Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
sobota, 12 kwietnia 2025 19:52
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama
Reklama

Za nami II edycja #wStyluParadyż

Kilkaset filmów i zdjęć z hasztagiem #wStyluParadyż pojawiło się sieci w trakcie drugiej edycji konkursu organizowanego przez polskiego producenta płytek ceramicznych. Uczestnicy dzielili się inspiracjami, pasjami, przeżyciami i wszystkim tym, co określa ich indywidualny styl. Spośród wszystkich zgłoszeń jury, na czele z Anną Skurą z bloga What Anna Wears, wybrało zwycięzców – Gabrielę i Przemka Wolińskich.
Reklama dotacje unijne dla firm MŚP

Laureaci otrzymali płytki marki Paradyż, projekt łazienki oraz  10 000 zł na jej remont. W ramach wyróżnienia odwiedzili również salon firmowy producenta, gdzie wraz z ambasadorką edycji Anną Skurą z bloga What Anna Wears oraz Eweliną Goździk, projektantką Ceramiki Paradyż opracowali wymarzony projekt swojej łazienki.

Reklama dotacje unijne dla firm

 

- Gabi i Przemek ujęli nas energetyczną, niezwykle kreatywną historią opowiedzianą w kilkunastosekundowym filmie. To bardzo zgrany i wesoły duet. Jedyne czego im brakowało, to nowej łazienki - zaprojektowanej i wykończonej na najwyższym poziomie. Dzięki wygranej w konkursie #wStyluParadyż spełnią kolejne ze swych wspólnych marzeń – mówi Karolina Wesołowska, dyrektor marketingu Ceramiki Paradyż. Zwycięski film można zobaczyć pod adresem http://bit.ly/_wstyluparadyż.

 

Ambasadorska drugiej edycji, Anna Skura z bloga What Anna Wears uwielbia modę i egzotyczne podróże. Łazienka w jej stylu to piękne i modne wnętrze, wypełnione pamiątkami z podróży. W trakcie kampanii zachęcała swoich czytelników do prostych zmian i przekonywała, że nawet niewielką łazienkę można zamienić w balijską świątynię.

 

- Bardzo się cieszę, że moje podróże zainspirowały markę Paradyż do podjęcia współpracy ze mną. Jestem szczęśliwa, że moi czytelnicy mieli okazję do wzięcia udziału w tak ciekawym konkursie, a ja mogłam pomóc w tworzeniu łazienki zwycięzców mojej edycji. Projektowanie łazienki to nie tylko zabawa, ale też pracochłonna i kreatywna praca. Bardzo dziękuję za zaproszenie do kampanii #wStyluParadyż – mówi Anna Skura.

 

 

Trwająca od czerwca br. kampania #wStyluParadyż ma na celu inspirować klientów i pokazać szerokie możliwości aranżacji łazienek z wykorzystaniem produktów Ceramiki Paradyż. Wspólnie z ambasadorkami: Dorotą Szelągowską, Jagodą Kutkowską z Lovingit.pl, Anną Skurą z bloga WhatAnnaWears.com oraz Malwiną Bakalarz z Bakusiowo.pl, marka stara się przekonać odbiorców, że łazienkę, tak jak każde inne pomieszczenie należy i można zaprojektować w spersonalizowany sposób. 

 

Za kompleksową obsługę kampanii #wStyluParadyż, która potrwa do 31 sierpnia 2017 odpowiada krakowska agencja interaktywna INSIGNIA. Finał z udziałem Doroty Szelągowskiej zaplanowano na przełom sierpnia i września br. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. (WSiP) to najstarsze polskie wydawnictwo edukacyjne i jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm działających na rynku podręczników oraz narzędzi edukacyjnych dla szkół w Polsce. Podstawę oferty stanowią tradycyjne i cyfrowe produkty dla wszystkich poziomów edukacji - od wychowania przedszkolnego, przez szkoły podstawowe, licea, technika do szkół branżowych. Firma rozwija innowacyjną platformę edukacyjną - EDURANGĘ. Dbając o najwyższy poziom przygotowywanych materiałów, WSiP nie pomija roli rozwoju zawodowego nauczycieli. Dlatego prowadzi niepubliczny ośrodek doskonalenia nauczycieli ORKE, który wspiera profesjonalnymi szkoleniami nauczycieli oraz dyrektorów szkół i placówek oświatowych.Data dodania artykułu: 08.04.2025 09:17
80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych

Europosłowie: będziemy walczyć o utrzymanie finansowania polityki spójności i polityki rolnej UE

Sprawozdawcy Parlamentu Europejskiego ds. kolejnego wieloletniego budżetu UE uważają, że pomimo nowych wyzwań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa, polityka spójności oraz wspólna polityka rolna - które wykorzystują obecnie 2/3 budżetu UE - muszą być traktowane priorytetowo. „Europa musi stać się silniejsza i musi to znaleźć odzwierciedlenie w budżecie” - mówi europoseł Siegfried Mureșan.Data dodania artykułu: 08.04.2025 09:10
Europosłowie: będziemy walczyć o utrzymanie finansowania polityki spójności i polityki rolnej UE

Psy asystujące wspierają osoby z problemami psychicznymi

Odpowiednio przygotowany pies może być dobrym wsparciem dla osób zmagających się problemami zdrowia psychicznego i istotnym uzupełnieniem ich terapii; takie psy są już szkolone w Polsce. 7 kwietnia przypada Światowy Dzień Chorego Psychicznie.Data dodania artykułu: 07.04.2025 13:27
Psy asystujące wspierają osoby z problemami psychicznymi
Reklama
ReklamaSklep Medyczny Tomaszów Maz.
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Wasze komentarze

Autor komentarza: nowicjuszTreść komentarza: Nie żle, tylko czemu tak mała toaleta?Źródło komentarza: O samym świcie w centrum miasta....Autor komentarza: mTreść komentarza: Zdjęcie 6. Patrząc od wejście do parku o strony ul. Mościckiego widzimy fontannę przypominającą posąg w kształcie krzyża.Źródło komentarza: O samym świcie w centrum miasta....Autor komentarza: mTreść komentarza: Zdjęcie 8. A gdzie są kocyki dla gawiedzi.Źródło komentarza: O samym świcie w centrum miasta....Autor komentarza: tTreść komentarza: Jak najbardziej trafna propozycja. Jestem całkowicie za. nasi" Ostrowski przyczynili się do założenia miasta i nadania praw miejskich. Taka nazwa pięknie będzie wpisywała się w obchody 200 lecia nadania praw miejskich.Źródło komentarza: Park Ostrowskich? Będzie propozycja zmiany nazwy Parku MiejskiegoAutor komentarza: Chatka PuchatkaTreść komentarza: Niestety redakcja jest w błędzie, gdyż już było wspominane referendum. Wiąże to się jednak z procedurami dotyczącymi kiedy je można przeprowadzić.Źródło komentarza: Radni na nie. I co dalej?Autor komentarza: PoPiSTreść komentarza: Żadnego północnego wariantu nie będzie i wiadomo o tym co najmniej od kilkunastu lat. Trzeba sobie zerknąć w stare dokumenty strategiczne. A reszta to już polityka i paru krzykaczy, którzy próbują zbić kapitał polityczny na czym się da bo nic sobą nie reprezentują. Którędy by ta droga nie poszła zawsze ktoś będzie niezadowolony. Teraz warto z tymi ludźmi się spotkać indywidualnie i dojść do porozumienia bez krzykaczy, którzy żerują głównie na emocjach i plotkach. Alternatywa jest taka, że droga może nie powstać wcale a po remoncie mostów w mieście znowu zawitają w nim tiry. I po kolejne to żadna obwodnica Tomaszowa a łącznik drogi klasy S. Jak chcemy obwodnicy to trzeba ją zaprojektować i zacząć zabiegać o środki a nie opowiadać bajki o obwodnicy S12.Źródło komentarza: Radni na nie. I co dalej?
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama