Zespół do działań w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego miasta Tomaszowa Mazowieckiego został powołany 20 stycznia zarządzeniem Prezydenta. Głównymi zadaniami Zespołu jest szeroka analiza rozwiązań dotyczących bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz podejmowanie inicjatyw w celu ich poprawy. Mieszkańcy będą mogli zgłaszać swoje wnioski z wykorzystaniem aplikacji, która zostanie uruchomiona niebawem, do tego czasu można robić to również mailowo na adres: [email protected]. W posiedzeniach zespołu, oprócz urzędników, biorą udział specjaliści z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym.
Skład powołanego przez Prezydenta zespołu: Tomasz Jurek – Zastępca Prezydenta Miasta, Agnieszka Kępa – Kierownik Biura Kontroli w Wydziale Audytu Wewnętrznego i Kontroli, Krzysztof Kukliński – Dyrektor Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Monitoringu, Adam Koziełek – Dyrektor Wydziału Rozwoju, Inwestycji i Klimatu, Sławomir Wieruszewski – Komendant Straży Miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim, Szymon Michalak – Dyrektor Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta w Tomaszowie Mazowieckim.
W posiedzeniach Zespołu biorą udział również inne osoby w charakterze specjalistów m. inn.: - Pan Adam Nawrocki – Doradca ds. zarządzania i organizacji bezpieczeństwa ruchu drogowego, - nadkom. Andrzej Mela – Naczelnik Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Tomaszowie Mazowieckim, - Pan Jarosław Batorski – Specjalista ds. obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że niemal wszystkie samorządy posiadają podobne komisje bezpieczeństwa ruchu drogowego. Działa u nas między innymi komisja przy staroście powiatu tomaszowskiego, która opiniuje między innymi organizację ruchu, nowe oznakowania, czy lokalizację luster drogowych.
Napisz komentarz
Komentarze