Wydarzenie odbyło się w dniach 16-19 lutego w Katowicach i przyciągnęło blisko 25 tys. osób – 5 tys. gości biznesowych oraz 20 tys. zwiedzających. Przez cały czas trwania 4 Design Days Ceramika Paradyż prezentowała swoje produkty na stoisku zaaranżowanym w formie nowoczesnych pomieszczeń mieszkalnych.
Szczególne miejsce zajmowały na nim, nagrodzone najważniejszymi międzynarodowymi wyróżnieniami z dziedziny wzornictwa przemysłowego, kolekcje Elanda/Elando 25x75 cm (iF Design Award 2017) oraz Trakt 75x75 cm (Red Dot Design Award 2016). Ponadto uczestnicy wydarzenia podziwiać mogli nowe kolekcje płytek ściennych, zestawione z popularnymi, drewnopodobnymi płytkami podłogowymi oraz wielkoformatowe slaby ceramiczne, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem, szczególnie w dniach przeznaczonych dla profesjonalistów.
– Na dokładną analizę naszego udziału w 4 Design Days przyjdzie czas, natomiast oceniając na gorąco jesteśmy pozytywnie zaskoczeni rozmachem imprezy. W ciągu czterech dni nasze stoisko odwiedziły tłumy osób – architekci, projektanci, specjaliści z branży, a także klienci finalni, zainteresowani produktami marki Paradyż. Przeprowadziliśmy mnóstwo inspirujących rozmów, które pomogą nam jeszcze lepiej dopasować naszą ofertę do potrzeb rynku – mówi Tomasz Popielawski, Rzecznik Prasowy Grupy Paradyż.
Ceramika Paradyż sprawdziła się także jako aktywny partner 4 Design Days. Przedstawiciele firmy występowali w roli ekspertów podczas licznych paneli dyskusyjnych i wykładów. Brali udział w dyskusji dotyczącej współczesnego designu wnętrz mieszkaniowych, w panelu dotyczącym łazienek przyszłości, czy panelu na temat projektowania kuchni „z sensem i wrażliwością”. W ramach cyklu „Success Story” przedstawiciele marki zaprezentowali kolekcję Trakt, nagrodzoną Red Dot Design Award, i opowiadali jak stworzyć produkt, który zmieni świat, będzie ponadczasowy, ale przede wszystkim użyteczny. Podczas dni otwartych eksperci Ceramiki Paradyż poprowadzili cykl prezentacji o inspiracjach wzorniczych i wpływie trendów na otoczenie człowieka. Wszyscy zaineresowani mogli również posłuchać o 28-letniej historii firmy, jej produktach i ciekawych realizacjach.
Napisz komentarz
Komentarze