Został postawiony szlaban i parking jest udostępniony tylko dla pracowników poczty i pojazdów służbowych. Wczoraj jadąc na Pocztę zostawić przesyłki do wysłania - nie miałam gdzie zaparkować.
Z jednej strony rozumiem, że pracownicy Poczty i klienci denerwowali się kiedy cały parking Poczty zastawiony był samochodami klientów domu handlowego Tomax, ale ten parking jest już czynny - choć trafiają się osoby, które nie są klientami Poczty a i tak parkowali na nieczynnym już pocztowym parkingu.
Na poczcie jestem kilka razy w tygodniu, mam podpisaną umowę z głównym Urzędem Pocztowym odnośnie wysyłki przesyłek. Gdybym takiej umowy nie miała jeździłabym do innych filii Poczty w Tomaszowie, ale niestety nie mogę.Mogłabym na pocztę podjechać autobusem ale ciężko jest się zapakować do niego z czterdziestoma przesyłkami.
Pytałam jednej z pracownic Poczty jak to jest z tym nieszczęsnym parkingiem i co z możliwością parkowania dla klientów. Dowiedziałam się, "że nie zostało to jeszcze uwzględnione". Więc pytam się kiedy to się stanie?
Nie dość, że Poczta ma z tyłu za budynkiem duży parking to zabrali nam jeszcze tych kilkanaście metrów do parkowania. Poczta z chęcią przyjmuję opłaty za wysyłki ale współpracę bardzo utrudnia. Mam nadzieję, że sprawa szybko się wyjaśni i parking dla klientów Poczty znów będzie czynny.
Napisz komentarz
Komentarze