Informacje były i bardzo fajnie, ale jednak jak dla mnie jako mieszkańca, a tym bardziej przedsiębiorców było to dosyć uciążliwe. Mimo wszelkiej wyrozumiałości itd. czy od zakładu mającego obowiązek dostarczać nam ciepłą wodę nie powinniśmy jako mieszkańcy otrzymać rekompensaty za czas, kiedy jej nie było? Jest to usługa jak każda inna. Każda usługa charakteryzuje się poziomem dostępności w jakimś okresie czasu. W roku jest przewidziane X czasu na awarie, planowane remonty itd. Jest bardzo ładne rozporządzenie Rozporządzenie Ministra Gospodarki, które reguluje m.in. energetykę. Jak jest z ciepłą wodą, ponieważ nie udało mi się znaleźć nic konkretnego.
ZGC odpowiada:
Zakład Gospodarki Ciepłowniczej w Tomaszowie Maz. Sp z o. o. ma prawo do przerwy w dostawie energii cieplnej – poza sezonem. Wynika to z zapisów umów, które zostały podpisane z odbiorcami.
Mając na uwadze wielkość inwestycji prowadzonych przez Naszą Spółkę, klienci zostali poinformowani o przerwach w dostawie ciepła odpowiednio wcześnie. Nie można było przeprowadzić strategicznych prac na sieci ciepłowniczej tak by nie było to uciążliwe dla mieszkańców Naszego Miasta.
Napisz komentarz
Komentarze