placówkach opieki długoterminowej oraz w środowisku domowym. Ze względu na możliwość dopasowania koloru harmonijnie wpisuje się w każde otoczenie.Więcej informacjiKolory standardowe:C1 bukC2 buk jasnyKolory niestandardowe*:C4 nabuccoC5 klonC6 akacjaC7 dąb jasnyC8 orzechC153 dąb sonomaDETALE PRODUKTU:1. Zabudowane napędy podnoszenia łóżka4. Dodatkowa regulacja za pomocą rastomatu2. Pilot z blokadą poszczególnych funkcji5. Solidne koło z hamulcem3. Leże z regulacją twardości6. Szeroka gama kolorystycznaOPCJE:zmiana wypełnienia leża • zmiana długości leża • zmiana kolorystykiPODSTAWOWE DANE TECHNICZNEBezpieczne obciążenie robocze175 kgMaksymalna waga użytkownika140 kgRegulacja wysokości leża:od 40 do 80 cmRegulacja segmentu oparcia pleców:0 ÷ 70°Regulacja segmentu oparcia podudzi:0 ÷ 20°Wymiary zewnętrzne długość × szerokość:215 × 102 cmPrześwit pod łóżkiem:ok. 22 cmCiężar całkowity:99,8 kgKółka jezdne:100 mm z hamulcem FUNKCJE ŁÓŻKA REHABILITACYJNEGO 
Reklama
Napisz do nas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama