Agnieszka Drzewoska Łuczak, Powiatowy Rzecznik Konsumentów, została powołana do składu 9-osobowej Krajowej Rady Rzeczników Konsumentów. Wniosek o powołanie złożył dyrektor delegatury Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji w Łodzi. Działalność w Radzie jest nieodpłatna ale wiąże się ze sporym prestiżem.
05.04.2016 21:32
(aktualizacja 26.09.2023 21:22)
Podziel się
Oceń
Napisz komentarz
Komentarze
Tom
10.04.2016 13:22
Podpisuję się pod słowami RAVENA , pomocy od tej pani żadnej . . .
Wyłudzanie pieniądzy
09.04.2016 16:16
W takim razie miałbym do tej pani jedną prośbę, czy jest w stanie coś zrobić z masową ostatnio praktyką wpisywania w małoczytelny sposób w umowy przez operatorów komórkowych tzw. usług "śpiochów"?
Biorąc abonament na komórkę czy internet w Plusie czy w T-Mobile po 3-5 miesiącach jesteśmy zaskakiwani podwyższonym rachunkiem, mimo (jak w przypadku internetu), nie przekroczyliśmy żadnych limitów zawartych w samym abonamencie, jesteśmy zaskakiwani dodatkowymi kosztami.
Przed sądem sprawy nie wygramy, bo zapis jest w umowie, ale okoliczności jej podpisania budzą poważne wątpliwości. Zwykle wygląda to tak, że konsultant / ka rzuca nam przed oczy kilku stronicową umowę - w moim przypadku składającą się z 36 punktów, gdzie usługa dodatkowo płatnia "śpioch" zapisana jest w 21 punkcie umowy. Za nami stosi tłumek poddenerowowanych na czas oczekiwania klientów (zwykle nie ma gdzie usiąść), złowrogo pomrukujących na marudera, który próbuje przynajmniej zeskanować wzrokiem umowę.
Człowiek zatem zwraca uwagę jedynie na kluczowe zapisy - o wysokości abonamentu, długości umowy i podpisuje.
Po czasie dowiaduje się, że podpisał papier z usługami które nie są mu potrzebne, o których przez konsultanta nie był informowany.
W T-Mobile, jest to opisywana już w prasie ogólnopolskiej usługa muzyczki w oczekiwaniu na połączenie. Przy abonamencie na internet w Plusie, jest to bezuzyteczny program antywirusowy, który muli komputer, i usługa przechwowywania danych w chmurze o zniewalających gabarytach 5 GB :) (darmowy e-mail na gmailu daje nam 15 GB...)
Gdy się prosi o umowę do domu, konsultanci odpowiadają, że nie mogą jej wygenerować przed wpisanie danych do systemu, a po ich wpisaniu umowa musi być podpisana, ponieważ przed zakońćzeniem jednej umowy nie mogą obsługiwać innego klienta... :)
Gdyby podobne sztuczki stosował mały tomaszowski sklepikarz, polałaby się fala hejtu a po nim kilka kontroli. Ogólnopolska korporacja, może wyłudzać od klienta pieniądze do woli. Gdy ten przestanie płacić ponad to co obiecano mu podczas spotkania sprzedażowego, usługi zostaną odcięte, "dług" (zwykle jest to kara umowna, przy najtańszych abonamentach 500-600 zł), zostaje sprzedany firmie windykacyjnej, w końcu trafia do komornika.
Pani Drzewoska-Łuczak ma jakieś osiągnięcia w podobnych sprawach?
czarny
09.04.2016 01:33
To może łaska dana za chodzenia do komunii w ostatnim czasie
marek
09.04.2016 13:12
to tylko swiadczy o tym jaki ty jestes plytki
PZ
08.04.2016 21:43
Pani rzecznik -katastrofa. Trudne sprawy tylko do prawnika po porady lepsze na forach !!!
Forumm
12.04.2016 16:13
Korzystaj z "forum" a potem po ratunek do rzecznika wbijaj, mnie pomogła a sprawa nie do wygrania była
Domka :)
07.04.2016 11:21
Jestem zaskoczona. Mi ta Pani pomagała, ale nie wiedziałam, że to aż taka ważna figura. Pani naprawdę bardzo uczynna, pomogła, pieniądze odzyskane za specjalistyczną kurtkę, po tym jak w sklepie powiedzieli, że nie ma szans. Hejty jak hejty jak się komuś coś udaje, to tym którzy nic nie osiągną nie pozostaje nic innego ;). Fajna Pani, bardzo miła i skuteczna :).
xxx2
12.04.2016 11:03
Mnie również ta pani pomogła z aroganckim sprzedawcą i sprawa zakończyła się pomyślnie.
Niech mi pan to opisze
07.04.2016 11:00
Poszedłem kiedyś po poradę do Pani. Miałem wrażenie, że obrońca z urzędu dla mordercy wykazuje większe zaangażowanie niż ta Pani. Łaskę robiła, że cokolwiek mi podpowiedziała.
07.04.2016 09:46
Biedna Pani Rzecznik .... Teraz to już w ogóle nie będzie miała czasu na realizację obowiązków, za które bierze pieniądze... Myślę ze.. ta nominacja ... wynika z pseudoskuteczności Pani Rzecznik. Można się się pochwalić wieloma sukcesami... a porażek nie ma, bo spraw trudnych Pani rzecznik nie przyjmuje do realizacji albo prowadzi je tak żeby petent sam zrezygnował. Przekonałem się osobiście jak to funkcjonuje i nie zmienię zdania że niektórzy urzędnicy zapomnieli że są po to by służyć ludziom a nie na odwrót.
Zet
12.04.2016 16:18
Faktycznie przedsiębiorcom nie pomaga. a wielu madepnęła ma odcisk. Moją sprawę z Awansem kiedyś wygrała w apelacji.
KAZ
07.04.2016 09:43
Mąż głosował za oddaniem Biskupowi,byłego domu dziecka,więc efekt widoczny.Nic za darmo.
zainteresowany
07.04.2016 10:18
Ile Ci zapłacili za wpis i kto polecam lekturkęhttp://www.polityka.p l/tygodnikpolityka/spoleczenst wo/1656310,1,pisanie-polityczn ych-postow-za-pieniadze-chetny ch-nie-brakuje.read
on.a
07.04.2016 08:52
Pani Agnieszko gratulacje:)
###
06.04.2016 22:48
Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. A @ nie martw się pewnie jeśli będziesz w potrzebie na pewno znajdziesz pomoc w naszym starostwie u Rzecznik Konsumentów. Mnie pani Agnieszka wyprostowała sprawę z umową ubezpieczenia zawartą na odległość, które mi podrzucono zamiast oferty. Jestem zadowolona z jej porady. Bo jakby nie było uratowała mój domowy budżet przed oszustami. A Pani Agnieszce Drzewoskiej Łuczak gratuluję i dziękuję.
P:)
06.04.2016 22:47
Super!!! Moje gratulacje!!!
Adiii
06.04.2016 22:39
Najszczersze gratulacje; ))))
obserwator
06.04.2016 21:50
Gratulacje !!!
@
06.04.2016 21:49
A kiedy ta Pani będzie pracować - urzędować w starostwie.
Napisz komentarz
Komentarze