Inwestując w reklamę zawsze powinieneś uwzględnić formę obrazu – to ona pomaga dotrzeć do określonych odbiorców, szczególnie jeżeli są to odbiorcy indywidualni. Film reklamowy dla firmy to jeden z najpopularniejszych i najskuteczniejszych nośników obrazu.
Czym jest film reklamowy dla firmy?
Film reklamowy dla firmy to najczęściej krótkie, dynamiczne wideo o mocnym, wyrazistym przekazie, adresowane do określonej grupy odbiorców, będącej klientelą przedsiębiorstwa promowanego w filmie. Co to oznacza? Przy pomocy wideo z reklamą możesz przekonywać odbiorców do skorzystania z Twoich usług lub zakupu określonych produktów.
Reklamy w formie wideo oparte są często na technikach perswazyjnych, humorystyce, morałach lub tzw. storytellingu (czyli opowiadaniu historii z marką lub produktem w tle). Niegdyś wideo tego typu było emitowane na antenach telewizji – dziś największym nośnikiem wideoreklam jest Internet.
W jaki sposób zrealizować odpowiedni film reklamowy dla przedsiębiorstwa?
Do realizacji odpowiednich filmów reklamowych dla firm warto zaangażować profesjonalistów. To oni ustalą z Tobą plan na film, przygotują scenariusz i pomysł, zatrudnią aktorów lub przygotują animacje i zaczną kręcić. Następnie wideo będzie poddane postprodukcji i stanie się gotowym orężem w walce o nowego klienta.
Warto pamiętać, że na sukces filmu reklamowego wpływa pomysł i wykonanie. Wszystko trzeba dokładnie zaplanować – od przekazu wideo, przez jego formę i treść, aż po czas nagrania i charakter postprodukcyjny. Wszystko to jest niezwykle istotne.
Dlaczego inwestycja w reklamowe wideo to dobra inwestycja?
Z jakiego powodu warto w ogóle zamówić wideo reklamowe? Przede wszystkim to świetny sposób na budowanie wizerunku marki. Firma obecna w przekazie obrazowym jest wiarygodna w oczach potencjalnych klientów i zapada im w pamięć – nawet podprogowo. Poza tym film reklamowy umieszczony w sieci daje ogromne możliwości promocyjne. Jeżeli jest naprawdę dobry, ma szansę stać się tzw. wiralem. Oznacza to, że Internauci będą go sobie sami przesyłać, doceniając jego walory humorystyczne i realizacyjne, a to z kolei prowadzi do de facto darmowej promocji danego przedsiębiorstwa – taki sposób promocji wykorzystuje m.in. marka Nike czy Pepsi, które zatrudniają piłkarzy do swoich filmów i wideo oglądane są przez miliony osób na całym świecie.
Nie ma więc co zwlekać – czas na inwestycję w film reklamowy, który może stać się prawdziwym kluczem do sukcesu!
Zobacz pełną ofertę: Krótkie Formy - produkcja filmowa, postprodukcja, video marketing
Napisz komentarz
Komentarze