Głównym założeniem projektu było pokazanie odbiorcom, że formacja jaką jest Policja stawia przede wszystkim na ludzi. Spot pokazuje policjantów w trakcie różnych prywatnych zajęć, realizujących zainteresowania, hobby. Pokazujemy także te same osoby zaangażowane w codzienne obowiązki służbowe.
Wybór bohaterów spotu nie był przypadkowy. To policjanci z woj. łódzkiego z różnych komend i wydziałów. To funkcjonariusze, z którymi przeciętny mieszkaniec regionu może mieć bezpośredni kontakt na co dzień. Nie bez znaczenia były też prywatne zainteresowania policjantów promujących zawód jaki wykonują. Chcieliśmy zwrócić uwagę odbiorców na to jak różne cechy może posiadać przyszły policjant.
Mamy, więc policjanta, którego fascynuje wędkarstwo - cechy to oczywiście spokój, opanowanie, cierpliwość ( w służbie instruktor strzelań policyjnych KMP w Łodzi ) Pokazana jest mistrzyni świata w Taekwon-do ITF – cechy to doskonale wysportowana osoba, promująca zdrowy styl życia (zajmuje się profilaktyką w KPP w Tomaszowie
Mazowieckim). Kolejny bohater spotu to policjant, który pielęgnuje wielopokoleniową rodzinną tradycję jaką jest pszczelarstwo - cechy konsekwencja i odpowiedzialność ( na co dzień dzielnicowy w KMP w Piotrkowie Trybunalskim ). Na koniec pojawia się policjantka, która prywatnie trenuje jeździectwo. W KMP w Łodzi jest przewodnikiem psa służbowego KARO– cecha jaką ją charakteryzuje to przede wszystkim empatia.( „…Ktoś kto kocha zwierzęta kocha również i ludzi…”)
Spot będzie emitowany na stronach internetowych policji woj. łódzkiego i współpracujących z nią instytucji.
~https://www.youtube.com/embed/a_3tsnC1olw?controls=0&showinfo=0&rel=0&autoplay=1&loop=1&playlist=a_3tsnC1olw
Napisz komentarz
Komentarze