[reklama2]
Zaufaj profesjonalnemu grafikowi w drukarni
Wizytówkę bez trudu można zaprojektować samodzielnie, wykorzystując do tego celu programy takie jak Adobe Illustrator czy InDesign. Ich obsługa dla laika jest jednak często zbyt skomplikowana, przez co osoby nieposiadające odpowiednich umiejętności decydują się na skorzystanie z pomocy grafika. Najlepszym wyborem jest zatrudnienie grafika, który pracuje w miejscu takim jak drukarnia online. Będzie on posiadał wiedzę, jak pracują maszyny w danej drukarni, dzięki czemu zaprojektuje w wizytówce odpowiedniej wielkości spady czy wykorzysta barwy, jakie jest w stanie wydrukować dane urządzenie.
Profesjonalista zadba również o to, by logo firmy zostało wykorzystane w odpowiedni sposób, czyli z zachowaniem prawidłowych proporcji, kolorystyki oraz pola ochronnego. Dodatkowo jeżeli firma zamawiająca wizytówkę nie posiadała dotychczas księgi znaku, grafik zatrudniony w drukarni może zadbać o jej przygotowanie, by stworzyć w ten sposób spójną identyfikację wizualną marki.
Format wizytówki
Kluczową kwestią jest format wizytówki. Wiele firm daje się skusić nietypowym rozmiarom wizytówek, co często daje efekt odwrotny od zamierzonego. Choć może wydawać się, że zamawianie standardowej wizytówki w rozmiarze 90x50 mm jest nudne, w rzeczywistości jest najlepszym rozwiązaniem. Klasyczny format idealnie odwzorowuje wielkość kart kredytowych czy lojalnościowych, które większość osób nosi w portfelach, dzięki czemu wizytówka również może zostać schowana wśród dokumentów i narzędzi płatniczych. W ten sposób jest chroniona przed zgubieniem i przypadkowym wyrzuceniem, co sprawia, że efekt reklamowy jest bardziej zadowalający.
Jeżeli firma chce się wyróżnić, może zaprojektować samodzielnie lub zlecić grafikowi zaprojektowanie wizytówki w orientacji pionowej. Zwykle wizytówki są drukowane w orientacji poziomej, przez co prosty zabieg odwrócenia sposobu zadrukowania papieru pozwala wyróżnić się na tle materiałów promocyjnych konkurencji. Często pionowy układ nadruku pozwala lepiej rozplanować informacje umieszczone na wizytówce bądź wyeksponować efektywniej logo o nietypowym kształcie.
Napisz komentarz
Komentarze