Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie sesji i powitanie zebranych.
2. Przyjęcie protokołu z XXXIII nadzwyczajnej sesji Rady Miejskiej Tomaszowa Maz. z dnia 19 listopada 2008 roku oraz z XXXIV sesji z dnia 26 listopada 2009 roku
3. Przedstawienie porządku obrad XXXV sesji Rady Miejskiej
4. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Budżetu Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na 2009 rok
- przedstawienie projektu budżetu miasta na 2009 rok wraz z uzasadnieniem,
- przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Łodzi
- przedstawienie opinii Komisji Budżetu i Działalności Gospodarczej Rady Miejskiej
- dyskusja nad zgłoszonymi poprawkami i ich przegłosowanie,
- głosowanie nad projektem uchwały
5. Podjęcie uchwały w sprawie dokonania zmian w „Budżecie Miasta Tomaszowa Mazowieckiego na 2008 rok”.
6. Podjecie uchwały w sprawie ustalenia wydatków, które nie wygasają z upływem roku budżetowego 2008.
7. Podjęcie uchwały w sprawie użyczenia nieruchomości zabudowanej położonej w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Modrzewskiego nr 9/11 na rzecz „Skansenu Rzeki Pilicy w Tomaszowie Mazowieckim”.
8. Podjecie uchwały w sprawie upoważnienia Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tomaszowie Mazowieckim do załatwiania indywidualnych spraw z zakresu administracji publicznej.
9. Podjęcie uchwały o zmianie uchwały w sprawie przyjęcia „Programu współpracy Gminy Miasto Tomaszów Mazowiecki z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2009”.
10. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Lokalnego programu przeciwdziałania zjawisku bezdomności na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego”.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zmian w składach osobowych Komisji Rady Miejskiej.
12. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego na 2009 rok.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Tomaszowa Mazowieckiego na 2009 rok.
14. Informacja o działalności Prezydenta Miasta w okresie między sesjami oraz wykonania uchwał podjętych na poprzedniej sesji.
15. Informacja o działalności Przewodniczącego Rady Miejskiej i Wiceprzewodniczących w okresie między sesjami.
16. Interpelacje i wnioski radnych.
17. Korespondencja i sprawy różne.
18. Zamknięcie obrad XXXV sesji Rady Miejskiej
Napisz komentarz
Komentarze