Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
czwartek, 10 kwietnia 2025 05:14
Reklama dotacje dla firm
Reklama

Szczegóły dotyczące utrudnień w ruchu drogowym

Niestety mapy jakie otrzymalismy sa bardzo nieczytelne
Reklama dotacje unijne dla firm MŚP

I ETAP - remont ulicy Warszawskiej na odcinku od skrzyżowania Warszawskiej z ul. Ujezdzką do skrzyżowania Warszawskiej z ulicą Dzieci Polskich:

Reklama

 

Ponadto w rejonie skrzyżowania ulic Warszawska, Barlickiego i Konstytucji 3 Maja będą prowadzone prace wymagające wprowadzenia ruchu wahadłowego (w godzinach szczytu ruchem kierować będą służby wykonawcy).

 

Początek prac remontowych nastąpi na przełomie listopada i grudnia br., (pierwszy możliwy termin to 24 listopada br.) w związku z remontem sygnalizujemy zakres zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.

 

Na czas I ETAPU ulegnie zmianie rozkład jazdy i trasy przejazdu dla linii Nr 2, 5, 8, 9, 11, 13, 22 i N. Celem zabezpieczenia podstawowych relacji przejazdów (szczególnie dowozu do (z) zakładów pracy w Starzycach i „za torami”) ulegnie korektom rozkład dla większości linii (przyspieszenie dotychczasowych kursów umożliwiające dowóz „na czas” trasami objazdowymi) łącznie z ograniczeniem dotychczasowej ilość kursów. Większość zmian rozkładowych pozostanie na wszystkie etapy remontu, ulegać będą trasy przejazdowe zgodnie z kolejnymi zamkniętymi odcinkami drogi 713.

 

Opis podstawowych zmian dla I ETAPU:

 

-  objazd dla zamkniętego odcinka Warszawskiej dla linii Nr 8, 9, 11,22, N i 2 (dla kursów do (z) ZBiEDiM) wyznaczony jest ulicą Milenijną do Ujezdzkiej. Mając świadomość dzisiejszych korków na Warszawskiej w rejonie przejazdu kolejowego, wyjazd z podporządkowanej ulicy Milenijnej na Ujezdzką będzie z pewnością dużym problemem, stąd wyznaczone dla autobusów objazdy ulicą Milenijną będą poddane szczególnemu dozorowi i mogą wymagać dodatkowych korekt. Trasa objazdu dla linii Nr 2, 8, 9, 11- od Warszawskiej przejazd ulicami: Dz. Polskich, Milenijna, Ujezdzka i dalej stałymi trasami,

 

- dla kursów linii Nr 2, 8, 9 do Starzyc i ze Starzyc wprowadza się przystanek krańcowy (z tymczasową pętlą) w okolicach skrzyżowania ulic Zawadzka i Warszawska zwany „Dekorator – pętla”. Będzie to najbliższy przystanek dla wyłączonych przystanków w Starzycach na zamkniętym do ruchu odcinku Warszawskiej. Dla linii z trasą przejazdową przez ul. Milenijną do Wysokiej (przykładowo linia Nr 8 do ZBiEDiM-u) autobusy zatrzymają się na przystanku m.in. Warszawska –Cmentarna i Ujezdzka-Tomtex, z których dojście do zamkniętego odcinka jest już niestety długie,

 

- dla linii Nr 13 trasa przejazdu z wykorzystaniem przejazdu dla komunikacji miejskiej od Zawadzkiej ulicą Główną do dworca (jak na rys. poniżej)

- przy otwarciu dla komunikacji przejazdu od Zawadzkiej do Głównej możliwa dotychczasowa obsługa linii Nr 22 łącznie z dowozem do szkoły w Komorowie (w dni szkolne), jednocześnie w przypadku utrudnień w pokonaniu skrzyżowania Milenijna i Ujezdzka, możliwy przejazd dla linii Nr 8 kursami „za tory”. Nastąpi wtedy odwrócenie trasy dowozu linii Nr 8 począwszy od ul. Luboszewskiej poprzez  Piaskową i Wysoką z pętlą przy drobiarskich (FM Logistic),

 

- dla linii Nr 5 – przejazd od centrum do Popiełuszki b/z i dalej przejazd ulicami : Dworcowa, Spalska, Luboszewska i dalej wg stałej trasy po strefie z pominięciem przystanków w Starzycach i przy ulicach Wysokiej i Piaskowej. Uwaga kursy do pracy na godz.: 6:00, 14:00 i 22:00 i po pracy będą skomunikowane z odjazdami (i przyjazdami) linii Nr 8 z (do) krańcówki przy ZBiEDiM, dla części kursów możliwa trasa objazdu z przejazdem od dworca Główną (łącznikiem), Zawadzka, Milenijna, Ujezdzka, dalej stałą trasą,

 

- autobusy nie będą obsługiwały dotychczasowych przystanków w rejonie Starzyc, uruchomione zostaną dodatkowe przystanki zabezpieczające w największym możliwym zakresie dotychczasowy układ komunikacyjny. Pasażerowie posiadający bilety okresowe na jedną linię będą mogli również korzystać z innych linii docelowych w nowym układzie komunikacyjnym,

 

Szczegółowe informacje dotyczące zmian w rozkładzie jazdy zostaną podane po podaniu dokładnej daty rozpoczęcia prac dla I ETAPU. MZK zakłada możliwość korekty rozkładu jak i tras jazdy w/w linii po zebranym doświadczeniu po wprowadzeniu I etapu prac.

 

 

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Tom 20.11.2015 12:45
Panie Mariuszu po otrzymaniu tych mapek od kogoś należało je przejrzeć i sprawdzić czy są zgodne z zapowiedziami (otrzymanymi informacjami). Jeszcze odnośnie mapy to mapka zapisana na stronie internetowej Dziennika łódzkiego o Tomaszowie można ją powiększyć.

Reklama
20.11.2015 12:50
Też jest to mało czytelne. Takie dostaliśmy, nic nie poradzę. Władze miasta powiatu i województwa powinny o to zadbać. Skończyło się na konferencji prasowej ch... wie po co. W czasie obrad komisji bezpieczeństwa zwracałem tez uwagę na cykl wydawniczy TiT-u i że numer jest zamykany w środę i oddawany do druku. Należało wczęsniej miejsce zarezerwować. Mówiłem też, że na NT tego rodzaju informacje publikujemy nieodpłatnie.

Michał 20.11.2015 07:35
Redakcja miała się postarać zrobić mapkę a tu: "Niestety mapy jakie otrzymalismy sa bardzo nieczytelne" - znaczy nie chce się samemu. A chciałbym zaznaczyć, że w poprzednim artykule (https://www.nasztomaszow.pl/p olityka/koszmar-komunikacyjny- w-gwiazdkowym-prezencie/) gdy się upomniałem o mapki dostałem odpowiedź: "Mariusz Strzepek : Mapy będą jutro. Te, które otrzymaliśmy nie uwzględniają niektórych "poprawek"" - liczyłem na zaangażowanie portalu i wykonanie tych mapek, żeby były czytelne. Pozdrawiam

20.11.2015 08:55
Człowieku! Po....ało ci się w głowie? To znaczy kto ma te mapki wykonać? Chyba nie my? Ktoś za to kasę bierze i jest zobowiązany poinformować mieszkańców o utrudnieniach. My robimy uprzejmość publikując informacje nieodpłatnie. Ale zachęcam, możesz samodzielnie w wolnej chwili takie mapki przygotować, akurat się zbliża weekend. Będzie więc sporo czasu. Ja osobiście nie mam najmniejszego zamiaru tego robić. Nic na to nie poradzę, że zamiast obiecanych czytelnych grafik przesłano nam kiepskiej jakości skany w postaci pdf.

20.11.2015 05:33
sam piszesz głupoty !!! Art 47 Prawo o Ruchu Drogowym mówi wyrażnie jezeli chodnik jest przeznaczony także do jazdy rowerem musi mieć minimum 2 metry ... szerokość chodnika pozostawionego dla pieszych ma być nie mniejsza niż 1,5 m.

varan 19.11.2015 22:17
"Mając świadomość dzisiejszych korków na Warszawskiej w rejonie przejazdu kolejowego, wyjazd z podporządkowanej ulicy Milenijnej na Ujezdzką będzie z pewnością dużym problemem" Niekoniecznie musi tak być. Przecież Warszawska będzie zamknięta więc od strony Łodzi do Starzyc będą się "pchać" tylko jadący w kierunku Spały, ewentualnie do węzła "Północ", jadący do centrum skręcą w Milenijną, natomiast na samym skrzyżowaniu z Warszawską nikogo nie trzeba będzie przepuszczać z prawej i lewej strony więc korki będą się tworzyć tylko w momencie zamkniętego przejazdu kolejowego.

do kiki 19.11.2015 20:03
No i patrzcie ludziska głąb się odezwał , a nawet się przedstawił że jest głąbem - Głąbie czy ty nie potrafisz pisać z odrobiną KULTURY !!!

Stefa 19.11.2015 19:38
---jeszcze czego!!! a jak jo tero dojadę do mojego ulubionego Lidla od strony Lubochni--- wiele kilometrów przyjdzie nadrabiać a tylko tam się zaopatruję--- i nic tu nie miarkuje z tych bazgrołów!

Gość1811 19.11.2015 19:12
Już widzę jak sobie skracają drogę przez Dzieci Polskich oraz ile stłuczek jest na Orzeszkowej.

Gość1811 19.11.2015 19:33
Jednak Dzieci Polskich będzie można sobie skracać drogę i nikt nie powinien mieć do tego pretensji.

filonka 19.11.2015 19:09
dziwię się że ,,kiki ''jeszcze może tu obrażać innych-sama złość i g...o w nim jak mówił mój dziadek zwykły drwal - a kulturę miał

Reklama
kiki 19.11.2015 19:40
filonka, kikrem cię uraczono a zezem poprawiono ślepoto cholerna.

przechodzień 19.11.2015 17:40
Czy poszerzą Warszawską? Wtedy można byłoby zrobić dwa pasy ruchu w jednym kierunku, chodniki i tak są szerokie. Ulica zasługuje na wygląd reprezentacyjny.

rwd 19.11.2015 17:58
Ulica będzie zwężona, chodniki poszerzone na ścieżki rowerowe.

19.11.2015 18:00
niema możliwości poszerzenia ulicy jak i gdzie ???? chodniki maja po 2,5 metra niema gdzie poszerzyć , dla pieszego musi zostać1,5 metra takie są wymogi !!!!

Adek 19.11.2015 23:21
Głupoty piszesz nie musi zostać 1,5 m tylko do 1,5 metra a to wielka różnica. Jest wiele miejsc w tym popranym mieście gdzie chodniki nie mają 1 metra szerokości ba nawet w tym miejscu jest ciąg rowerowo-pieszy.

Marek 19.11.2015 18:02
to by musieli mosty poszerzyć a ten na Wolbórce to przedwojenny jeszcze

Tom 19.11.2015 17:32
Pokazana mapka jest chyba z przed kilkunastu lat. Brak jest nowej ul. Chopina. Czy ul. Warszawska zostanie zamknięta do ul. Dzieci Polskich czy do ul. Głównej. Brak jest: możliwości powiększenia mapy, legendy (oznaczeń pokazanych na tej mapce).

19.11.2015 17:58
Przecież napisane jest do ul.Dzieci Polskich czytaj chłopie dokładniej !!!!!

Ja 19.11.2015 18:30
Jakmwol napisane do Dzieci Polskich

Tom 19.11.2015 22:36
To se chłopie popatrz na mapę (trzeba umieć czytać mapy) i zobacz gdzie ustawiono znak zakazu.

Reklama
Komorów 19.11.2015 17:21
Proszę o rozważenie możliwości skierowania linii 11 do Komorowa i z Komorowa ulicą Orzeszkowej prosto nad "Drogą szybkiego ruchu " i wyjazdu na rondzie na Ujezdzkiej i dalej do Komorowa . Taka trasa pozwoli uniknąć opóźnień spowodowanych wjazdem "11" na Ujezdzką przy Ceramice Paradyż .

Znawca 19.11.2015 15:49
To eobie monitor przekrec

Adek ;) 19.11.2015 15:29
Może jakby mapa nie była do góry nogami to coś by się z niej wyczytało. ;)

19.11.2015 15:32
Niestety niewiele się z niej wyczyta nawet poprawnie.

kiki 19.11.2015 18:37
Trzeba było głąby się uczyć topografii, nie byłoby problemu z odczytywaniem map.( do @1 i @2 ).

Opinie

Do 2150 r. Wenecja może okresowo znaleźć się pod wodą; zagrożone też polskie miasta

Do roku 2150 r. Wenecja oraz wyspy i bagna Laguny Weneckiej mogą okresowo znaleźć się pod wodą podczas powodzi morskich – potwierdziła analiza włoskich naukowców. W rozmowie z PAP oceanolog prof. Jacek Piskozub podkreślił, że do końca wieku zalaniu ulec mogą też niektóre polskie miejscowości, w tym dzielnice Gdańska.Data dodania artykułu: 09.04.2025 11:55
Do 2150 r. Wenecja może okresowo znaleźć się pod wodą; zagrożone też polskie miasta

„Złoty konkurs dla polskich rodzin”

Narodowy Bank Polski zaprasza do udziału w wyjątkowym konkursie na temat rezerw złota.Data dodania artykułu: 09.04.2025 10:22Liczba komentarzy artykułu: 2
„Złoty konkurs dla polskich rodzin”

80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. (WSiP) to najstarsze polskie wydawnictwo edukacyjne i jedna z najbardziej rozpoznawalnych firm działających na rynku podręczników oraz narzędzi edukacyjnych dla szkół w Polsce. Podstawę oferty stanowią tradycyjne i cyfrowe produkty dla wszystkich poziomów edukacji - od wychowania przedszkolnego, przez szkoły podstawowe, licea, technika do szkół branżowych. Firma rozwija innowacyjną platformę edukacyjną - EDURANGĘ. Dbając o najwyższy poziom przygotowywanych materiałów, WSiP nie pomija roli rozwoju zawodowego nauczycieli. Dlatego prowadzi niepubliczny ośrodek doskonalenia nauczycieli ORKE, który wspiera profesjonalnymi szkoleniami nauczycieli oraz dyrektorów szkół i placówek oświatowych.Data dodania artykułu: 08.04.2025 09:17
80 lat Wydawnictw Szkolnych i Pedagogicznych
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 0°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1017 hPa
Wiatr: 25 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Łóżko rehabilitacyjne  Elbur PB 337

Łóżko rehabilitacyjne Elbur PB 337

Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów oraz montaż gratisNa zdjęciu: Łóżko PB 337 w wykonaniu standardowym w kolorze buk. Akcesoria: stolik Rubens 3 w kolorze buk.Łóżko PB 337 jest szczególnym łóżkiem do opieki długoterminowej, które w przeciwieństwie do klasycznych łóżek posiada możliwość opuszczenia krawędzi leża do poziomu ok. 23 cm. Niskie, dolne położenie leża ułatwia dostęp osobom z problemami z koordynacją ruchową i zwiększa bezpieczeństwo pacjenta nawet przy opuszczonych barierkach bocznych.Więcej informacjiKolory standardowe: DETALE PRODUKTU:1. Położenie leża 23 cm od podłogi4. Solidne koło z hamulcem2. Zabudowane napędy podnoszenia łóżka5. Pilot z blokadą poszczególnych funkcji3. Leże z regulacją twardości6. Dodatkowa regulacja za pomocą rastomatu OPCJE:zmiana wypełnienia leża • zmiana długości leża • zmiana kolorystykiPODSTAWOWE DANE TECHNICZNEBezpieczne obciążenie robocze175 kgMaksymalna waga użytkownika140 kgRegulacja wysokości leża:od 23 do 63 cmRegulacja segmentu oparcia pleców:0 ÷ 70°Regulacja segmentu oparcia podudzi:0 ÷ 20°Wymiary zewnętrzne długość × szerokość:219 × 102 cmPrześwit pod łóżkiem:ok. 7 cmCiężar całkowity:101,4 kgKółka jezdne:100 mm z hamulcem FUNKCJEDO POBRANIA: Karta produktu PB-337 [PDF]
Reklama

Napisz do nas

Zachęcamy do kontaktu z nami za pomocą formularza. Możecie dołączyć zdjęcia i inne załączniki. Podajcie swojego maila ułatwi to nam kontakt z Wami
Reklama
Reklama
Reklama