- Z chęcią angażujemy się we współpracę przy nowo otwieranym kierunku studiów podyplomowych, który ma kształcić profesjonalistów w zakresie marketingu sportowego i nowoczesnego dziennikarstwa. Sport, a zwłaszcza piłka nożna, cieszy się w Polsce bardzo dużym zainteresowaniem, co stwarza ogromne możliwości promocyjne dla firm. Dlatego potrzeba zarówno po stronie klubów, jak i dziennikarzy, profesjonalistów, którzy będą potrafili te możliwości jak najlepiej wykorzystać. Pozwoli to klubom osiągać znacznie większe przychody, a w konsekwencji w przyszłości kibice będą mogli cieszyć się rosnącym poziomem sportowym polskich drużyn. Zachęcamy do udziału w tych studiach – komentuje Łukasz Łazarewicz, wiceprezes ds. marketingu i sprzedaży w KS Widzew Łódź SA.
Studia podyplomowe Dziennikarstwo Sportowe i Marketing Sportu na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politologicznych Uniwersytetu Łódzkiego łączą wiedzę z różnych dyscyplin, w szczególności z zakresu nowoczesnego dziennikarstwa, profesjonalnej komunikacji marketingowej, prawa, socjologii oraz historii sportu. Studia jako jedyne na polskim rynku pozwalają jednocześnie zdobyć praktyczną wiedzę o warsztacie dziennikarskim oraz umiejętność kreowania wydarzeń sportowych i wykorzystywania w praktyce instrumentów marketingu. Zajęcia, obok wykładowców akademickich z Uniwersytetu Łódzkiego, prowadzą znani i cenieni w Polsce eksperci - praktycy marketingu sportu i dziennikarstwa sportowego. Studia trwają dwa semestry, a zajęcia odbywają się w soboty i w niedziele. Zajęcia rozpoczynają się na początku listopada br. Nabór prowadzony jest do końca września (z możliwością przedłużenia do połowy października). Szczegółowe informacje na temat studiów znajdują się na stronie: www.wsmip.uni.lodz.pl/jednostki/dsims/.
Napisz komentarz
Komentarze