Nasi chłopcy: Filip Miksa, Bartłomiej Wójciak (c), Ernest Belica, Fabian Franczak i Maciej Pająk dzielnie walczyli przez dwa kolejne dni turniejowe. Piątkowe zmagania przyniosły najwięcej emocji, gdyż nasi zawodnicy stoczyli wówczas najwięcej pojedynków. Emocje sięgnęły zenitu w pojedynku o awans do półfinału, w którym nasza drużyna zmierzyła się z ZS we Wroniu. Rywalizacja trwała prawie 3 godziny i obie drużyny potrzebowały aż dwóch dogrywek. W rezultacie, to nasi chłopcy zachowali więcej zimnej krwi i przechylili szale zwycięstwa na swoją korzyść.
W drugim dniu w rozgrywkach półfinałowych spotkały się już najmocniejsze drużyny. Nasi zawodnicy zdawali sobie sprawę z faktu, że trudno będzie pokonać rywali. Nie poddawali się jednak i walczyli do końca mimo, że, musieli uznać wyższość TEB Edukacja Gniezno przegrywając 0:2.
Naszej drużynie należą się wielkie brawa za postawę i walkę do końca. Warto dodać, że to pierwszy występ naszej drużyny w tym składzie na zawodach tak wielkiej rangi. Czwarte miejsce w eliminacjach Mistrzostw Polski należy uznać za duży sukces. Opiekunem był p.Tomasz Radzikowski.
Gratulacje !
Sport elektroniczny (e-sport, ang. electronic sports) – forma rywalizacji, w której przedmiotem działań zawodników są gry komputerowe. Rywalizacja między zawodnikami (graczami) odbywa się zarówno w formie rekreacyjnej, jak i na turniejach gier komputerowych (tzw. „pro gaming”). Historia e-sportu wiąże się ze wzrastającą popularnością rozgrywek sieciowych w grach takich jak StarCraft, Counter-Strike, Quake, Warcraft II: Tides of Darkness czy League of Legends. Mecze rozgrywane są na żywo, a publiczność może oglądać graczy siedzących przed komputerami, zaś ich posunięcia śledzić na wielkich telebimach. Rozgrywki w internecie są wykorzystywane częściej przy eliminacjach. Formuła sportu elektronicznego przyciąga coraz większe rzesze graczy w wieku od kilku do kilkudziesięciu lat, głównie dzięki niwelowaniu barier fizycznych, spotykanych w sporcie tradycyjnym, przy jednoczesnym zachowaniu poczucia rywalizacji sportowej. Najpopularniejszym e-sportowym wydarzeniem w historii były Mistrzostwa Świata Sezonu 3 w League of Legends. Największa historyczna pieniężna pula nagród została zgromadzona w turnieju The International 2017 w grze komputerowej Dota 2 i wynosiła 24 787 916 dolarów. Firma Newzoo oszacowała w 2016 roku, że w 2019 roku sportem elektronicznym będzie interesować się około 345 milionów osób. Źródło: Wikipedia
Napisz komentarz
Komentarze