Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
wtorek, 26 listopada 2024 10:34
Reklama
Reklama

Tomaszów Wita?

Co tworzy pozytywny wizerunek? Jakie czynniki odpowiedzialne są za to, że postrzegamy coś jako ładne lub brzydkie, zadbane lub niechlujne i opuszczone? Wiele osób szukając odpowiedzi na te pytania sięga wysoko chmur. Tymczasem odpowiedź znajduje się wprost pod naszymi nogami lub na wprost naszych oczu.

Strategie, koncepcje i plany. Rozwój i promocja miasta. Słyszymy to już co najmniej 15 lat. W tym czasie podejmowano różne działania mające wypromować nasze miasto. Raz jako centrum turystyki „weekendowej”, innym razem jako przyszłe zagłębie przemysłowe.

Aby ten cel osiągnąć wyprodukowano m.in. tysiące ulotek, lepszych i gorszych folderów reklamowych (te wydane niedawno przez powiat możecie obejrzeć w naszej galerii), gadżetów, plakatów i kalendarzy. Miejscy i powiatowi urzędnicy brali udział w targach i konferencjach. Skutek tego wszystkiego jaki jest wszyscy wiemy. Nawet specjalna strefa ekonomiczna przeniesiona do nas dzięki Mirosławowi Kuklińskiemu nie spełniła pokładanych w niej oczekiwań i nadziei. Po blisko 10 latach zainstalowały się w niej tak naprawdę dwie firmy.

Inwestorzy pojawiają się, oglądają miasto i znikają. Turystów coraz mniej z uwagi na kwitnący Zalew Sulejowski i brak informacji turyststyczno - ekonomicznej.

Kolejnym sposobem promocji miasta były artykuły sponsorowane. To nowa formuła wprowazdzona przez obecnego prezydenta miasta. Kilka miesięcy temu zarówno miasto jak i powiat wydatkowały kilkadziesiąt tysięcy złotych na teksty w czasopiśmie The Warsaw Voice (pisaliśmy na ten temat w artykule Głos Tomaszowa w Głosie Warszawy). Materiał się ukazał i... możemy potraktować go jak makulaturę. Naszym zdaniem ich oddziaływanie było ograniczone by nie powiedzieć znikome, mimo, że jak twierdzi wydawca, dociera ono do 40 tysięcy czytelników. Zapewne nikt nigdy nie będzie w stanie ocenić ile osób przyjechało do Tomaszowa w wyniku lektury lakonicznych tekstów zamieszczonych w Głosie Warszawy. Nie ulega natomiast wątpliwości, że liczba odbiorców reklamy oraz jej skuteczność nie powinna pozostawać bez znaczenia przy podejmowaniu decyzji o zastosowaniu tej czy innej jej formy.

Powyższy wstęp miał na celu ukazanie, że czasami kosztowna i poprowadzona z "rozmachem" (tak się oczywiście komuś wydawać może) akcja promocyjna nie koniecznie musi odnieść pożądany skutek. Często snując dalekosiężne wizje i koncepcje tracimy dystans i nie dostrzegamy tego co znajduje się na wyciągnięcie ręki. Czymże jest 40 tysięcy przypadkowych czytelników anglojęzycznego The Warsaw Voice w porównaniu z kilkunastoma tysiącami samochodów przejeżdżającymi codziennie trasą K8?

Sprawdziliśmy dzisiaj co widzi podróżny przemieszczający się nie tylko tą ale i innymi drogami okalającymi miasto. Jakie elementy promocyjno – marketingowe zastosowano, by zachęcić do złożenia tutaj wizyty. Niestety stwierdzić należy, iż jest to obszar zaniedbany.

Na początek „trasa szybkiego ruchu” - odcinek od Zawady aż do wjazdu w okolicach wysypiska śmieci (gmina Lubochnia). Kilka kilometrów drogi biegnącej praktycznie wzdłuż całego miasta. Znajdziemy tu tylko jedną, pochodzącą chyba sprzed 20 lat tablicę informacyjną (fot. 1) namawiającą do odwiedzenia Borek nad Zalewem Sulejowskim. Jej stan i wygląd zachęcają raczej do ucieczki niż wizyty. Nie najlepiej to świadczy niestety nie tylko o gospodarzach miasta (bo kto z przejezdnych zna Zagozdona, czy Haraśnego) ale i o jego mieszkańcach.

Nie znajdziemy nawet najmniejszej informacji na temat: Skansenu Rzeki Pilicy, Niebieskich Źródeł, Rezerwatu Żubrów i innych atrakcji miasta i powiatu.

Generalnie należy stwierdzić, że wiele osób jadących tą drogą myśli, że przejeżdża nie obok Tomaszowa ale w pobliżu … Paradyża. Dzieje się tak dzięki olbrzymiemu logo firmy umieszczonemu na elewacji jednej z hal produkcyjnych.

Sytuacja na innych drogach, zarówno krajowych jak i wojewódzkich przedstawia się podobnie. Oczywiście na każdym z wjazdów do miasta znajdują się tzw. „witacze”, które co prawda są estetyczne, jednak równocześnie dosyć skromne, przez co ich wartość informacyjno – promocyjna jest właściwie żadna. Dodatkowo umieszczone są one w miejscach zarośniętych i często zauważamy je w ostatniej chwili.

Co ciekawe, jedyny element promocyjny na tablicach witających przyjezdnych, czyli informacja o tym, że Tomaszów posiada tytuł Gminy Fair Play przestał być aktualny w chwili, gdy prezydent Zagozdon zdecydował, iż nie przystąpimy do kolejnej edycji konkursu. Na ten temat możecie przeczytać w artykule Tomaszów nie Fair Play.

 


 

Nie zpominajcie też o naszej galeii Świecznik pokryty patyną.


Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?

Tomaszów Wita?


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

prześmiewca 13.08.2008 23:21
Nie martwcie sie. Juz niedlugo powstanie w Urzędzie Miasta nowa , piękna i wspaniała strategia oznakowania wjazdów do naszego city. Powołana bedzie komisja, komisja wyłoni ekspertów, eksperci opracują wnioski i analizy. I juz bedzie wspaniale. Nasi magistraccy fachowcy zgodnie z zasadami far play, zrobią nam taką strategie oznaczenia miasta, że przez najbliższe 2 lata nic sie nie da zmienić. Szkoda, ze więcej oprócz tworzenia kolejnych startegii nie potrafią.

kiki 12.08.2008 17:21
nikifor - masz rację. Skoro Borki leżą koło Łodzi a Widzew tam trenuje więc reklama ma swoje uzasadnienie. To tak jakby zadupie tomaszowskie było dzielnicą aglomeracji łódzkiej. A to juz awans wielkomiejski. Tramwaje powinny połączyć te dzielnice.

nikifor 11.08.2008 14:52
Zdj nr 7 jest najlepsze :) :) :)

kiki 10.08.2008 21:03
Widzew...to europejskiej druzyny marka. Tomaszów - to zdupie i wszelkiej maści krętaczy...ARKA !!!.

zzz 07.08.2008 16:41
caly ten widzew jest widoczny na nowych budynkach to predzej szpeci niz ozdabia . powinno sie wszystkich pozamykac za malowanie takich beznadzjenych napisow

luzak 07.08.2008 11:50
przecież borki nie są w Tomaszowie

Jack 07.08.2008 11:50
Nie są też widocznie oznaczone wszystkie zjazdy z K8 do Tomaszowa. Np strony Warszawy pierwszy zjad można łatwo przeoczyć. Brak tablicy przeddrogowskazowej, a sam drogowskaz znajduje się już na zakręcie i jest mało widoczny. Uważam że przy K8 powinny znajdować się drogowskazy do Niebieskich Źródeł, czy innych atrakcji naszych okolic.

..... 07.08.2008 09:19
Uderz w stół (starosta) nożyce (scort) się odezwą. Scort, daj juz spokój z tym powiatowym podlizusostwem.

scort 07.08.2008 06:28
ikx - staroste wybieraja radni powiatowi nie w bezposrednich wyborach jak np prezydenta spoleczenstwo

misiek 07.08.2008 00:58
Ten piękny napis pojawia się też często na świeżo pomalowanych obiektach w mieście i tu jakby w promocji nie pomaga.

ultras widzew fans 07.08.2008 00:20
Bardzo podoba mis się wstęp do artykułu. Mnie równiez smiech ogarnia jak widze kolejne ulotki i foldery. Najpierw trzeba wziąć się za miasto, a potem go promowac. Myslę, że gdyby w miescie było ładne ludzie jadacy nad i z Zalwu chetne by sie zatrzymywali by to i owo obejrzec, wypic piwko, cos kupic. A tak? Wolą nacisnac pedał gazu i byle dalej! Na poczatek nie trzeba PR-owaca, markeingowca itp. Wystarczy naprawic drogi, posadzic trawniki, otynkować mury i ... potem Plac Kosciuszki. Barkuje nam tez lobbingu w urzedach. To nie do konca prawda ze inne masty maja lesze projekty, plany, pomysly. Oni je po prostu potrafia przepchać. Przykładem opisywana w Tit sprawa nie przyznania nam funduszy na promocje marki regionalnej odwołujacej się do Pillicy. Pomysł zupełnie fajny, ale nie orzeszedł. Przeszły zaś, jak czytałem, niektóre gnioty z innych miast. Sytuacja, gdy cos mamy na papierze, ale nie potrafimy przepchac by uzyskac fundusze powtarza sie. mam jednak cały czas nadzieje, że "czas sie musi odmienic" Z innej beczki: gdybyscie zapytali kibiców w Polsce komu kibicuje sie w Tomaszowie Maz. Odpowiedzieli by: "W Tomaszowie tylko Widzew!" To sie nazywa promocja miasta. Zatem: Widzew wita w Tomaszowie to piekny i prawdziwy napis!

kiki 06.08.2008 23:53
bear - cały czas tym kmiotom to wytykam,oni mówia ,że niepotrzebnie nocha wtykam. Ale się dziadzio haha...i ma racje.

bear 06.08.2008 23:46
Kilka lat temu wyjechałem z Tomaszowa. Z przykrością stwierdzam, że kiedy tu przyjeżdżam, co pół roku, co rok - jest zawsze tylko gorzej, tj.: biedniej, brudniej, smutniej, głupiej...

ken 06.08.2008 23:13
Tomaszów - miastem turystycznym hahaha chybiona koncepcja. Aby prowadzić dobrą proocję miasta trzeba spełnić kilka warunków, ale jeden podstawowy. Trzeba sie na promocji znać. Trzeba by jakieś sensowne studia w tym kierunku skończyć i troszke praktyki liznąć. A postrzeganie promocji przez pryzmat folderów, promocyjnych gadżetów, pokazów na targach i koncertów zespołów muzycznych jest po prostu beznadziejnie prymitywne i płaskie. Tak własmalutki Jasio wyobraża sobie promocję. Ale cóż, Jasio dorasta i ucieka z TM. słowem : jaka władza taka promocja

Vian 06.08.2008 23:00
Po prostu tam na stołkach brakuje wyedukowanych ludzi którzy by zajęli się promocją miasta. Wystarczy paru marketingowców i PR-owców jakoś to ruszy. Jeśli idzie o promocję miasta, warto jeszcze wspomnieć o filmie promującym nasze miasto, które moim zdaniem świetnie ukazuje nasza historię. Gdyby do tego dorzucić pracę nad innymi elementami (źródła, groty, zalew) i coś z tym zrobić. To w przeciągu kilku lat, Tomaszów stałby się miastem turystycznym i nie szło by się opędzić od turystów. Dodatkowo można by też częściowo Wistom zagospodarować i oddać do zwiedzania ;)

Opinie
Efektywny magazyn - 3 sprawdzone sposoby na optymalizację Efektywność magazynu jest jednym z kluczowych elementów wpływających na sukces operacyjny każdej firmy. Odpowiednio zorganizowane procesy, zoptymalizowany układ przestrzeni oraz wdrożenie nowoczesnych systemów zarządzania mogą znacząco wpłynąć na redukcję kosztów, zwiększenie wydajności i poprawę jakości obsługi klienta. W tym artykule przedstawiamy trzy sprawdzone strategie, które pomogą usprawnić działanie magazynu i dostosować go do dynamicznych wymagań współczesnej logistyki.Data dodania artykułu: 26.11.2024 09:50Efektywny magazyn - 3 sprawdzone sposoby na optymalizację Nowi podoficerowie 9 Łódzkiej Brygady Obrony Terytorialnej! Zakończyła się kolejna edycja kursu podoficerskiego SONDA, który wyposażył 9 Łódzką Brygadę Obrony Terytorialnej w 33 nowych podoficerów. To oni będą od teraz wspierać proces szkolenia i budować kompetencje kolejnych żołnierzy, wzmacniając zdolności obronne oraz terytorialne jednostki.Data dodania artykułu: 26.11.2024 08:28Nowi podoficerowie 9 Łódzkiej Brygady Obrony Terytorialnej! Obawy najmniejszych firm. Na czele zestawienia rosnące koszty prowadzenia działalności i składki ZUS-owskie Rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej są obecnie największą obawą mikro i małych przedsiębiorstw, o czym informuje blisko 37% z nich. Z kolei niespełna 30% wskazań dotyczy podnoszenia składek na ZUS, a przeszło 27% – nierzetelnych kontrahentów. W czołowej piątce zestawienia znajdują się też takie zagrożenia, jak utrata płynności finansowej oraz wzrost podatków i nakładanie dodatkowych danin. Natomiast najmniej lęków wzbudza kwestia niestabilności politycznej. Do tego widać, że tylko 2,5% badanych stwierdza, iż niczego się nie boi.Data dodania artykułu: 25.11.2024 19:33Obawy najmniejszych firm. Na czele zestawienia rosnące koszty prowadzenia działalności i składki ZUS-owskie
Reklama
Reklama
„Miłość jak miód” „Miłość jak miód” „Miłość jak miód”seans w ramach cyklu Kultura Dostępna!W czwartkowe popołudnie, 28 listopada w kinach zagości cykl Kultura Dostępna i polska komedia romantyczna „Miłość jak miód”. Majka i Agata zamieniają się miejscami, dzięki czemu odnajdują wielkie uczucie.Majkę (Agnieszka Suchora) i Agatę (Edyta Olszówka) równie dużo łączy, co dzieli. Obie są po pięćdziesiątce, przechodzą menopauzę i nie wierzą, że w ich życiu cokolwiek zmieni się na lepsze. Jedna mieszka nad Bałtykiem, druga w Tatrach. Jedna prowadzi cukiernię, druga jest wziętą architektką wnętrz. Jedna jest wdową, drugą partner właśnie zostawił dla młodszej. Jedna poświęca się dzieciom i wnukom, kompletnie zapominając o sobie, druga nie ma rodziny i dba o swój duchowy rozwój. Pewnego dnia przyjaciółki spotykają się na pogrzebie koleżanki z liceum. Agata namawia Majkę do spontanicznego wyjazdu w góry, sama zaś zajmuje jej miejsce. Nieoczekiwana zamiana ról przynosi szereg komplikacji, zabawnych zwrotów akcji i wyzwań, którym kobiety będą musiały stawić czoła. Czy uda im się przezwyciężyć przyzwyczajenia, uprzedzenia i lęki? Czy zdobędą się na odwagę, żeby otworzyć się na miłość i rozpocząć nowy rozdział w życiu? Czy naprawdę nigdy na nic nie jest za późno?Kultura Dostępna w Kinach jest częścią programu realizowanego przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, którego operatorem jest Narodowe Centrum Kultury. Projekt dofinansowano ze środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej. Szczegółowe informacje i repertuar najnowszej edycji cyklu w kinach Helios w całej Polsce dostępne są pod adresem: www.helios.pl/kultura_dostepna oraz www.nck.pl/projekty-kulturalne/projekty/kultura-dostepna. Data rozpoczęcia wydarzenia: 28.11.2024
Repertuar kina Helios Repertuar kina Helios Tegoroczna jesień nie przestaje zaskakiwać różnorodnymi nowościami. Od najbliższego piątku w repertuarze kin Helios zagoszczą aż trzy premiery: „Simona Kossak”, „Vaiana 2” i „Heretic”. Ponadto widzowie mogą zapoznać się z licznymi filmowymi przebojami oraz projektami specjalnymi, takimi jak Kultura Dostępna czy Maraton Władcy Pierścieni.Polską nowością na najbliższy tydzień jest dramat „Simona Kossak”, przybliżający prawdziwą historię potomkini artystycznej rodziny Kossaków. Młoda kobieta porzuca dotychczasowe życie i towarzyskie salony, aby objąć posadę naukowczyni w Białowieży. W środku puszczy, pomimo trudnych warunków – bez prądu i bieżącej wody – rozpoczyna życie na własnych warunkach. Tam poznaje fotografa Lecha Wilczka, z którym łączy ją niezwykła relacja. Jednakże wyobrażenia Simony o pracy przyrodnika ulegają bolesnej weryfikacji. Musi stanąć w obronie nie tylko swoich ideałów, ale również świata roślin i zwierząt… W rolach głównych występują: Sandra Drzymalska, Jakub Gierszał i Agata Kulesza.W repertuarze znajdzie się także nowa animacja wprost ze studia Disney – to „Vaiana 2”, czyli kontynuacja ciepło przyjętej historii nawiązującej do kultury wysp Polinezji. Trzy lata po wydarzeniach z pierwszej części, Vaiana otrzymuje nieoczekiwane wezwanie od swoich przodków. Dziewczyna musi wypłynąć na dalekie i dawno zapomniane wody Oceanii. Vaiana zbiera więc grupę śmiałków gotowych na przygodę życia, wśród których znajduje się jej przyjaciel Maui. Ich zadaniem będzie przełamanie niebezpiecznej klątwy, a nie będzie to proste, gdyż będą musieli stawić czoła starym i nowym wrogom.Jesienna aura sprzyja oglądaniu horrorów, a już w najbliższym tygodniu pojawi się kolejna nowość z tego gatunku. „Heretic” opowiada o dwóch młodych kobietach, które od drzwi do drzwi starają się głosić słowo Boże. W jednym z domów otwiera im czarujący pan Reed – szybko okazuje się jednak, że mężczyzna posiada diaboliczną drugą twarz. Niespodziewanie wszystkie wyjścia zostają zamknięte, a podejrzany gospodarz co chwila pojawia się, aby zadać im kolejną zagadkę testującą ich wiarę. Rozpoczyna się śmiertelnie niebezpieczna gra, w której stawką jest przetrwanie…Ponadto w repertuarze Heliosa znajdą się hitowe nowości ostatnich tygodni, takie jak „Gladiator 2” w reżyserii Ridleya Scotta. Lucjusz jako dziecko był świadkiem śmierci Maximusa z rąk swojego wuja Commodusa. Teraz decyduje się walczyć w Koloseum jako gladiator, aby przeciwstawić się dwóm cesarzom, rządzącym Rzymem żelazną pięścią. Z wściekłością w sercu i z nadzieją na lepszą przyszłość Cesarstwa Lucjusz musi spojrzeć w przeszłość, aby znaleźć siłę i honor, by zwrócić chwałę Rzymu jego ludowi.Fani kina familijnego mogą wybrać się do kin na pozytywną produkcję „Paddington w Peru”. Tytułowy bohater wraz z rodziną Brownów postanawia wyruszyć w daleką podróż do Ameryki Południowej, a dokładniej do Peru, aby odwiedzić swoją ukochaną ciocię Lucy. W tym celu wszyscy udają się do umieszczonego nieopodal lasu deszczowego Domu dla Emerytowanych Niedźwiedzi. To jednak dopiero początek niezwykle ekscytującej przygody, w trakcie której odkryją wiele tajemnic.Kinomani, którzy pragną poczuć ducha zbliżających się Świąt, mogą zapoznać się z najnowszą częścią kultowej serii. Film „Listy do M. Pożegnania i powroty” ukazuje losy różnorodnych bohaterów, które krzyżują się w Wigilię. Do sagi po dłuższej przerwie powraca postać Mikołaja. Mężczyzna odwiedza dawnych i nowych przyjaciół, podczas gdy jego synek Ignaś rusza w pościg za utraconym prezentem i duchem Świąt… Ponadto w obsadzie znalazła się plejada polskich gwiazd!Kina Helios słyną z organizacji popularnych Nocnych Maratonów Filmowych, najbliższa edycja cyklu będzie w pełni poświęcona produkcjom stworzonym na podstawie dzieł J.R.R. Tolkiena. W piątek, 22 listopada odbędzie się Maraton Władcy Pierścieni, podczas którego widzowie będą mogli obejrzeć wszystkie części przebojowej trylogii w wersji reżyserskiej. Z kolei melomani mogą wybrać się do Heliosa na porywające koncerty uwielbianego tenora. Widowisko „Andrea Bocelli 30: The Celebration”, które zawita na wielkich ekranach 23 i 24 listopada, podsumowuje trzydzieści lat artysty na scenie i jest okazją do przypomnienia największych przebojów w jego wykonaniu. W poniedziałek, 25 listopada w wybranych lokalizacjach odbędą się seanse z cyklu Kino Konesera. Widzowie będą mogli zobaczyć słynny koreański thriller „Oldboy” w odnowionej jakości obrazu. Główny bohater, Dae-su, mści się po latach za zabójstwo swojej żony… Natomiast w czwartkowe popołudnie, 28 listopada w kinach zagości cykl Kultura Dostępna i polska komedia romantyczna „Miłość jak miód”. Majka i Agata zamieniają się miejscami, dzięki czemu odnajdują wielkie uczucie.Bilety na listopadowe seanse dostępne są w kasach kin Helios, w aplikacji mobilnej oraz na stronie www.helios.pl. Dokonując zakupu wcześniej, można wybrać najlepsze miejsca, a  także zaoszczędzić w ramach oferty „Wcześniej kupujesz, więcej zyskujesz”. Data rozpoczęcia wydarzenia: 22.11.2024
Poszukiwanie Świętego Mikołaja Poszukiwanie Świętego Mikołaja Bezpłatnym autobusem komunikacji miejskiej na poszukiwanie Świętego Mikołaja w SpaleWybieracie się na Poszukiwanie Świętego Mikołaja w Spale? Zachęcamy tomaszowskich poszukiwaczy przygód od skorzystania z bezpłatnego transportu publicznego. W niedzielę 1 grudnia, będzie można dojechać i wrócić ze Spały specjalną linią komunikacji miejskiej.V edycja rodzinnej gry terenowej Poszukiwanie  Świętego Mikołaja odbędzie się ona na terenie Spalskiego Parku im. Prezydentów II Rzeczpospolitej. Impreza rozpocznie się już 1 grudnia, o godzinie 12:00 w Spalskiej Sołtysówce. Organizatorzy zapraszają dzieci wraz z opiekunami do wzięcia udziału we wspólnej zabawie i odnalezieniu drogi do świętego Mikołaja.Na szlaku przygody czekają liczne atrakcje w tym m.in. stanowisko Miejskiego Centrum Kultury w Tomaszowie Mazowieckim, na którym za wykonanie zadania otrzymacie na mapie wyzwań stosowny stempel.Napiszcie list do świętego Mikołaja i wyruszajcie linią specjalną Miejskiego Zakładu Komunikacji w Tomaszowie Mazowieckim w drogę.Rozkład jazdy bezpłatnych autobusów miejskich linii nr 54 na Spalskie Mikołajki z pl. Kościuszki do Spały (i z powrotem) w niedzielę 1 grudnia br.:- odjazdy z Tomaszowa Mazowieckiego z przystanku pl. Kościuszki – centrum godz.:11:00, 12:00, 13:00, 14:30, 15:30, - odjazdy ze Spały (przystanek przy stacji paliw) godz.:11:35, 12:35, 14:05, 15:05, 17:00.Data rozpoczęcia wydarzenia: 01.12.2024
Reklamamuzyczny spektakl Metamorfozy
Reklama
Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki zdrowotne z przędzy bawełnianej ze srebrem Skarpetki nieuciskające DEOMED Cotton Silver to komfortowe skarpetki zdrowotne wykonane z naturalnej przędzy bawełnianej z dodatkiem jonów srebra. Skarpety ze srebrem Deomed Cotton Silver mogą dzięki temu służyć jako naturalne wsparcie w profilaktyce i leczeniu różnych schorzeń stóp i nóg!DEOMED Cotton Silver to skarpety bezuciskowe, które posiadają duży udział naturalnych włókien bawełnianych najwyższej jakości. Są dzięki temu bardzo miękkie, przyjemne w dotyku i przewiewne.Skarpetki nieuciskające posiadają także dodatek specjalnych włókien PROLEN®Siltex z jonami srebra. Dzięki temu skarpetki Cotton Silver posiadają właściwości antybakteryjne oraz antygrzybicze. Skarpetki ze srebrem redukują nieprzyjemne zapachy – można korzystać z nich komfortowo przez cały dzień.Ze względu na specjalną konstrukcję oraz dodatek elastycznych włókien są to również skarpetki bezuciskowe i bezszwowe. Dobrze przylegają do nóg, ale nie powodują nadmiernego nacisku oraz otarć. Dzięki temu te skarpety nieuciskające rekomendowane są dla osób chorych na cukrzycę, jako profilaktyka stopy cukrzycowej. Nie zaburzają przepływu krwi, dlatego też zapewniają pełen komfort przy problemach z krążeniem w nogach oraz przy opuchnięciu stóp i nóg.Skarpetki DEOMED Cotton Silver są dostępne w wielu kolorach oraz rozmiarach do wyboru.Dzięki swoim właściwościom bawełniane skarpetki DEOMED Cotton Silver z dodatkiem jonów srebra to doskonały wybór dla wielu osób, dla których liczy się zdrowie i maksymalny komfort na co dzień.Z pełną ofertą możecie zapoznać się odwiedzając nasz punkt zaopatrzenia medycznegoTomaszów Mazowiecki ul. Słowackiego 4Oferujemy atrakcyjne rabaty dla stałych klientów Honorujemy Tomaszowską Kartę Seniora 
bezchmurnie

Temperatura: 8°C Miasto: Tomaszów Mazowiecki

Ciśnienie: 1016 hPa
Wiatr: 13 km/h

Reklama
Reklama
Wasze komentarze
Autor komentarza: BonoTreść komentarza: Puszcza spuściła lanie.I dobrzeŹródło komentarza: Ekstraklasa piłkarska - Puszcza - Widzew 2:0Autor komentarza: AjdejanoTreść komentarza: Panie: a gdzie jest napisane, że media mają obowiązek lub zwyczaj uzyskiwania informacji od dwóch stron konfliktu?! Ponadto, w tym medium nie ma żadnych przypuszczeń, odczuć i domysłów. Inwestor kupuje nie obsrany zabytek, ale NIERUCHOMOŚĆ, za którą płaci swoją kasiorkę. No to wskaż mi Pan moment, w którym inwestor ma obowiązek wiedzieć, że to jest zabytek, a nie zwykła nieruchomość - co?! Kto ma jemu to wyjaśnić - co?! Kupił i kropka!!! I może w tym "zabytku" nawet zabytkowy dom uciech otworzyć. A konserwator niech dalej żłopie tę kawkę w swoim biurze. Więc, nie uprawiaj Pan taniej populistyki. Wyrzuć Pan to czerwone ze swojej główki. Czy naprawdę ludzie muszą być pod jakimś batem ?!Źródło komentarza: Po ćwierć wieku pojawił się on... konserwator. Pałac Piescha budzi emocjeAutor komentarza: tTreść komentarza: Kto powiedział, że hotel musi prowadzić miasto. Baza hotelowa jest wokół tm - tylko miasto nic z tego niema (nie zarabia). Opracowywana strategia jest tylko na papierze, a jak się ma do realizacji. Powstał wspólny projekt miasta i gminy, są wycieczki itd. (chyba chodzi o wycieczkę do Padwy).Źródło komentarza: Kilka słów o turystyce w Tomaszowie Maz. - list czytellnikaAutor komentarza: AjdejanoTreść komentarza: Jestem - ZA, a nawet - PRZECIW... A tak na poważnie: przecież doskonale wiesz, że te moje, różne wpisy w żaden sposób nie świadczą o moim pragnieniu, aby dorwać się do "wadzy", ale, najzwyczajniej odzwierciedlają moje poglądy. Nieraz są trochę przesadne. Czy, wobec tego uważasz, że moje poglądy muszą odpowiadać poglądom innych ?! Mam prawo, tak, jak i Ty, pisać o tym, co w mojej główce siedzi. I nie zamierzam się z tego nikomu tłumaczyć. Zwłaszcza tej ogromnej większości, która ma w główkach czerwone... Trzeba wielu lat, aby czerwone pająki przestały dominować w Polsce. Pozdrowienia od starego czekisty.Źródło komentarza: Mariusz Węgrzynowski sam powinien złożyć rezygnacjęAutor komentarza: SpecjalistaTreść komentarza: Co za bełkot - od Sasa do lasa. Baza hotelowa jest wokół tm - ile masz ze Smardzewic czy spały do miasta? Raz ze miasto nie może zgodnie z ustawą prowadzić hotelu - dwa - mamy szanse jedynie opierać się o turystykę weekendową. Trzeba myśleć racjonalnie. Mówią to wszystkie strategie opracowane przez ostatnie lata - ale autor tam chyba nie zajrzal. Powstał wspólny projekt miasta i gminy, są wycieczki itd. Teraz czas na rozwój tego pomysłu i sieciowanie atrakcji. Tak się robi współcześnie turystykę - a nie znaczki na lodówkę (chociaż te też w informacji turystycznej widziałem). We wszystkich dostępnych publicznie opracowaniach wychodzą dwie dominanty: arena i niebieskie źródła. Miasto chciało dołożyć kolejną pozycję na listę: termy - no ale wyszło wszyscy wiemy jak. Skansen, groty co rok publikują ilu turystów ich odwiedza - bardzo łatwo znaleźć te liczby w raportach o stanie miasta - więc jest nieźle, a teraz trzeba to wszystko rozwijać. Tylko na to potrzebna jest kasa i z tym zawsze największy problem. Ps. Inne miasta wielkości TM likwidują rowery - bo prawie nikt nie korzysta a to wielomilionowe obciążenie dla budżetu.Źródło komentarza: Kilka słów o turystyce w Tomaszowie Maz. - list czytellnikaAutor komentarza: czerwonyTreść komentarza: Niesamowita liczba widzów. I to darmo...Źródło komentarza: Wiosenne spotkanie późną jesienią na plus
ReklamaKino Kitka Tomaszów
Reklama
Napisz do nas
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama