Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu, podobnie jak w ubiegłym roku, odbędą się w cyklu wiosenno-jesiennym. Organizatorzy, oprócz merytorycznej wiedzy, starają się również poprzez dobór lokalizacji spotkań wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności, a jednocześnie zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie. Szkolenia odbędą się w największych miastach w Polsce. m.in.: 20.02. w Lublinie (Hotel loro), 13.03 w Katowicach (Muzeum Śląskie), 20.03 w Gdańsku (Europejskie Centrum Solidarności), 7.03 w Warszawie (Centrum Olimpijskie), następnie w Białymstoku, Wrocławiu, Łodzi i Krakowie. Jesienią zaś warsztaty odbędą się w Rzeszowie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Katowicach i w Bydgoszczy. Spotkania edukacyjne poprowadzą doświadczeni eksperci z firmy WeNet Group, którzy podzielą się praktycznymi wskazówkami i zaprezentują sprawdzone narzędzia. Warsztaty będą również doskonałą okazją do wymiany doświadczeń oraz nawiązania cennych kontaktów biznesowych, szczególnie na lokalnym rynku. W każdym wydarzeniu weźmie udział kilkuset właścicieli małych i średnich biznesów.
Akademia e-marketingu już od wielu lat inspiruje i zachęca przedstawicieli sektora MSP do rozwoju swojego biznesu w Internecie. Program szkoleń jest zawsze idealnie dostosowany do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, pragnących rozwijać swój biznes online. Udział w bezpłatnych wydarzeniach jest świetną okazją do zdobycia cennej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu internetowego i strategii promocji firmy w sieci. Opiera się przede wszystkim na praktycznych wskazówkach ekspertów oraz dużej dawce aktualnej wiedzy podanej w bardzo przystępny i interesujący sposób.
„Za chwilę rozpoczniemy kolejną edycję naszych Akademii, czyli cyklu spotkań z przedsiębiorcami w całej Polsce. Różne rynki, różne branże, ale te same cele –zyskać nowych klientów i rozwinąć biznes. Dzięki doświadczeniu wiemy o tym dużo, dlatego warto do nas dołączyć. Nasi eksperci podzielą się swoimi obserwacjami i wskazówkami na temat skutecznych strategii marketingowych online. Na scenie i przy kawie podyskutujemy także o najnowszych trendach w promocji firm, a prelegenci podpowiedzą, jak wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnięcia większych zysków. Serdecznie zapraszamy do udziału wszystkich zainteresowanych” – mówi Marcin Durzyński, wiceprezes zarządu Grupy WeNet.
Przedsiębiorcy, podczas spotkań ze specjalistami będą mieli okazję rozwinąć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych i e-sklepów, prowadzenia skutecznych działań SEO, reklamy w Internecie i komunikacji w Social Mediach. Poznają również sposoby na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży oraz przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Dowiedzą się również, w jaki sposób mierzyć skuteczność prowadzonych działań. Atmosfera spotkań sprzyjała inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami. Eksperci WeNet omówią również zagadnienia związane ze zmianami w przepisach prawa, np. dyrektywę Omnibus, która nakłada na e-sprzedawców nowe obowiązki.
„Każda kolejna edycja Akademii pokazuje, że przedsiębiorcy bardzo cenią sobie spotkania z nami. Powodów jest wiele. Przede wszystkim zyskują cenną wiedzę o aktualnych trendach w marketingu internetowym, jak również mają okazję do nawiązania kontaktów biznesowych, co na lokalnych rynkach jest niezwykle ważne. Podczas wiosenno-jesiennej edycji opowiemy przede wszystkim o nowinkach technologicznych, takich jak AI. Przybliżymy też proces pozyskiwania klientów w mediach społecznościowych. Nie zabraknie informacji o marketingu lokalnym oraz praktycznych wskazówek, które uczestnicy mogą wykorzystać w codziennych aktywnościach promocyjnych. W końcu jesteśmy po to, by wspierać małe i średnie biznesy w rozwoju” –mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Wszystkie spotkania w ramach Akademii e-marketingu cieszą się ogromnym zainteresowaniem przedsiębiorców. Tylko w 2023 roku w 11 wydarzeniach w największych miastach w Polsce udział wzięło ponad 3 000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym dedykowany jest ten projekt. Eksperci WeNet edukują, wskazując na to, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.
Udział w Akademii e-marketingu jest bezpłatny. Aby zgłosić uczestnictwo szkolenia, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Dla wszystkich tych, którzy zainteresowani są rozwojem swoich kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu, eksperci WeNet cyklicznie spotkania edukacyjne przygotowują dodatkowo formy edukacyjne, np. webinary.
Warto więc obserwować projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych, by nie przegapić zapisów.
Organizatorem oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest firma WeNet Group, która od wielu lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami i wspiera ich działania w dotarciu do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu byli: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Patronami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.
WeNet
WeNet to firma działająca w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1000 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. Z usług WeNet korzysta już 50 000 małych i średnich firm. Obecnie działa w całej Polsce i posiada biura w 17 lokalizacjach.
Napisz komentarz
Komentarze