W Biuletynie Inormacji Publicznej tomaszowskiego magistratu ukazało się ogłoszenie o naborze kandydatów do pełnienia funkcji Komendanta Straży Miejskiej.
Od potencjalnago szefa magistrackich służb mundurowych wymaga się: posiadania wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: bezpieczeństwo wewnętrzne, zarządzanie kryzysowe, administracja, prawo), ukończone 21 lat, co najmniej 5 letni staż pracy, posiadanie obywatelstwa polskiego, pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Kandydat nie może być wcześniej skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe. Istotna jest sprawność pod względem fizycznym i psychicznym. i nienaganna opinia.
Wśród wymagań dodatkowych wymieniono: znajomość przepisów na podstawie których funkcjonuje Straż Miejska, przedstawienie koncepcji rozwoju tomaszowskiej SM, ukończenie kursu podstawowego strażników gminnych oraz kursu pierwszej pomocy. Mile widziane jest posiadanie doświadczenia zawodowego w służbach mundurowych zapewniających porządek i bezpieczeństwo (policja, straż miejska, siły zbrojne itp.).
Nowy komendant musi znać topografię miasta Tomaszowa Mazowieckiego, być sprawnym menadżerem oraz osobą kreatywną w działaniu, z umiejętnością dobrej organizacji pracy. Ponadto ważna jest umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych oraz odporność na stres, samodzielność, odpowiedzialność i obowiązkowość, predyzspozycje do kierowania zespołem i komunikacji interpersonalnej. Dyspozycyjność, uczciwość oraz wysoka kultura osobista, posiadanie prawa jazdy kat. „B”, znajomość obsługi komputera - to kolejne z warunków zatrudnienia.
Wymagane dokumenty aplikacyjne (umieszczone w zaklejonej kopercie) można składać do dnia 27 stycznia 2017 roku
Napisz komentarz
Komentarze