Jak podkreślali przedstawiciele Grup Mlekovita oraz Cedrob, wartości jakie reprezentują oba przedsiębiorstwa powinny aktywnie wspierać sposób postrzegania polskiej żywności nie tylko na rodzimym rynku, ale również na tym ogólnoświatowym. Właśnie dlatego zarządy Mlekovity i Cedrobu postanowiły zrealizować inicjatywę promocyjną pod hasłem „Polski Stół Liderów”, którą to uruchomiono na tegorocznym Forum Ekonomicznym w Karpaczu na stoisku wystawienniczym obu firm. Efektem wspólnego projektu - z aktywnym udziałem mediów i przedstawicieli branży - będzie wzmocnienie współpracy producentów sektora rolno-spożywczego i zwiększenie pozycji rynkowej polskiej żywności.
A jakie cechy sektora spożywczego i polskiej żywności, zdaniem inicjatorów projektu „Polski Stół Liderów”, warto promować? Oto te najistotniejsze:
- Jakość wyrobów - do konsumentów powinny trafiać wyłącznie zdrowe i bezpieczne produkty, dlatego ich najwyższa jakość jest priorytetem producentów.
- Innowacyjność, nieszablonowe rozwiązania oraz dynamiczny rozwój sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym.
- Rozwój technologii, unowocześnianie zakładów produkcyjnych i inwestycje w rozwój kompetencji zespołów.
- „Czyste etykiety” produktowe.
- Zrównoważony rozwój i skuteczny nadzór operacyjny szczególnie nad procesami produkcyjnymi, które mogą mieć jakikolwiek wpływ na środowisko.
- Szacunek dla ludzi i prawa oraz zaufanie klientów.
- Kompletny łańcuch produkcji - od pola do stołu - gwarancją jakości i bezpieczeństwa żywności na każdym etapie jej produkcji.
- Polski kapitał i patriotyzm konsumencki.
Uczestnicy projektu wyrażają nadzieję na pełen sukces tej inicjatywy.
Napisz komentarz
Komentarze