Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
niedziela, 23 lutego 2025 19:26
Reklama
Reklama

Kampania My Way Paradyż Group – piękno polskiego designu!

Emocje, inspiracje, zamysł, dopracowanie szczegółów, aż po uzyskanie efektu perfekcyjnej jakości. Wszystko to towarzyszy w procesie twórczym zarówno przedstawicielom Grupy Paradyż, jak i młodym projektantom, z którymi firma rozpoczęła bardzo udaną współpracę. Przedstawiamy niezwykłą kampanię marki My Way Paradyż Group i jej bohaterów – kolekcje w formacie 25x75 cm i polskich projektantów – Magdalenę Waś, Jana Lutyka i Nikodema Szpunara.

Docenione talenty polskiego wzornictwa

Wybór trzech projektantów nie jest przypadkowy. Są to laureaci i uczestnicy konkursu „make me!” organizowanego w ramach Łódź Design Festival, którego Grupa Paradyż jest wieloletnim mecenasem. Magda, Janek i Nikodem to niezwykle kreatywni, pełni emocji młodzi ludzie, którzysą z jednej strony totalnie świadomi tego, jak komunikować się z rynkiem, z drugiej strony wiedzą czego oczekują klienci, poszukujący oryginalnych rozwiązań do wnętrz swoich domów i mieszkań – mówi Dorota Kaźmierczak, Dyrektor Marketingu Grupy Paradyż. Ich projekty zdobywają uznanie na krajowych i zagranicznych festiwalach designu, jak np. projekt Ribbon Jana Lutyka, który w czasie tegorocznego DMY w Berlinie otrzymał Exhibitors Award – dodaje.

 

My Way – sposób na wyrażenie siebie

Od 2011 roku komunikacja marki My Way Paradyż Group opiera się na linii ‘testimonial’, czyli zestawieniu produktów z interesującymi ludźmi, którzy zawodowo zajmują się projektowaniem. Marce niezmiennie towarzyszy również hasło „Wyraź siebie”. W poprzednich latach twarzami kampanii byli projektanci wnętrz i architekci. W 2013 roku poszliśmy o krok dalej – mówi Dorota Kaźmierczak. Nowości produktowe marki My Way Paradyż Group 2013 pokazujemy w trzech różnych wnętrzach. Wspaniałymi dodatkami, które podkreślają charakter przestrzeni są meble zaprojektowane przez trzech projektantów. W warstwie komunikacyjnej opowiadamy historię tworzenia piękna – proces twórczy zarówno w przypadku materiału ceramicznego, jak i mebli ma wiele cech wspólnych. Pomimo, że pracujemy nad różnymi produktami, przechodzimy przez te same etapy – od inspiracji i pomysłu, poprzez poszukiwanie materiałów i testy, aż po efekt końcowy. Towarzyszą nam podobne emocje – pasja i determinacja. Finalnie powstają produkty, pozwalające ich przyszłym użytkownikom podkreślić własny styl oraz stworzyć takie otoczenie, w którym dobrze się czują – dodaje.

 

Projektanci i kolekcje – idealne połączenie

Głównymi bohaterkami tegorocznej kampanii są trzy kolekcje marki My Way Paradyż Group, w zupełnie nowym formacie 25x75 cm – Indy / Indo by My Way, szklane inserta Murano przy kolekcji Meltemi / Melte by My Way i Zonda / Zon by My Way. Każda z nich została przedstawiona w innym pomieszczeniu – w salonie, kuchni i łazience. Do wnętrz dobrano przedmioty zaprojektowane przez młodych projektantów. Salon jest pomieszczeniem, w ramach którego poznajemy uniwersalny i pełen wyrazu charakter kolekcji Indy / Indo by My Way, inspirowanej strukturą kafla, na której tle pyszni się ‘Szara sofa’ autorstwa Magdaleny Waś. W kuchni płytki z kolekcji Meltemi / Melte by My Way połączono ze szklanymi insertami Murano, otrzymując niezwykle energetyczny efekt. Jego dopełnieniem jest lampa stworzona przez Jana Lutyka. Natomiast wnętrze czarno-fioletowej łazienki inspirowanej kolekcją Zonda / Zon by My Way uzupełnia czarne krzesło projektu Nikodema Szpunara.

 

Realizacja i zasięg kampanii

Na potrzeby tegorocznej kampanii Grupa Paradyż przygotowała ciekawy materiał reklamowy, którego projekcje będą miały miejsce w sieci kin Cinema City oraz zostaną wykorzystane w szeroko zakrojonej kampanii internetowej. Swoim zasięgiem obejmie ona portale o tematyce wnętrzarskiej, kobiecej i „people”, a także najpopularniejsze playery video – TVN player, onet.pl, TVN24.pl itp. Działania promocyjne w prasie prowadzone będą w największych tytułach prasowych o tematyce wnętrzarskiej, kobiecej i „people”, m.in.: „Dom i wnętrze”, „Dobre Wnętrze”, „Harper’s Bazaar”, „Pani”, „Grazia”, „Zwierciadło”, „Show”, „Elle Deco”, „Elle”, „Viva!”, „Weranda”, „Twój Styl” i „Świat rezydencji i ogrodów”. Kampania potrwa od czerwca do września 2013 roku. 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Opinie

Wiceszef MON: kluczowe elementy "Tarczy Wschód" to fortyfikacje, systemy antydronowe i rozpoznawcze

Program "Tarcza Wschód" oparty jest na trzech kluczowych elementach: fortyfikacjach i zaporach przeciwpancernych, systemach antydronowych i rozpoznawczych, oraz wsparciu lokalnych społeczności rozbudową potrzebnej infrastruktury, np. drogowej - powiedział w Sejmie wiceszef MON Cezary Tomczyk.Data dodania artykułu: 22.02.2025 10:29
Wiceszef MON: kluczowe elementy "Tarczy Wschód" to fortyfikacje, systemy antydronowe i rozpoznawcze

Ekspert: media społecznościowe to szerokie audytorium, ale o sile przekazu decyduje algorytm

Media społecznościowe należą do prywatnych firm, które mogą wpływać na siłę przekazu, nad czym użytkownicy nie mają kontroli. Używanie ich przez polityków jako głównego kanału komunikacji z obywatelami może podważać zaufanie do mediów tradycyjnych – uważa politolog i medioznawca dr Wojciech Maguś z UMCS.Data dodania artykułu: 22.02.2025 10:22
Ekspert: media społecznościowe to szerokie audytorium, ale o sile przekazu decyduje algorytm

Grypa szaleje, a Polacy nie słuchają zaleceń. Eksperci alarmują. W lutym odnotowano już 295 tys. zakażeń

Podczas przeziębienia lub grypy 40,1% Polaków mierzy temperaturę ciała dopiero po wystąpieniu objawów gorączkowych. 27,9% chorych robi to raz na dobę, a 21,3% – kilkakrotnie w ciągu 24 godzin. Do tego 77,5% rodaków nie notuje uzyskanych pomiarów. Zaledwie 7,4% badanych zapisuje je i 2,6% robi to dość sporadycznie. Eksperci komentujący wyniki raportu alarmują, że Polacy najwyraźniej nie słuchają zaleceń lekarzy. Z kolei GIS informuje, że tylko w styczniu br. zachorowało na grypę ponad 300 tys. osób, a w lutym odnotowano już 295 tys. zakażeń. Od początku stycznia hospitalizowano z rozpoznaniem grypy i jej powikłań ok. 23 tys. pacjentów. Natomiast od września ub.r. zmarło z tego powodu ok. tysiąca osób. Jednak Polacy jakby nie do końca zdają sobie sprawę z powagi sytuacji.Data dodania artykułu: 21.02.2025 17:33
Grypa szaleje, a Polacy nie słuchają zaleceń. Eksperci alarmują. W lutym odnotowano już 295 tys. zakażeń
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem

Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem

Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
zachmurzenie duże

Temperatura: 1°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1027 hPa
Wiatr: 10 km/h

Reklama
Kolejny pisowski spadochroniarz w szpitalu

Kolejny pisowski spadochroniarz w szpitalu

Od kilku miesięcy piszemy o tym, że nasz szpital, będzie przechowalnią pisowskich działaczy tracących intratne synekury. O tym, że w tomaszowskim szpitalu zatrudniono kolejnego spadochroniarza PiS dowiedzieliśmy się... z reportażu TVN. Tym razem jest to Radosław Marzec, związany z Janiną Goss (znaną z pożyczek udzielanych J. Kaczyńskiemu). Będzie on pełnił funkcję rzecznika spółki, ale jak zapewnia, wicestarosta Włodzimierz Justyna, nie będzie to jego jedyne zadanie. Marzec to radny Rady Miejskiej w Łodzi. Zajmował też szereg stanowisk bez wątpienia z politycznego nadania. O karierze zawodowej niewiele z Internetu się dowiemy. Poza tym, że był szoferem wspomnianej wcześniej łódzkiej skarbniczki PiS orz po Prezesa Skry Bełchatów. Do grudnia był też przewodniczącym Klubu Radnych. Złożył rezygnację, kiedy porządki w łódzkim PiS zaczęła robić Agnieszka Wojciechowa Van van Hekelom.
Ponad 16 mln zł dofinansowania. Remont zabytkowej kamienicy. Budowa nowego bloku

Ponad 16 mln zł dofinansowania. Remont zabytkowej kamienicy. Budowa nowego bloku

Gmina – Miasto Tomaszów Mazowiecki w październiku 2023r. złożyła dwa wnioski do BGK o otrzymanie dofinansowania w ramach Funduszu Dopłat do budowy jednego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barlickiego 22 (22 lokale mieszkalne) przy wnioskowanej kwocie wsparcia 7,133 mln zł oraz do przebudowy kamienicy przy ul. Barlickiego 20 (17 lokali mieszkalnych) przy wnioskowanej kwocie wsparcia 9,052 mln zł. Łączna kwota wnioskowanego i przyznanego wsparcia to 16,185 mln zł, co stanowi 80% szacowanych kosztów obu inwestycji.
Reklama

Wasze komentarze

Autor komentarza: JagodaTreść komentarza: A w sprawie s12, która w wariancie południowym to jakaś masakra milczy...Źródło komentarza: Dariusz Klimczak w Tomaszowie: wkrótce przedstawię projekt usprawnienia procesów inwestycyjnychAutor komentarza: ***Treść komentarza: Teraz się przypomniało jak inni przy władzy, że na dworcu syf! Przepraszam a co wasz PiS i największy ulubieniec -Macierewicz, zrobił wcześniej w tej kwestii dla Tomaszowa? 💩. 😀Źródło komentarza: 300-metrowy peron i przejście podziemne powstanie na stacji kolejowej w Tomaszowie MazowieckimAutor komentarza: KasiaTreść komentarza: Dobry wpis ale zapomniała Pani dodać że koniecznością na Dworcu jest okienko z kasą biletową! To prawdziwe utrapienie dla podróżująch tomaszowian.Źródło komentarza: 300-metrowy peron i przejście podziemne powstanie na stacji kolejowej w Tomaszowie MazowieckimAutor komentarza: TomaszowiankaTreść komentarza: Wszystko ładnie i pęknie, ale szkoda, że tak mało ludzi korzysta. Czemu ? Bo minister infrastruktury Dariusz Klimczak odpowiedzialny za transport nawala z robotą, za którą bierze niemałe pieniądze. Multum przejazdów, jednak 80% z przesiadką w Koluszkach bądź Łodzi. Nawet do stolicy oddalonej o zaledwie ponad 100 km jest przesiadka. Przecież to komiczne, ale co takiego "szanownego" ministra może obchodzić ?! On w porównaniu do 'szarego obywatela" śmiga sobie samochodem ładowanym/tankowanym za nasze podatki. Jedynie kiedy korzysta z transportu publicznego to czas przed wyborami, kiedy to trzeba się pokazać jak Pan Trzaskowski poruszający się tramwajem jeden przystanek pod publiczkę i moment, w którym dziennikarze mogą cyknąć fotkę na okładkę swojego żałosnego szmatławca. A zwykli ludzie niech sobie radzą, oczywiście tuż po wyborach. Ta sytuacja miała miejsce właśnie po objęciu stanowiska przez Pana Klimczaka. Jeszcze w roku 2023 mieliśmy kilka połączeń bezpośrednich, lecz to się wówczas zmieniło, a Koalicja wpiera nam same dobre zmiany, choć już dobrze wiemy, że ich nie ma pod każdym względem. Mam nadzieję jednak, że rodacy któregoś pięknego dnia, wezmą sprawy w swoje ręce i przestaną wspierać oszustów i złodziei. Prace nad projektem jak zwykle zaczynają się w III kwartale, kiedy to przebudowa będzie stała od IV kw. 2025 r. do końca I kwartału 2026 r. z powodu warunków atmosferycznych, przez co również będzie trwała zapewne do końca 2027 r. o ile i w tym terminie się wyrobią. Kończąc, niech nasz dworzec rośnie w siłę, bezpieczeństwo oraz piękno i wygodę dla podróżujących ludzi.Źródło komentarza: 300-metrowy peron i przejście podziemne powstanie na stacji kolejowej w Tomaszowie MazowieckimAutor komentarza: tTreść komentarza: Może mieszkańcy miasta ocenią czy takie dodatkowe skrzydła mieszkalne komponują się z wciśniętą kamienicą zabytkową. Czy modernizacja - remont zabytkowej kamienicy nie wpłynie na charakter elewacji i całego budynku (czy konserwator będzie nadzorował wszystkie działania na każdym etapie).Źródło komentarza: Dariusz Klimczak w Tomaszowie: wkrótce przedstawię projekt usprawnienia procesów inwestycyjnychAutor komentarza: obywatel TMTreść komentarza: Co się spodziewać po wyborcach skoro większość to przybysze z wiosek. Starych tomaszowian coraz mniej, wieś rządzi miastem, wybierając tzw. swoich.Źródło komentarza: Radni chcą nocnej prohibicji. Koalicja ponad podziałami
Reklama
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklamawłączenie społeczne
Reklama
Reklama