Lekcja miała na celu zapoznanie uczniów z praktycznymi zagadnieniami prowadzenia działalności gospodarczej oraz marketingu. W trakcie lekcji uczniowie zapoznali się z prezentacją „Co wiesz o Marketingu? …czyli jak zbudować strategię firmy, która odniesie sukces?”, dzięki której poznali tajniki tworzenia skutecznych strategii marketingowych. Kolejnym zadaniem postawionym przed II klasą II Liceum Ogólnokształcącego w Tomaszowie, było stworzenie strategii marketingowych dla firm z różnych wybranych przez siebie branż.
Uczniowie klasy humanistycznej udowodnili, że potrafią być skutecznymi i kreatywnymi strategami. W trakcie lekcji zbudowali strategie marketingowe dla wybranych przez siebie firm. Wśród działalności, które uznali za jako warte zainwestowania, były: szkoła ze specjalistycznymi kursami dla humanistów (kusy aktorskie, malarskie, dziennikarskie), producent zindywidualizowanej odzieży sportowej, producent funkcjonalnych i zindywidualizowanych zakładek do książek, producent ręcznie wykonywanych ramek na zdjęcia z mottem, czy gorąca linia telefoniczna „Specjalista na zamówienie”.
Wychowankowie Urszuli Stefaniak w przyszłym tygodniu odwiedzą Międzynarodowe Targi Poznańskie, gdzie będą mieli możliwość pogłębiania swojej wiedzy z zakresu przedsiębiorczości oraz odwiedzić stoiska innych firm z branży opakowaniowej, logistycznej i rolnej. Uczniowie będą gośćmi na Targach TAROPAK – LOGIPAK oraz POLAGRA 2016, gdzie będą się przygotowywać do wykonania kolejnego zadania: opracowania planu działań promocyjnych i reklamowych dla firmy.
Napisz komentarz
Komentarze