O przyczyny takiego stanu rzeczy chcieliśmy zapytać naczelnika Wydziału Obsługi Urzędu Miasta w Tomaszowie Mazowieckim, Marka Krawczyka. Nie udało nam się jednak, ponieważ… telefony urzędowe jak zwykle nie działają.
Doradzono nam byśmy wybrali bezpośrednio numer wewnętrzny ale nie da się tego zrobić, ponieważ nie można uzyskać żadnego połączenia.
Kłopoty z urzędową centralą, można powiedzieć, są od zawsze. Po połączeniu słyszymy głos, który zachęca do wybrania numeru wewnętrznego, na tym informacja się kończy. Czy tak powinno być? Przecież do Urzędu telefonują nie tylko jego pracownicy.
- Przynajmniej te podstawowe numery powinny pojawiać się w komunikacie głosowym – mówi nam wiceszef Rady Miejskiej Tadeusz Adamus. – Telefonistka zajmuje się również innymi sprawami w kancelarii i nie zawsze ma czas odebrać telefon.
Aby się dodzwonić należy więc numer wewnętrzny znać, inaczej jest się zmuszonym do często bardzo długiego oczekiwania na zgłoszenie telefonistki. O ile wogóle ktokolwiek odbierze.
Napisz komentarz
Komentarze