Pierwsza w mieście restauracja sieci KFC zajmie w Galerii tomaszów powierzchnię 135 m kw. i zostanie otwarta dla klientów już w czwartym kwartale br.
- Cieszymy się, że znaleźliśmy tak doskonałą lokalizację na pierwszą restaurację KFC w Tomaszowie Mazowieckim. Niewątpliwie będzie to jedno z ważniejszych wydarzeń dla marki w tym roku – podkreśla Iwona Sarachman, rzecznik prasowy firmy AmRest, która zarządza marką KFC w Polsce. - Wierzymy, że nasza oferta wysokiej jakości posiłków spełni oczekiwania mieszkańców miasta i okolic - dodaje Sarachman.
W ostatnim czasie podpisana została umowa z operatorem kinowym siecią Helios, które zajmie powierzchnię 1000 m kw. i będzie usytuowane na pierwszym piętrze galerii. Sfinalizowana umowa z pierwszym w mieście i regionie operatorem kinowym, jak również z siecią KFC uzupełnia doskonale ofertę handlowo-usługową galerii o funkcje rozrywkowe oraz stwarza przestrzeń spędzania wolnego czasu stając się głównym miejscem spotkań mieszkańców Tomaszowa Mazowieckiego i okolic.
-Szczególnie ważna jest dla nas wielofunkcyjność Galerii Tomaszów zapewniająca naszym klientom możliwość dokonywania nie tylko kompleksowych zakupów, ale także proponująca bogatą ofertę usług oraz rozrywki. Szczególne znaczenie ma dla nas podpisana umowa z kinem Helios, które będzie pierwszym, bardzo oczekiwanym wielosalowym kinem w mieście i regionie oraz umowa na restaurację sieci KFC, jednego z największych gigantów branży gastronomicznej świata, których obecność w naszym projekcie niewątpliwie już dzisiaj jest gwarantem sukcesu Galerii Tomaszów – mówi Mariusz Kowalczyk, Leasing Director, Acteeum Central Europe.
MIX NAJEMCÓW
Restauracja KFC dołączyła do grona takich najemców Galerii Tomaszów, jak m.in. kino Helios, H&M, Reserved, House, Cropp Town, Sinsay, Diverse, Smyk, 4F, RTV Euro AGD, CCC, Deichmann, Rossmann, Apteka Benefactor. Operatorem spożywczym Galerii jest Intermarche.
O GALERII TOMASZÓW
Galeria Tomaszów na powierzchni 18 000 m2 będzie oferowała około 75 lokali, supermarket o powierzchni ponad 2,3 tys. m kw. oraz wielosalowe kino. Centrum handlowe obejmie swoim zasięgiem ponad 210 tys. mieszkańców, podkreślając swój ponadlokalny charakter. Projekt architektoniczny obiektu odwzoruje fragmenty istniejącej historycznej budowli fabryki włókienniczej włączając je do utrzymanej w stylistyce industrialnej elewacji. Prace konstrukcyjne rozpoczęły się w listopadzie 2015r., a otwarcie obiektu zaplanowano na czwarty kwartał 2016 roku. Już w maju przekazane zostaną najemcom do rozpoczęcia prac wykończeniowych pierwsze lokale.
Napisz komentarz
Komentarze