Na podstawie § 2 i 3 Uchwały Nr XXXIV/304/2013 Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 30 stycznia 2013 r. w sprawie określenia terminu, częstotliwości i trybu uiszczenia opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz w związku ze złożoną deklaracją/deklaracjami o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi informujemy, że zadeklarowaną kwotę należy uiszczać w terminie do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego opłata ta dotyczy (tzn. opłatę za lipiec należy wpłacić do 15 sierpnia, a za m-c sierpień do 15 września itd.).
Opłaty należy uiszczać:
1) przelewem na rachunek bankowy Gminy – Miasto Tomaszów Mazowiecki w ING Bank Śląski S.A, na indywidualnie przypisane konto bankowe*;
2) w kasie banku prowadzącego obsługę bankową Gminy – Miasto Tomaszów Mazowiecki tj. w ING Bank Śląski Oddział w Tomaszowie Maz. ul. P.O.W 3, w godz. od 10.00 do 17.00 (od płatności dokonywanych w banku nie są pobierane dodatkowe opłaty).
3) w kasie Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim w formie gotówki lub kartą płatniczą (poniedziałek, wtorek, czwartek i piątek w godz. od 8.00 do 15.00, a w środę w godz. od 8.00 do 16.30 – z 15 minutową przerwą każdego dnia od 14.00 do 14.15);
Dane potrzebne do prawidłowego wypełnienia druku przelewu:
nazwa odbiorcy – Gmina-Miasto Tomaszów Maz. ul. P.O.W. 10/16, 97-200 Tomaszów Maz.
nr rachunku odbiorcy – indywidualnie przypisane konto bankowe*
kwota – należy wpisać kwotę, która została obliczona na podstawie złożonej/złożonych deklaracji,•
nazwa zleceniodawcy – imię i nazwisko lub pełna nazwa oraz adres właściciela nieruchomości,
tytuł: opłata za gospodarowanie odpadami komunalnymi za m-ce (w tym miejscu należy podać za jakie miesiące jest uiszczana opłata).
Zgodnie z art. 6m ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( t.j. Dz. U. 2012 poz. 391 z późn. zm.) w przypadku zmiany danych będących podstawą ustalenia wysokości należnej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi (zmiany liczby mieszkańców zamieszkujących daną nieruchomość lub sposobu zbierania odpadów) właściciel nieruchomości zobowiązany jest złożyć nową (skorygowaną) deklarację w terminie 14 dni od dnia nastąpienia zmiany.
*UWAGA
Indywidualnie przypisany numer rachunku bankowego został przekazany przy składaniu deklaracji każdemu właścicielowi nieruchomości na odrębnym dokumencie w formie karty informacyjnej.
W przypadku zagubienia prosimy o kontakt pod numerem telefonu 44 724-23-11 wew. 251 i 278
lub adresem e-mail: [email protected] lub [email protected].
Wszelkie pytania dotyczące płatności prosimy kierować pod nr telefonu 44 724-23-11 wew. 285 i 283 lub na adres e-mail: [email protected] i [email protected] oraz bezpośrednio w Urzędzie Miasta Tomaszowa Maz. w pokoju nr 1 (parter budynku głównego Urzędu Miasta w Tomaszowie Maz. ul. P.O.W. 10/16).
Napisz komentarz
Komentarze