Akcja promocyjna Helios i Pentel została przygotowana specjalnie z myślą o nowym roku szkolnym, a jej celem jest umilenie powrotu do szkolnej ławki, a także zmotywowanie uczniów do nauki. Każdy, kto w dniach 20-22 września zakupi bilet do kina i dodatkowo minimum średni zestaw barowy może liczyć na upominek w postaci markowego długopisu marki Pentel.
- Pentel jest firmą, która od lat pomaga uczniom spojrzeć na naukę jak na cos przyjemnego i twórczego. Dlatego zdecydowaliśmy się na udział we wspólnej akcji promocyjnej z firmą Helios, pokazując kino jako atrakcyjne miejsce dla uczniów i szkół. Razem dowodzimy, że nauka nie musi być nudna i standardowa. W kinie, podobnie jak w procesie twórczym, jest miejsce na inwencję rozmach i niebanalne pomysły – mówi Maksymilian Imiałek, product manager w firmie Pentel.
Organizatorzy, za pomocą akcji chcą podkreślić wagę kina, dużego obrazu i kultury filmowej w procesie edukacji, działania na wyobraźnie i rozwoju twórczego myślenia.
Dodatkowo, specjalnie dla naszych czytelników mamy dwa podwójne zaproszenia na dowlnie wybrany seans w dniach 20-22 września. To spora gratka, bo w tym tygodniu czeka na nas kilka nowych filmów w tym filmowa biografia księżnej Diany. Zaproszenia otrymają osoby, które jako pierwsze przyślą do nas maile z odpowiedzią na pytanie:
Którego września w tym roku rozpoczął się rok szkolny?
Napisz komentarz
Komentarze