Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 03:25
Z OSTATNIEJ CHWILI:
Reklama
Reklama

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Pod koniec kwietnia w tygodniku The Warsaw Voice ukazało 5 stron promujących nasze miasto i powiat. O ile 2 strony, które wykupił Powiat Tomaszowski nie budzą większych zastrzeżeń, to już przy stronach, które przeznaczone są miastu pojawiają się liczne wątpliwości.

Oczywistym jest, że nasze miasto potrzebuje skutecznej promocji. Od wielu lat ta sfera była przez kolejne władze zaniedbywana. Prowadzone działania miały charakter raczej pozorowany i nieefektywny. Większość funduszy przeznaczonych na ten cel pochłaniała organizacja Dni Tomaszowa, które z promocją mają tyle tylko wspólnego, że promują określoną markę piwa.

Skąd ten pomysł?


Może się to wydawać dziwne ale wygląda na to, że pomysł umieszczenia artykułów sponsorowanych w tygodniku zrodził się równocześnie i w mieście i w powiecie.

Decyzję o wykupieniu 2 stron w przypadku Starostwa powiatowego podjął Zarząd Powiatu.

- Podpatrywaliśmy w jaki sposób promuje się gmina Mszczonów, w jakich czasopismach zamieszcza ogłoszenia i artykuły sponsorowane i poszliśmy już przetartym szlakiem – mówi członek Zarządu Powiatu.
 
Nieco inaczej przedstawia narodziny pomysłu Monika Tazbir – naczelnik Wydziału Rozwoju, Strategii i Promocji Miasta -  Pomysł na publikację związany był z targami CEPIS w których nasz urząd uczestniczył a wydawca The Warsaw Voice był współorganizatorem. Pan prezydent bezpośrednio zlecił naszemu wydziałowi przygotowanie odpowiedniej informacji do publikacji.

Czym jest Warsaw Voice?

Jak informuje sam wydawca czasopismo dociera co tydzień do 40 tysięcy czytelników.

Czytelnikami są przede wszystkim obcokrajowcy zainteresowani naszym krajem. Przedsiębiorcy, przedstawicielstwa dyplomatyczne, prenumeratorzy, uczestnicy targów i przedstawiciele instytucji międzynarodowych.

Czym się chwali miasto i powiat?

Tutaj właśnie pojawiają się nasze pierwsze wątpliwości.

Na pierwszej z „powiatowych” stron znajdujemy krótką informację na temat regionu, notkę biograficzną i zdjęcie starosty oraz jego krótką, promującą powiat wypowiedź (Why The County Counts) a także krótki tekst reklamujący Ośrodek Wypoczynkowy Borki (Forget Majorca, Visit Borki).

Strona druga to artykuł Tradition, Color and Variety dotyczący tradycji oraz ludowych zwyczajów w poszczególnych gminach.

Strony miejskie robią natomiast wrażenie publikacji mających na celu nie tyle promocję miasta ale autoreklamę prezydenta i przewodniczącego Rady Miejskiej. Wrażenie to pogłębia jeszcze zamieszczona na tej samej stronie reklama firmy należącej właśnie do Zenona Łaskiego.

Kto to opracował?

Według informacji przekazanych przez Monikę Tazbir materiały do publikacji przygotowywał Wydział Rozwoju, Strategii i Promocji Miasta z wyłączeniem krótkiego wywiadu z prezydentem miasta, który przeprowadziła Agnieszka Łuczak (dziennikarka TiT).

W starostwie powiatowym poinformowano nas, że całość materiału została przygotowywana wspólnie przez odpowiedni wydział oraz w/w dziennikarkę.

Ile to kosztuje?

Trzy godziny zajęło nam uzyskanie odpowiedzi na pytanie: ile Urząd Miasta zapłacił za opublikowanie półtora-stronnicowej informacji. Na początek dowiedzieliśmy się, że informacja nie może być udzielona ponieważ pytamy niewłaściwą osobę. Odesłano nas do pani Skarbnik, która przebywa na urlopie. W wydziale skierowano nas do Sekretarza Miasta, który ostatecznie udzielił nam informacji po konsultacji z prawnikami.

Odpowiedź brzmiała 22 tysiące złotych.
 
W Starostwie nikt nie miał oporów w udzielaniu informacji na ten temat. Za dwie strony w tygodniku zapłacono 29.290 złotych.

Ponadto jedną, wspólną stronę wydawca zaoferował gratis.

Nie uzyskaliśmy natomiast informacji ile kosztowało przygotowanie oraz tłumaczenie opublikowanych tekstów. Wszytkie teksty opublikowane w The Varsaw Voice w wersji elektronicznej znajdziecie tutaj.


Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy

Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

kiki 24.05.2008 23:10
jaja to sa pod kura w kurniku,zebrane z pod kury....w KOSZYKU.!

jan 24.05.2008 22:32
Fakt. Teksty na miejskiej stronie na poziomie podstawówki- przypominają raczej szkolną gazetke ścienną.

Stefann 24.05.2008 17:27
Szanowny Panie Karolu. Proszę uważnie przeczytać mój komentarz (pomóc może też wpis nr 8)i dopiero wtedy (ewentualnie, jak nie można inaczej) brać się do oceny. Jaja prosze zostawić tam, gdzie ich miejsce. Pozdrawiam.

Karol 24.05.2008 13:43
Stefann bez jaj prosze. Moze by zaczac od porzadnej strony www Urzedu. Grafika dno. Informacje redagowane sa na poziomie szkoly podstawowej. Jedno zdjecie wieksze inne mniejsze, zadnego ukladu i spojnosci. Storna nie przetlumaczona na zaden jezyk obcy. a podobno naczelkniczka od strategii jest tlumaczem przysieglym. Funduszy nie ma, strategia do kitu. Mozna chociaz z nudow czesc stron urzedu przetlumaczyc.

kiki 24.05.2008 13:30
Polityka na machlojki zawsze oko przymyka.

Stefann 24.05.2008 11:23
A ja uważam, że umieszczenie reklamy w The Warsaw Voice było dobrym pomysłem tym lepszym, że zrealizowane (wreszcie) wspólnie. Miasto i powiat razem. Pismo kierowane jest do specyficznego odbiorcy, którego należy zainteresować walorami naszego regionu. Tak należy robić dalej - realizować politykę promocji i reklamy powiatu, miasta i pozostałych gmin regionu. POLITYKĘ, czyli zespołu przedyskutowanych i wybranych optymalnych kierunków działań. Brak tej polityki, jak widać z niektórych wpisów, widoczny jest gołym okiem. To jest też powodem dyskusji, która najlepiej mówi, że nie wszyscy chcą z Tomaszowa wyjeżdżać. Magistraccy winni o tym pomyśleć. Wybory coraz bliżej.

kiki 23.05.2008 22:52
Smarowanie - inaczej,dawanie w łapę. KORUPCJA !!!!!!!!!

AK-47 23.05.2008 22:05
Powodem przegranej Kuklińskiego był m.in. jego narcyzm...Powodem przegranej Zagozdona będzie m.in.grzech zaniechania...Liczyliśmy na zmiany a nie na "utrwalanie władzy ludowej"!!!

ZOMO 23.05.2008 21:37
Tak się kupuje przychylność TIT-u. Za miejskie pieniądze kupuje się reklamę u p. A.Łuczak, która pisze także w TIT-cie, ta w dowód wdzięczności pisze jak to pięknie obecna władza rządzi miastem i wszystko gra. Kukliński nie wiedział ja trzeba sprawy z TIT-em załatwiać dlatego przegrał wybory. I nie pomogło nawet wiele inwestycji, które realizował w mieście. Łuczakowa pisze tu i tam trzeba było tylko posmarować publicznymi pieniędzmi gdzie trzeba i też by zagrało.

kiki 23.05.2008 12:46
Karolku...do Ceramiki to po pomoc oni nie pójdą,tam lud pracuje pobożny a i zakład przez kardynała wyświęcony. Diabeł tańcuje w magistracie a oni co mogą jak partaczą wszystko a i pycha ich rajcuje odpuszczą i popuszczą we własne gacie.

kiki 23.05.2008 11:56
ta antyreklama to jest dzielem dziel firmy przewodniczacego rady miejskiej,ktory w promocji miasta po angielnikansku owa firme promowal???..... No bo jesli tak...to co to za laska...z laski?....to juz lepiej bez laski dla takiej laski!!!!!!

Jack 23.05.2008 10:20
Super reklama sznującej się firmy. Ktoś z "zadowolonych" lokatorów zadbał, że jest tak wysoko w wyszukiwarce. Przy okazji jest to też antyreklama naszego miasta.

kiki 23.05.2008 09:48
a co dalej z Krzemowa Dolina,ktora to w Tomaszowie miala powstac na bazie surowca krzemu z Bialej Gory. Mialy powstac nowoczesne zaklady eloktroniki,czyzby promocji ambitnych planow wladcy miasta zaniechali,albo glupa wala....dziadzio zapytac kazal.

Karol 23.05.2008 00:58
http://cynarskiego1.republika. pl Skąd biora się te spacje w linkach?

Karol 23.05.2008 00:56
Dlaczego nikt nmie mówi o skuteczności takiej reklamy. Większość osób zainteresowanych poszukuje informacji w internecie. Tymczasem strony internetowe Urzędu Miastu i Powiatu są więcej niż słabe. Kiepskie graficznie, chaotyczne, małoczytelne. Widac że nikt nie ma pojęcia ani pomysłu na to jak powinny wyglądać. I jeszcze jedno. Reklama Firmy. Czy to ona powinna być wizytówkją naszego miasta? Jeżeli ktoś wpiswze w google jej nazwe, to na drugim miejscu pojawia się poniższa informacja http://cynarskie go1.republika.pl Nie lepiej było porozmawiac np. z Ceramiką Paradyż - firmą o zasięgu światowym. Znaną i poważaną?

Opinie
Reklamamuzyczny spektakl Metamorfozy
Reklama
„Miłość jak miód” „Miłość jak miód” „Miłość jak miód”seans w ramach cyklu Kultura Dostępna!W czwartkowe popołudnie, 28 listopada w kinach zagości cykl Kultura Dostępna i polska komedia romantyczna „Miłość jak miód”. Majka i Agata zamieniają się miejscami, dzięki czemu odnajdują wielkie uczucie.Majkę (Agnieszka Suchora) i Agatę (Edyta Olszówka) równie dużo łączy, co dzieli. Obie są po pięćdziesiątce, przechodzą menopauzę i nie wierzą, że w ich życiu cokolwiek zmieni się na lepsze. Jedna mieszka nad Bałtykiem, druga w Tatrach. Jedna prowadzi cukiernię, druga jest wziętą architektką wnętrz. Jedna jest wdową, drugą partner właśnie zostawił dla młodszej. Jedna poświęca się dzieciom i wnukom, kompletnie zapominając o sobie, druga nie ma rodziny i dba o swój duchowy rozwój. Pewnego dnia przyjaciółki spotykają się na pogrzebie koleżanki z liceum. Agata namawia Majkę do spontanicznego wyjazdu w góry, sama zaś zajmuje jej miejsce. Nieoczekiwana zamiana ról przynosi szereg komplikacji, zabawnych zwrotów akcji i wyzwań, którym kobiety będą musiały stawić czoła. Czy uda im się przezwyciężyć przyzwyczajenia, uprzedzenia i lęki? Czy zdobędą się na odwagę, żeby otworzyć się na miłość i rozpocząć nowy rozdział w życiu? Czy naprawdę nigdy na nic nie jest za późno?Kultura Dostępna w Kinach jest częścią programu realizowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, którego operatorem jest Narodowe Centrum Kultury. Projekt dofinansowano ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Szczegółowe informacje i repertuar najnowszej edycji cyklu w kinach Helios w całej Polsce dostępne są pod adresem: www.helios.pl/kultura_dostepna oraz www.nck.pl/projekty-kulturalne/projekty/kultura-dostepna. Data rozpoczęcia wydarzenia: 28.11.2024
Repertuar kina Helios Repertuar kina Helios Tegoroczna jesień nie przestaje zaskakiwać różnorodnymi nowościami. Od najbliższego piątku w repertuarze kin Helios zagoszczą aż trzy premiery: „Simona Kossak”, „Vaiana 2” i „Heretic”. Ponadto widzowie mogą zapoznać się z licznymi filmowymi przebojami oraz projektami specjalnymi, takimi jak Kultura Dostępna czy Maraton Władcy Pierścieni.Polską nowością na najbliższy tydzień jest dramat „Simona Kossak”, przybliżający prawdziwą historię potomkini artystycznej rodziny Kossaków. Młoda kobieta porzuca dotychczasowe życie i towarzyskie salony, aby objąć posadę naukowczyni w Białowieży. W środku puszczy, pomimo trudnych warunków – bez prądu i bieżącej wody – rozpoczyna życie na własnych warunkach. Tam poznaje fotografa Lecha Wilczka, z którym łączy ją niezwykła relacja. Jednakże wyobrażenia Simony o pracy przyrodnika ulegają bolesnej weryfikacji. Musi stanąć w obronie nie tylko swoich ideałów, ale również świata roślin i zwierząt… W rolach głównych występują: Sandra Drzymalska, Jakub Gierszał i Agata Kulesza.W repertuarze znajdzie się także nowa animacja wprost ze studia Disney – to „Vaiana 2”, czyli kontynuacja ciepło przyjętej historii nawiązującej do kultury wysp Polinezji. Trzy lata po wydarzeniach z pierwszej części, Vaiana otrzymuje nieoczekiwane wezwanie od swoich przodków. Dziewczyna musi wypłynąć na dalekie i dawno zapomniane wody Oceanii. Vaiana zbiera więc grupę śmiałków gotowych na przygodę życia, wśród których znajduje się jej przyjaciel Maui. Ich zadaniem będzie przełamanie niebezpiecznej klątwy, a nie będzie to proste, gdyż będą musieli stawić czoła starym i nowym wrogom.Jesienna aura sprzyja oglądaniu horrorów, a już w najbliższym tygodniu pojawi się kolejna nowość z tego gatunku. „Heretic” opowiada o dwóch młodych kobietach, które od drzwi do drzwi starają się głosić słowo Boże. W jednym z domów otwiera im czarujący pan Reed – szybko okazuje się jednak, że mężczyzna posiada diaboliczną drugą twarz. Niespodziewanie wszystkie wyjścia zostają zamknięte, a podejrzany gospodarz co chwila pojawia się, aby zadać im kolejną zagadkę testującą ich wiarę. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest przetrwanie…Ponadto w repertuarze Heliosa znajdą się hitowe nowości ostatnich tygodni, takie jak „Gladiator 2” w reżyserii Ridleya Scotta. Lucjusz jako dziecko był świadkiem śmierci Maximusa z rąk swojego wuja Commodusa. Teraz decyduje się walczyć w Koloseum jako gladiator, aby przeciwstawić się dwóm cesarzom, rządzącym Rzymem żelazną pięścią. Z wściekłością w sercu i z nadzieją na lepszą przyszłość Cesarstwa Lucjusz musi spojrzeć w przeszłość, aby znaleźć siłę i honor, by zwrócić chwałę Rzymu jego ludowi.Fani kina familijnego mogą wybrać się do kin na pozytywną produkcję „Paddington w Peru”. Tytułowy bohater wraz z rodziną Brownów postanawia wyruszyć w daleką podróż do Ameryki Południowej, a dokładniej do Peru, aby odwiedzić swoją ukochaną ciocię Lucy. W tym celu wszyscy udają się do umieszczonego nieopodal lasu deszczowego Domu dla Emerytowanych Niedźwiedzi. To jednak dopiero początek niezwykle ekscytującej przygody, w trakcie której odkryją wiele tajemnic.Kinomani, którzy pragną poczuć ducha zbliżających się Świąt, mogą zapoznać się z najnowszą częścią kultowej serii. Film „Listy do M. Pożegnania i powroty” ukazuje losy różnorodnych bohaterów, które krzyżują się w Wigilię. Do sagi po dłuższej przerwie powraca postać Mikołaja. Mężczyzna odwiedza dawnych i nowych przyjaciół, podczas gdy jego synek Ignaś rusza w pościg za utraconym prezentem i duchem Świąt… Ponadto w obsadzie znalazła się plejada polskich gwiazd!Kina Helios słyną z organizacji popularnych Nocnych Maratonów Filmowych, najbliższa edycja cyklu będzie w pełni poświęcona produkcjom stworzonym na podstawie dzieł J.R.R. Tolkiena. W piątek, 22 listopada odbędzie się Maraton Władcy Pierścieni, podczas którego widzowie będą mogli obejrzeć wszystkie części przebojowej trylogii w wersji reżyserskiej. Z kolei melomani mogą wybrać się do Heliosa na porywające koncerty uwielbianego tenora. Widowisko „Andrea Bocelli 30: The Celebration”, które zawita na wielkich ekranach 23 i 24 listopada, podsumowuje trzydzieści lat artysty na scenie i jest okazją do przypomnienia największych przebojów w jego wykonaniu. W poniedziałek, 25 listopada w wybranych lokalizacjach odbędą się seanse z cyklu Kino Konesera. Widzowie będą mogli zobaczyć słynny koreański thriller „Oldboy” w odnowionej jakości obrazu. Główny bohater, Dae-su, mści się po latach za zabójstwo swojej żony… Natomiast w czwartkowe popołudnie, 28 listopada w kinach zagości cykl Kultura Dostępna i polska komedia romantyczna „Miłość jak miód”. Majka i Agata zamieniają się miejscami, dzięki czemu odnajdują wielkie uczucie.Bilety na listopadowe seanse dostępne są w kasach kin Helios, w aplikacji mobilnej oraz na stronie www.helios.pl. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a  także zaoszczędzić w ramach oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”. Data rozpoczęcia wydarzenia: 22.11.2024
Poszukiwanie Świętego Mikołaja Poszukiwanie Świętego Mikołaja Bezpłatnym autobusem komunikacji miejskiej na poszukiwanie Świętego Mikołaja w SpaleWybieracie się na Poszukiwanie Świętego Mikołaja w Spale? Zachęcamy tomaszowskich poszukiwaczy przygód od skorzystania z bezpłatnego transportu publicznego. W niedzielę 1 grudnia, będzie można dojechać i wrócić ze Spały specjalną linią komunikacji miejskiej.V edycja rodzinnej gry terenowej Poszukiwanie  Świętego Mikołaja odbędzie się ona na terenie Spalskiego Parku im. Prezydentów II Rzeczpospolitej. Impreza rozpocznie się już 1 grudnia, o godzinie 12:00 w Spalskiej Sołtysówce. Organizatorzy zapraszają dzieci wraz z opiekunami do wzięcia udziału we wspólnej zabawie i odnalezieniu drogi do świętego Mikołaja.Na szlaku przygody czekają liczne atrakcje w tym m.in. stanowisko Miejskiego Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim, na którym za wykonanie zadania otrzymacie na mapie wyzwań stosowny stempel.Napiszcie list do świętego Mikołaja i wyruszajcie linią specjalną Miejskiego Zakładu Komunikacji w Tomaszowie Mazowieckim w drogę.Rozkład jazdy bezpłatnych autobusów miejskich linii nr 54 na Spalskie Mikołajki z pl. Kościuszki do Spały (i z powrotem) w niedzielę 1 grudnia br.:- odjazdy z Tomaszowa Mazowieckiego z przystanku pl. Kościuszki – centrum godz.:11:00, 12:00, 13:00, 14:30, 15:30, - odjazdy ze Spały (przystanek przy stacji paliw) godz.:11:35, 12:35, 14:05, 15:05, 17:00.Data rozpoczęcia wydarzenia: 01.12.2024
Reklama
Reklamamuzyczny spektakl Metamorfozy
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
bezchmurnie

Temperatura: 5°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 15 km/h

Reklama
Reklama
Wasze komentarze
Autor komentarza: tTreść komentarza: Kto powiedział, że hotel musi prowadzić miasto. Baza hotelowa jest wokół tm - tylko miasto nic z tego niema (nie zarabia). Opracowywana strategia jest tylko na papierze, a jak się ma do realizacji. Powstał wspólny projekt miasta i gminy, są wycieczki itd. (chyba chodzi o wycieczkę do Padwy).Źródło komentarza: Kilka słów o turystyce w Tomaszowie Maz. - list czytellnikaAutor komentarza: AjdejanoTreść komentarza: Jestem - ZA, a nawet - PRZECIW... A tak na poważnie: przecież doskonale wiesz, że te moje, różne wpisy w żaden sposób nie świadczą o moim pragnieniu, aby dorwać się do "wadzy", ale, najzwyczajniej odzwierciedlają moje poglądy. Nieraz są trochę przesadne. Czy, wobec tego uważasz, że moje poglądy muszą odpowiadać poglądom innych ?! Mam prawo, tak, jak i Ty, pisać o tym, co w mojej główce siedzi. I nie zamierzam się z tego nikomu tłumaczyć. Zwłaszcza tej ogromnej większości, która ma w główkach czerwone... Trzeba wielu lat, aby czerwone pająki przestały dominować w Polsce. Pozdrowienia od starego czekisty.Źródło komentarza: Mariusz Węgrzynowski sam powinien złożyć rezygnacjęAutor komentarza: SpecjalistaTreść komentarza: Co za bełkot - od Sasa do lasa. Baza hotelowa jest wokół tm - ile masz ze Smardzewic czy spały do miasta? Raz ze miasto nie może zgodnie z ustawą prowadzić hotelu - dwa - mamy szanse jedynie opierać się o turystykę weekendową. Trzeba myśleć racjonalnie. Mówią to wszystkie strategie opracowane przez ostatnie lata - ale autor tam chyba nie zajrzal. Powstał wspólny projekt miasta i gminy, są wycieczki itd. Teraz czas na rozwój tego pomysłu i sieciowanie atrakcji. Tak się robi współcześnie turystykę - a nie znaczki na lodówkę (chociaż te też w informacji turystycznej widziałem). We wszystkich dostępnych publicznie opracowaniach wychodzą dwie dominanty: arena i niebieskie źródła. Miasto chciało dołożyć kolejną pozycję na listę: termy - no ale wyszło wszyscy wiemy jak. Skansen, groty co rok publikują ilu turystów ich odwiedza - bardzo łatwo znaleźć te liczby w raportach o stanie miasta - więc jest nieźle, a teraz trzeba to wszystko rozwijać. Tylko na to potrzebna jest kasa i z tym zawsze największy problem. Ps. Inne miasta wielkości TM likwidują rowery - bo prawie nikt nie korzysta a to wielomilionowe obciążenie dla budżetu.Źródło komentarza: Kilka słów o turystyce w Tomaszowie Maz. - list czytellnikaAutor komentarza: czerwonyTreść komentarza: Niesamowita liczba widzów. I to darmo...Źródło komentarza: Wiosenne spotkanie późną jesienią na plusAutor komentarza: chewezTreść komentarza: A kto Promował P.G. na prezesa MZKŹródło komentarza: Mariusz Węgrzynowski sam powinien złożyć rezygnacjęAutor komentarza: mTreść komentarza: Ciekawe co w temacie ma do powiedzenia Ajdejano. Człowiek obeznany we wszystkich tematach.Źródło komentarza: Kilka słów o turystyce w Tomaszowie Maz. - list czytellnika
Reklama
Łóżko rehabilitacyjne  Elbur PB 636 Łóżko rehabilitacyjne Elbur PB 636 Cena: Do negocjacjiZ pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów oraz montaż gratisNa zdjęciu: Łóżko PB 636 w kolorze dąb sonoma z dzielonymi barierkami po jednej stronie łóżka. Akcesoria: Lampa przyłóżkowa. Szczególną cechą modelu łóżka PB 636 jest możliwość opuszczenia leża do poziomu 29 cm. Niska pozycja pozwala na większy komfort użytkowania osobom o niższym wzroście oraz redukuje w znacznym stopniu możliwość odniesienia urazu w sytuacjiprzypadkowego wypadnięcia. Zakres regulacji wysokości, pozwala na pracę opiekunów w optymalnych warunkach. Możliwość stosowania dzielonych barierek powoduje, że użytkownik nie musi być na stałe ograniczony barierami w przestrzeni łóżkaKolory standardowe: Kolory niestandardowe*: DETALE PRODUKTU:1. Położenie leża 29 cm od podłogi4. Pilot z blokadą poszczególnych funkcji2. Dekoracyjna osłona leża5. Podwójne koło z hamulcem3. Nowoczesny napęd podnoszenia leża6. Dzielona barierka (opcja)OPCJE:zmiana długości i wypełnienia leża • zmiana kolorystyki • dzielone barierkiPODSTAWOWE DANE TECHNICZNEBezpieczne obciążenie robocze175 kgMaksymalna waga użytkownika140 kgRegulacja wysokości leża:od 29 do 72 cmRegulacja segmentu oparcia pleców:0 ÷ 70°Regulacja segmentu oparcia podudzi:0 ÷ 20°Wymiary zewnętrzne długość × szerokość:207 × 106 cmPrześwit pod łóżkiem:ok. 16 cmCiężar całkowity:118,6 kgKółka jezdne:100 mm z hamulcem FUNKCJEDO POBRANIA: Karta produktu PB-636 [PDF]
Reklama
Napisz do nas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama