W trosce o Państwa bezpieczeństwo przypominamy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych może odwiedzić swoich klientów w trzech przypadkach. Wszystkie związane są z kontrolą. Jedna to kontrola płatników składek, która odbywa się w siedzibie firmy. Druga to kontrola wykorzystania zwolnienia lekarskiego, która wiąże się z wizytą pracownika ZUS w domu lub miejscu pracy danej osoby. Ostatnia z kontroli dotyczy zaś prawidłowości orzekania o niezdolności do pracy. Tu z zasady chory wzywany jest na badanie do ZUS. Dopiero, gdy nie może się na nim stawić, lekarz orzecznik przeprowadzi badanie kontrolne w domu.
W innych przypadkach Zakład Ubezpieczeń Społecznych nie wysyła swoich pracowników do domów klientów.
Stąd uczulamy i prosimy o ostrożność. Jeżeli ktokolwiek ma wątpliwość co do wiarygodności kontaktujących się osób, prosimy o kontakt z Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS pod numerem telefonu: 22 560 16 00.
Napisz komentarz
Komentarze