Zobacz, dlaczego pozycjonowanie strony mobilnej się opłaca
Trudno dziś znaleźć kogoś, kto w miejscu publicznym nie miałby w ręku smartfona. Ludzie korzystają z nich, by sprawdzić kursowanie komunikacji miejskiej, znaleźć restaurację, w której można by zjeść obiad, opłacić rachunki i wykonywać wiele innych czynności, bez jakich nie wyobrażamy sobie już codziennego życia. Każda z tych osób to Twój potencjalny klient: wystarczy zachęcić go atrakcyjnym wyglądem witryny firmowej. W tym celu profesjonalne agencje SEO, jak na przykład AFTERWEB, polecają optymalizowanie strony pod kątem urządzeń mobilnych. Co bowiem zrobi użytkownik, któremu wyświetli się jedynie część zawartości, a żeby przeczytać resztę, będzie zmuszony do żmudnego przewijania? Prawdopodobnie szybko zniechęci się i opuści witrynę. Inwestując w pozycjonowanie strony firmowej, pokażesz odbiorcy, że warto do Ciebie zajrzeć – i pozostać na dłużej.
Na czym polega pozycjonowanie? Agencja SEO Ci to wyjaśni
Wbrew pozorom, promowanie strony mobilnej nie różni się zbytnio od pozycjonowania klasycznej, desktopowej witryny. Trzeba jedynie wziąć pod uwagę prędkość ładowania strony (użytkownicy urządzeń przenośnych oczekują, że będzie ona wysoka), kształty wyświetlaczy laptopów, tabletów i smartfonów, a także dostosowanie elementów witryny do ich rozmiarów. Jak to wszystko pogodzić z zawartością strony? Skorzystaj z pomocy specjalistów z AFTERWEB, a przybliżą Ci proces promowania Twojej witryny firmowej. Zadbają także o szczegółowy audyt strony, dzięki któremu dowiesz się, co możesz zrobić, by potencjalni klienci łatwiej do Ciebie trafiali. Wykwalifikowana kadra z agencji SEO pomoże Ci tak dopracować stronę, by roboty Google rozumiały jej zawartość i w efekcie wyżej ją indeksowały, a internauta, przeglądając pierwszą kartę wyników wyszukiwania, widział właśnie Twoją witrynę. Skrupulatnie prowadzone działania sprawią, że zauważysz widoczne zwiększenie ruchu na stronie, a to przełoży się na lepszą sprzedaż i znaczne zyski.
Napisz komentarz
Komentarze