Jadąc dalej mamy znak strefa ograniczonej prędkości do 30 km/h oraz znak "zakaz wjazdu pojazdów o rzeczywistej masie całkowitej".
Jadąc dalej widzimy znak C-13/6 po lewej stronie czyli od tej strony zrobił się ciąg rowerowo-pieszy.
Dojechaliśmy do końca ul. Wierzbowej i widzimy zestaw znaków prawidłowo ustawionych i dalej znak STOP.
Jeżeli stoi znak STOP, to na jezdni powinien być wymalowana linia bezwzględnego zatrzymania P-12 a nie jak jest do tej pory linia warunkowego zatrzymania P-13. Jest to bardzo duży błąd.
Wjedziemy na to osiedle od strony ul. Perłowej jadąc od ul. Wandy Panfil
Mamy skrzyżowanie z ul. Bursztynową i po prawej stronie oraz na wprost widzimy znak B-5 z tabliczką na której widnieje napis który wcześniej opisywałem.
Skręcamy w lewo. Na tym skrzyżowaniu w ul. Bursztynową, zaraz za wjazdem w tą ulice stoi znak B-5 z tabliczką pod nim.
Na tych wszystkich nowo wybudowanych ulicach stoją znaki B-5 z tabliczką. Warto się zastanowić: po co? Czy te znaki w ogóle są potrzebne? Naszym zdaniem, nie. Stoi tych znaków tam 6 szt. a można było postawić jeden taki znak od strony wjazdu z ul. Wandy Panfil w ul. Perłową. Na ul. Wandy Panfil trzeba postawić duży znak F-6.
Dlaczego wzdłuż ul. Wierzbowej jadąc od strony ul. Jana Pawła są postawione znaki D-1? Po co one zoztały tam usatwione, skoro z prawej strony nie występuje żadne skrzyżowanie. W mieście są braki w tych znakach a tutaj Jest ich 9 szt.... zbędnych
Brak jest też znaku C-1/16 czyli ciąg rowerowo-pieszy, od strony wjazdu w ul. Wierzbową od strony ul. Jana Pawła. Dodamy, że takie znaki powinny stać na każdym skrzyżowaniu, bo można wiedzieć, że jest droga da rowerów, jeśli wjedzie się w ul. Wierzbową od strony ul. Agatowej czy innej? Na drodze takiej powinny też być znaki poziome P-23.
Adam Nawrocki
Napisz komentarz
Komentarze