- Wraz z wprowadzeniem do sprzedaży pierwszych oryginalnych produktów Widzewa z kolekcji dla najmłodszych zdecydowaliśmy się na zorganizowane konkursu „Widzewiak od urodzenia”. Do klubu nadesłano ponad 120 zdjęć maluchów w oficjalnym body klubowym, więc można sobie wyobrazić, jak trudno było dokonać wyboru. Rywalizacja była niezwykle zacięta, sytuacja w czasie głosowania zmieniała się z minuty na minutę. Jednak ostatecznie kibice zadecydowali, że to właśnie Zara będzie promować produkty Widzewa dla dzieci przygotowane we współpracy z Vigo – mówi Łukasz Łazarewicz, wiceprezes zarządu KS Widzew Łódź SA.
Sesja zdjęciowa nie jest jednak jedyną nagrodą, jaką Widzew przygotował dla zwycięzcy. Częścią nagrody głównej są również 2 karnety na rundę jesienną sezonu 2010/2011 na dowolną trybunę. Dla Jana Cybulskiego, który uplasował się na 2. lokacie, przeznaczony zostanie bon upominkowy w wysokości 200 zł na oryginalne gadżety Widzewa. Z kolei Nikodem Taczała, zdobywca 3. miejsca, zostanie nagrodzony bonem o wartości 100 zł.
Konkurs „Widzewiak od urodzenia” składał się z dwóch etapów. Przez pierwszy miesiąc, od 1 do 30 czerwca, przyjmowane były zgłoszenia wraz ze zdjęciami maluchów, spośród których komisja wytypowała 3 finalistów. Od 5 do 26 lipca kibice wybierali swoich ulubieńców w drodze głosowania SMS.
Napisz komentarz
Komentarze