Uroczyste wręczenie nagród odbyło się 29 listopada w Poznaniu. Podczas gali finałowej poznaliśmy najbardziej odpowiedzialne społecznie firmy rodzinne w Polsce. Instytut Biznesu Rodzinnego docenił te, które znakomicie potrafią osiągnąć balans pomiędzy biznesową skutecznością, a społeczną odpowiedzialnością, są wzorem dla innych podmiotów gospodarczych i z sukcesem prowadzą biznes w oparciu o wartości przekazywane z pokolenia na pokolenie. Jak podkreślają organizatorzy, konkurs ma na celu promocję przedsiębiorstw, które nie są obojętne na swoje otoczenie i potrzeby lokalnych społeczności, a nie zawsze chcą się tymi działaniami chwalić, uważając je za coś naturalnego.
- Prawdziwi liderzy nie patrzą na to, co jest najlepsze dla ich firm. Patrzą na to, co jest najlepsze dla świata. Takich liderów spotykamy wśród uczestników konkursu Firma Rodzinna Roku - podsumowała tegoroczną edycję dr Adrianna Lewandowska, Prezes Instytutu Biznesu Rodzinnego.
Ceramika Paradyż to firma, która od lat napędza polskie wzornictwo, działa na rzecz poprawy przestrzeni publicznej, wspiera organizacje pożytku publicznego i lokalne społeczności poprzez liczne inicjatywy i wydarzenia kulturalno-społeczne. Aktywnie angażuje się także w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu oraz chętnie dzieli się swoim doświadczeniem z innymi podmiotami.
- Już za rok obchodzić będziemy Jubileusz 30-lecia istnienia na rynku. Nagroda przyznana w tak prestiżowym konkursie potwierdza, że Ceramika Paradyż to polska, rodzinna firma, która przez te wszystkie lata poza standardową działalnością, wspiera swoich pracowników i lokalne społeczności. Rola firm rodzinnych w gospodarce jest nie do przecenienia, a dziś wiele z nich stoi przed ogromnym dylematem zachowania ciągłości swojego biznesu i jego rodzinnego charakteru. My na szczęcie ten etap mamy już za sobą. Jestem dumny, że mogłem przekazać zarządzanie firmą na ręce moich dzieci - córki Anny i syna Adama. Jestem przekonany, że wraz z przejętą własnością moi następcy przejęli również wartości, którymi firma się dotychczas kierowała, a nowe spojrzenie, standardy i rozwiązania pozwolą dalej z sukcesem rozwijać naszą rodzinną firmę – powiedział Stanisław Tępiński, współwłaściciel Ceramiki Paradyż.
Organizatorem konkursu był Instytut Biznesu Rodzinnego, a jego partnerami: UBS, PwC Polska, CMT Advisory Sp. z o.o. oraz Funk. Kapituła Konkursowa doceniła kompleksowe działania prowadzone przez firmę w oparciu o wartości, tradycję i zaangażowanie społeczne. Ceramika Paradyż została uhonorowana w kategorii „Duże Przedsiębiorstwo”. Nagrodę odebrał Stanisław Tępiński, współwłaściciel firmy.
Napisz komentarz
Komentarze